2023-01-10, 14:20
Medlem
Ser ofta reklam på Flashback och ibland på andra hemsidor för "PhoneCafé.se". Det utgör sig själv för att vara för "röstdejting". Flashbackare som tagit chansen, fungerar detta och isåfall hur? Har ni någon gång mött upp en person ni telefondejtat?

P.S; Hur gör bögarna? Ringer dem tjejernas nummer?
Citera
2023-01-10, 14:26
Medlem
Har ringt ganska många gånger men tycker inte det är värt pengarna längre. Eftersom bögarna ringer tjejernas nummer så är det oftast en bög man får prata med.
Citera
2023-01-10, 14:56
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinLokalaFisk
Ser ofta reklam på Flashback och ibland på andra hemsidor för "PhoneCafé.se". Det utgör sig själv för att vara för "röstdejting". Flashbackare som tagit chansen, fungerar detta och isåfall hur? Har ni någon gång mött upp en person ni telefondejtat?
Sånt där har funnits ända sedan betalnummer infördes, men då var det mer "snacka med en tjej".

Har svårt att tänka mig att en tjej vill dejta en kille som betalar för sådant strunt. Men visst, det kanske hänt att någon fått till en dejt.

Men kanske värt pengarna om man vill tala med en människa.

Det förekommer nummer som dessa där tjejerna får betalt, och mer betalt ju längre de kan hålla killen på tråden.
Senast redigerad av Stormpiskare 2023-01-10 kl. 14:58.
Citera
2023-01-10, 16:48
Medlem
Jag är en tjej och tycker om att ringa och prata med någon. Oftast är det bara runk och snuskgubbar men finns några guldkorn som har en härlig och spännande röst. Borde dock finnas någon gratis-tjänst på internet, det hade jag valt före tinder alla dagar i veckan.
Citera
2023-01-10, 16:52
Medlem
Stormpiskares avatar
Funderar på ts fråga, om det är legitimt. Ja, varför skulle det inte vara det?
Citat:
Ursprungligen postat av annacondanna
Jag är en tjej och tycker om att ringa och prata med någon. Oftast är det bara runk och snuskgubbar men finns några guldkorn som har en härlig och spännande röst. Borde dock finnas någon gratis-tjänst på internet, det hade jag valt före tinder alla dagar i veckan.
Förr fanns Heta Linjen, en bugg i Telias system som gjorde att man kunde prata alla med alla som ringde ett visst nummer. Men då pratar vi om åttiotal. Skitkul, och man kunde absolut få ragg. Alla pratade med alla, och det kunde bli ganska gapigt.

Men om du som kvinna ringer numret, skulle du som ts frågar kunna dejta någon man som ringer?
Senast redigerad av Stormpiskare 2023-01-10 kl. 16:56.
Citera
2023-01-10, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Förr fanns Heta Linjen, en bugg i Telias system som gjorde att man kunde prata alla med alla som ringde ett visst nummer. Men då pratar vi om åttiotal. Skitkul, och man kunde absolut få ragg.

Men om du som kvinna ringer numret, skulle du som ts frågar kunna dejta någon man som ringer?
Ja absolut. Får man en bra connection och klickar så ser jag gärna fram emot att ses. Har även träffat två personer från "myshörnan" Under 2019.
Citera
2023-01-10, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrmalmsreglering
Har ringt ganska många gånger men tycker inte det är värt pengarna längre. Eftersom bögarna ringer tjejernas nummer så är det oftast en bög man får prata med.

😅, så jävla ovärt. För fan bättre att fråga chans på ICA-Britta. Då förlorar du inget iaf.
Citera
2024-02-10, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Förr fanns Heta Linjen, en bugg i Telias system som gjorde att man kunde prata alla med alla som ringde ett visst nummer. Men då pratar vi om åttiotal. Skitkul, och man kunde absolut få ragg. Alla pratade med alla, och det kunde bli ganska gapigt.

Heta linjen var inte en bugg, dessutom var det 90 talet. Träffade en nice libanes tjej via heta linjen slutet av 90 talet

Men ingen bugg var det, det var meningen att alla skulle prata samtidigt. Man kunde dock slå en kod (tror det var samma nummer fast sista siffran var annorlunda) och då kunde man prata 1 och 1.
Citera
2024-02-10, 10:02
Medlem
Dille24s avatar
Förr (kanske 15-20 år sedan) hade bolånebanken SBAB telefonsupport till midnatt med 020-nummer. Det utnyttjade jag flitigt när jag hade tråkigt. Ganska sköna tjejer! Tyvärr insåg väl någon att det inte var bolån som folk ville prata om kring midnatt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in