2023-01-17, 16:43
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfStorm
Den har jag missat. Vet du vilken dag? Tänk om någon hade så onödigt mycket tid över att dom kunde roa sig med att lägga upp ett länkbibliotek med Toms bravader och korta beskrivningar till klippen så man slapp leta.
Moderatorn vill inte att man gör så.
Då går han in i tråden och börjar rensa. Ska man lägga ut en länk måste den förklaras noga..
Det var svårt att överhuvudtaget starta en tråd om Tom.
De hamnade hela tiden i papperskorgen.
Därför så många inlägg om Tom i family United tråden..

Men du kan gå in på Toms Facebook. Gå in på foton. Och sedan välja video. Då kommer alla hans olika livesändningar fram. Och det bli mer överskådligt… 🙄
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-17 kl. 16:51.
2023-01-17, 16:49
Medlem
Anniaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkandiaMannen.
Har denna Malin som brände av den brakskiten någon Facebook eller Instagram? Vad heter hon där isåfall? Letat i tråden, men hittar inget om det.

Här har du fröken
https://www.facebook.com/malin.m.karlsson
2023-01-17, 16:50
Medlem
Citat:
Den har jag missat. Vet du vilken dag? Tänk om någon hade så onödigt mycket tid över att dom kunde roa sig med att lägga upp ett länkbibliotek med Toms bravader och korta beskrivningar till klippen så man slapp leta.
Fredag kl 20.25 när de summerar dagen , i slutet av filmen ser man Malin ligga i sängen
2023-01-17, 16:53
Medlem
SmurfStorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Moderatorn vill inte att man gör så.
Då går han in i tråden och börjar rensa. Ska man lägga ut en länk måste den förklaras noga..
Det var svårt att överhuvudtaget starta en tråd om Tom.
De hamnade hela tiden i papperskorgen.
Därför så många inlägg om Tom i family United tråden..

Men du kan gå in på Toms Facebook. Gå in på foton. Och sedan välja video. Då kommer alla hans olika livesändningar fram. Och det bli mer överskådligt… 🙄

Tack, jag vet. Tänkte något externt, men samtidigt hoppas jag ingen har så mycket fritid.
2023-01-17, 17:04
Medlem
potatislandets avatar
Citat:

Från myspyshelgen i Örebro när gänget va på badhus, Tom köpte kläder åt tjejerna m m
2023-01-17, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anniara
Herr Tokmark är ju väldigt mogen. Stå och skrika på de tilltalade i rättegången om Donia.
Han skrek:
Kommer ni att fortsätta med att ljuga på Fredag också.
Så tuff han är! 👎

Sen hans stackars mamma. Att han bråkar med sin mor är en sak, antagligen är hon van att bli hunsad....
Men att filma och lägga ut det på FB och Youtube är rent galet.
De som håller med honom om att det är okej, är lika sjuka som T@m.

Vi har i sverige något som kallas för Domstolsrid. Där får man inte skrika åt någon av parterna innan dom fallit. Förhoppningsvis polisanmälere Alvesp@rrs Tom för ofredande. Vad jag fått fram idag är det ett seriöst och hårt arbetande par.
2023-01-17, 17:17
Medlem
SmurfStorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Fredag kl 20.25 när de summerar dagen , i slutet av filmen ser man Malin ligga i sängen

Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Från myspyshelgen i Örebro när gänget va på badhus, Tom köpte kläder åt tjejerna m m

Tack för vägledning. Så puttenuttigt. Tja, om det pippas till höger och vänster och korsen och tvärsen så förstår jag att Tompa hellre tar hotellnätter än står till knäna i kodynga. Men då vore det ju bättre av avyttra gården och leva loppan istället då.
2023-01-17, 17:26
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Var inte advokaten utan någon annan som tyckte att det var ok att berätta om flickans funktionshinder trots att mamman inte velat att detta ska komma fram under alla dessa år
Tack! Vilket funktionshinder rör det sig om?
2023-01-17, 17:26
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crowdy
Vi har i sverige något som kallas för Domstolsrid. Där får man inte skrika åt någon av parterna innan dom fallit. Förhoppningsvis polisanmälere Alvesp@rrs Tom för ofredande. Vad jag fått fram idag är det ett seriöst och hårt arbetande par.
Ja. Det var sjukt gjort av Tom att filma utanför domstolen, skrika åt de åtalade när de går förbi ”Får se om dom ljuger lika bra. Om de ljuger lika bra på fredag. Det var det värsta jag sett i att ljuga. Fy fan”. Och till råga på allt lägga ut det live.

Han filmar allt live. Letar upp de åtalade filmar dom även på avstånd inifrån och sedan utanför domstolen. För att därefter fråga de som lyssnade på rättegången vad de hörde och diskutera det live på Facebook fortfarande stående utanför domstolen..😳
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-17 kl. 17:41.
2023-01-17, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjena_67
Tack! Vilket funktionshinder rör det sig om?
Utvecklingsstörning sas det .
2023-01-17, 17:59
Medlem
Ni som känner Tom och med tanke på filmen där han skäller på sin mor. Tror ni att Tom kan ge sig på paret från rättegången som han skrek lögnare efter? I så fall måste polisen få vetskap om detta.
2023-01-17, 18:01
Medlem
T skriker till sin mor att det var "de", alltså modern och systern, som fått honom avstängd från FB. Han är ju i full gång där så nu är han då inte avstängd. Har han varit det tidigare, någon som vet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in