2023-01-15, 21:45
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
8 barn Alla omhändertagna..🙄

Har dom 8 gemensamma barn? Eller är det hennes barn med olika farsor?
2023-01-15, 21:47
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullegull
Har dom 8 gemensamma barn? Eller är det hennes barn med olika farsor?
Tror det är olika farsor..
2023-01-15, 21:47
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Går det att göra någon form av kartläggning utan att den bryter mot några regler och lagar?
Typ vilka det är som har förlorat sina barn och varför.
2023-01-15, 21:49
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Går det att göra någon form av kartläggning utan att den bryter mot några regler och lagar?
Tja. Så gott som alla Tom nu umgås med har fått sina barn omhändertagna. Eller fått djurförbud. Och det är ju sunt…🙄
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-15 kl. 21:51.
2023-01-15, 21:49
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:

Det är väl bara skriva en lista med maskerade namn. Det borde vara ok. Så kan den fyllas på allt eftersom. Adina är en av dom som har stenkoll på tokstollarna, så där finns mycket info att hämta.
2023-01-15, 21:51
Medlem
Daria.Ms avatar
Citat:
8 barn.🤯 Tydligen alla omhändertagna..🙄

Säger väl det mesta om man ”lyckats” få så många barn omhändertagna, om man inte förbättrat sig på alla år det måste ha tagit att föda så många barn. Men det är väl såklart en konspiration mot dom också 😅
2023-01-15, 21:55
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Tror det är olika farsor..

Alltså vänta nu, är det Malin? Har hon 8 barn?!
2023-01-15, 21:58
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Alltså vänta nu, är det Malin? Har hon 8 barn?!
Nej. Carina. Hon med extrem fetma.Trumpetkonsert. Lågbegåvade Rickards särbo…
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-15 kl. 22:07.
2023-01-15, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zrobo
Jag tror att det är gubben Roland som har hand om den gruppen. Vet ej efternamnet. Han ör typ 75 år..
Hans grupp är Moral Mot Missbruk av Makt men den kan det nog inte vara eftersom de umgås mycket
2023-01-15, 22:09
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Tja. Så gott som alla Tom nu umgås med har fått sina barn omhändertagna. Eller fått djurförbud. Och det är ju sunt…🙄

Ikväll är dom hemma hos nån ny stackare som ska få komma till tals i Toms live ang ett barn som han som pappa inte får träffa. Tjejerna börjar med att fråga vart dom kan gå iväg och röka. Sen blir det tyvärr svårt att få ett grepp om hur mannens historia ser ut eftersom Tom bara avbryter honom hela tiden. Tom föreslår en demonstration till stöd för pappan "du vet jag står ju själv ibland, bättre det än inget!".

Nej, tyvärr Tom Lutmark, det är inte bättre än inget, det blir bara sämre för alla inblandade varje gång du dyker upp.

"Då kan vi väl gå där och prata lite, jag kan va där, jag pratar med alla. Är man bara trevlig och social och inte dryg utan man är trevlig, då tror jag alla. Dom är trevliga där också."

Därefter fortsätter Tom med en monolog kring hur hans event brukar funka innan han snabbt själv rundar av med en liten sammanfattning över var dom planerar att dyka upp närmsta dagarna.
2023-01-15, 22:10
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
8 barn.🤯 Tydligen alla omhändertagna..🙄
Tror det är fler? 9-11 st tror ja
2023-01-15, 22:17
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Ikväll är dom hemma hos nån ny stackare som ska få komma till tals i Toms live ang ett barn som han som pappa inte får träffa. Tjejerna börjar med att fråga vart dom kan gå iväg och röka. Sen blir det tyvärr svårt att få ett grepp om hur mannens historia ser ut eftersom Tom bara avbryter honom hela tiden. Tom föreslår en demonstration till stöd för pappan "du vet jag står ju själv ibland, bättre det än inget!".

Nej, tyvärr Tom Lutmark, det är inte bättre än inget, det blir bara sämre för alla inblandade varje gång du dyker upp.

"Då kan vi väl gå där och prata lite, jag kan va där, jag pratar med alla. Är man bara trevlig och social och inte dryg utan man är trevlig, då tror jag alla. Dom är trevliga där också."

Därefter fortsätter Tom med en monolog kring hur hans event brukar funka innan han snabbt själv rundar av med en liten sammanfattning över var dom planerar att dyka upp närmsta dagarna.
Den pappan behöver ju en bra advokat. Och stämma mamman.
Om det nu är som han säger. Att mamman bara stuckit med barnet.
Barnet är ju inte omhändertaget och placerad i familjehem av socialtjänsten..
Tom och Co måste kunna skilja på fall från fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in