Citat:
Ursprungligen postat av
Lillamig72
Tja. Så gott som alla Tom nu umgås med har fått sina barn omhändertagna. Eller fått djurförbud. Och det är ju sunt…🙄
Ikväll är dom hemma hos nån ny stackare som ska få komma till tals i Toms live ang ett barn som han som pappa inte får träffa. Tjejerna börjar med att fråga vart dom kan gå iväg och röka. Sen blir det tyvärr svårt att få ett grepp om hur mannens historia ser ut eftersom Tom bara avbryter honom hela tiden. Tom föreslår en demonstration till stöd för pappan "du vet jag står ju själv ibland, bättre det än inget!".
Nej, tyvärr Tom Lutmark, det är inte bättre än inget, det blir bara sämre för alla inblandade varje gång du dyker upp.
"Då kan vi väl gå där och prata lite, jag kan va där, jag pratar med alla. Är man bara trevlig och social och inte dryg utan man är trevlig, då tror jag alla. Dom är trevliga där också."
Därefter fortsätter Tom med en monolog kring hur hans event brukar funka innan han snabbt själv rundar av med en liten sammanfattning över var dom planerar att dyka upp närmsta dagarna.