2023-01-14, 21:30
Medlem
SmurfStorms avatar
Ingen som reagerar på liven idag från parkeringsgaraget där han och Linnea pratar om någon som ska ha slagit ner en inspektör, knuffat denne i gödselhögen eller -brunnen och sedan hällt på mer dynga med traktorn? Detta beteende jublar de över och uppmuntrar fler att bete sig så. Måste väl falla under uppvigling till våld mot tjänsteman?
2023-01-14, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Att de livesänder besök hos hästmannen har enbart att göra med att de då får känna sig ”goda”. De får samtidigt bekräftelse från sina egna klubbmedlemmar..
Om de verkligen brydde sig om Stig-Anders så stänger de av mobilen under besöket.
Samt hittar andra mer lämpliga konversationsämnen..
Inte prata om Ingela Björklund varje gång. Demonstrationer och allt negativt.
De försöker hitta fel på boendet genom att ställa tusen frågor.
Där han nu befinner sig i trygghet och blir ompysslad.
Vad jag förstår så är hästmannen på korttidsboende och dessa är tämligen anonymt inredda eftersom människor inte ska vara där mer än kortare tid antingen för avlastning, för att bli tillräckligt bra för att flytta hem eller i väntan på särskilt boende .
Tom förstod heller inte varför det på akutpsyk inte var mer ombonat , med musik och en katt ...
2023-01-14, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfStorm
Ingen som reagerar på liven idag från parkeringsgaraget där han och Linnea pratar om någon som ska ha slagit ner en inspektör, knuffat denne i gödselhögen eller -brunnen och sedan hällt på mer dynga med traktorn? Detta beteende jublar de över och uppmuntrar fler att bete sig så. Måste väl falla under uppvigling till våld mot tjänsteman?

Jodå men vad fan ska man säga? Helt frånkopplade från verkligheten.
2023-01-14, 21:47
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Vad jag förstår så är hästmannen på korttidsboende och dessa är tämligen anonymt inredda eftersom människor inte ska vara där mer än kortare tid antingen för avlastning, för att bli tillräckligt bra för att flytta hem eller i väntan på särskilt boende .
Tom förstod heller inte varför det på akutpsyk inte var mer ombonat , med musik och en katt ...
Ja. Det är ett korttidsboende. Anhöriga får själva försöka mysa till det lite om de vill. Med tex inramade fotografier, konstväxter och färggrann filt o kudde.
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-14 kl. 21:52.
2023-01-14, 21:54
Vilken jävla feakshow.
2023-01-14, 22:03
Medlem
Citat:
Det är väl han som gillar kexchoklad..😂
Vad menar du? Bordell? Berätta mer…
Det här blir bara värre och värre..😳

Ja just han med kexchoklad. Jag läste om honom i en tråd på Facebook att han hade en bordellverksamhet med huvudverksamhet i Veddinge och Uppsala. Den mannen verkar inte ha mycket bakom bioimplantatet (läs; pannbenet). Gå in på hans Facebook och titta.
2023-01-14, 22:04
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
Ja. Det är ett korttidsboende. Anhöriga får själva försöka mysa till det lite om de vill. Med tex inramade fotografier, konstväxter och färggrann filt o kudde.

Räknas det att släpa dit tokiga människor, livesända och mala på om Ingela B? Det enda som fattas är karaokemaskin och att Y*ld*s kör nån liten dans.
2023-01-14, 22:05
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Nu är det i alla fall finfest i Eksjö med trubadur och vita dukar https://www.facebook.com/10008424315...73864737928529

Den där kvinnan är väl *Fel namn eller har jag fått allt om bakfoten? Är Jessica.
Senast redigerad av Diskmaskinsmedel 2023-01-14 kl. 22:08.
2023-01-14, 22:06
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullegull
Räknas det att släpa dit tokiga människor, livesända och mala på om Ingela B? Det enda som fattas är karaokemaskin och att Y*ld*s kör nån liten dans.
😂Galet. Inte helt omöjligt att det händer vid nästa besök.
2023-01-14, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Nu är det i alla fall finfest i Eksjö med trubadur och vita dukar https://www.facebook.com/10008424315...73864737928529

Den där kvinnan är väl Linda eller har jag fått allt om bakfoten?

Kvinnan som sitter mitt emot heter väl Jessica?
https://www.facebook.com/JessicasUniversalkarma
2023-01-14, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Att de väljer att livesända från Hästmannens vårdhem är så jävla bedrövligt och förnedrande.
Fy fan.
Och sen efter detta ska de på galej. Som Tom betalat för, med belånade pengar. Som han belånat med en gård han ännu inte äger för att dödsboet inte är klart. Herregud.
Den där pundarbruden och Linda måste varit värt pengarna att ligga med.

Vad heter hemmet som Hästmannen bor på?
Man kan ju tipsa dom anonymt
2023-01-14, 22:09
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse38
Kvinnan som sitter mitt emot heter väl Jessica?
https://www.facebook.com/JessicasUniversalkarma

Du har helt rätt, tänkte för mycket och för snabbt, det där är hon som är helt psykotisk på tiktok ja.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in