2023-01-20, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
r Tom Lutmark fortfarande avstngd frn bde facebook och youtube?

Imorgon lrdag skulle vl Bondeupproret in till Gteborg och hrja. Karaoke p kvllen?

r han ven avstngd p yt?

edit han la nyss ut nytt p yt
2023-01-20, 23:03
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
r han ven avstngd p yt?

edit han la nyss ut nytt p yt
Jag tror han vart avstngd en stund p YT igr d han rkade filma kvinnans rv nr hennes byxor ramla ner den liven frsvann i alla fall. Han verkar vara tillbaks p YT. Imorgon klockan 11 r det demo i Gteborg
2023-01-20, 23:56
Medlem
Vet ngon var Tompas demonstration i Gteborg den 21 januari 2023 ska vara och vad dom demonstrerar emot. Hoppas att mnga kommer och demonstrerar mot Tompas jdra tjat i mikrofon mm
2023-01-21, 00:08
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crowdy
Vet ngon var Tompas demonstration i Gteborg den 21 januari 2023 ska vara och vad dom demonstrerar emot. Hoppas att mnga kommer och demonstrerar mot Tompas jdra tjat i mikrofon mm
Kl 11 vid Kopparmrra har jag hrt. De kidnappade barnen str p schemat.
Nu r han i Malm p hotell. Skert lite utgng med karaoke inatt. S det blir tajt fr Tom Lutmark att st frdig dr kl 11.
Det var en demonstration i Stockholm Lutmark skulle delta i men han och Linnea var sena. S de stod och tittade p en Ukrainademonstration istllet..🙄
Det ska hlla p nda till kl 16.
5 timmar Lutmark
Undrar vilken mamma som gller imorgon.
Blir det karaoke?.😂

Bondeupproret Tom Lutmark i rebro 13/1
https://m.facebook.com/story.php?sto...00084243150660

https://m.facebook.com/story.php?sto...00084243150660
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-21 kl. 00:56.
2023-01-21, 02:39
Medlem
olasvenssons avatar
Tom ringer in till SwebbTV ibland. Han verkar distr, i mitt tycke. Jag tycker han r lite osamnhngande av sig. Men det betyder inte att han fel i sina pstenden. Det r ingen nyhet att myndigheter frsker stt kppar i hjulen p svenska folket.
2023-01-21, 11:03
Medlem
r bonden p plats i tid tro?
2023-01-21, 16:10
Medlem
Jag och mitt barn rkade promenera frbi detta upplyftande event nra Kopparmrra arrangerat av Tom. Vi passerade precis nr en kvinna stod och skrek "OCH S PRATAR DE OM SEX MED BARN!!! KAN NI TNKA ER ATT DE PRATAR OM SEX MED 0-5 RINGAR!!!
Sedan kom en harang om pedofilringar. Har ingen aning om i vilket sammanhang, fr det kndes inte som om det hnger ihop med varken bondeuppror eller LVU- av barn. De verkar ha mnga strngar p sin lyra.
Mitt barn tittade i denna stund frbryllat p mig och sa, jag frstr inte varfr hon har mikrofon nr hon nd bara skriker!
Senast redigerad av Kensalrise 2023-01-21 kl. 16:13.
2023-01-21, 16:13
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Tack.

Dessa Tom-tar kan tydligen inte ens lgga upp sndningarna frn sina tillstllningar p ngot ordnat stt. En hr o en dr och p en plattform som TikTok, dr allt frsvinner efter sndningen!
Har du missat att Tompalompa. Han som vrnar s om barnen. Samt numera r vldigt noga att frga innan han filma ngon under sina livesndningar
Att han Lutmark har p sin egen youtube lagt upp en film med tv sm oskyldiga barn som dansade till musiken vid sidan av demonstrationen.🤮
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-21 kl. 16:16.
2023-01-21, 18:00
Medlem
SmurfStorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselassefrasse
Jag tror ingen orkar med honom. Drfr han byter umgnge hela tiden.
Sen det tanten skriker om sex med barn osv. Det r inget jag knner igen att de pratar om dr mina barn gr. 0-5 r var fr dom allt ifrn ? Tom har ju inga barn s han kan de ju lura hur som helst men alla med lite frstnd vet ju det inte stmmer. r det fr att hetsa upp de grupperna muslimer som de hnger med ?

Det handlar om att WHO har reviderat den grundlggande allmnna lroplanen och dr str det om hur lrare kan/br samtala med eleverna om kropp och knopp. En del foliehattar tolkar det som att barn redan p dagis groomas t pedofiler och ska lra sig onanera, medan en mer sansad sjl nog skulle tolka innehllet som att barn redan p dagis fr lra sig att deras kropp r deras egen och den bestmmer man sjlv ver, likvl som man ska respektera andra bde fysiskt och psykiskt.
2023-01-21, 18:03
Medlem
Citat:
Sen det tanten skriker om sex med barn osv. Det r inget jag knner igen att de pratar om dr mina barn gr. 0-5 r var fr dom allt ifrn ? Tom har ju inga barn s han kan de ju lura hur som helst men alla med lite frstnd vet ju det inte stmmer. r det fr att hetsa upp de grupperna muslimer som de hnger med ?
De pratar om att man lr smbarn stopp min kropp och liknande. De frstr inte bttre utan tror att det handlar om att lra smbarn om sex.
2023-01-21, 18:04
Medlem
Citat:
Finns ett antal som missuppfattat WHOs rekommendationer och begriper inte att det syftar till att kunna svara p barns frgor samt skydda barn frn att bli utsatta . De fattar inte att barn redan frn vldigt ung lder r sexuella varelser och kan rka illa ut om det inte finns riktlinjer fr hur man talar om vad som r ok och vad som inte r ok , finns barn som blivit utsatta som inte har frsttt att det r fel
2023-01-21, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfStorm
Det handlar om att WHO har reviderat den grundlggande allmnna lroplanen och dr str det om hur lrare kan/br samtala med eleverna om kropp och knopp. En del foliehattar tolkar det som att barn redan p dagis groomas t pedofiler och ska lra sig onanera, medan en mer sansad sjl nog skulle tolka innehllet som att barn redan p dagis fr lra sig att deras kropp r deras egen och den bestmmer man sjlv ver, likvl som man ska respektera andra bde fysiskt och psykiskt.
Vi i Sverige har ju dessutom sedan lnge haft detta frhllningsstt lnge till skillnad frn mnga lnder dr detta r tabu och dr barn inte sger i frn eller ens vet att vissa saker inte r ok och att det gr att bertta fr vuxna som kan agera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in