Citat:
Ursprungligen postat av
fulbubblaren
Jag letar runt efter en kombo som ökar min motivation. Anser mig ha en ADD-liknande personlighet med suspekt beteendehistorik (se mina tidigare inlägg) och söker främst molekyler som ökar motivation och driv. Har alltid varit en slacker (men hyfsad utbildning och självförsörjande). Är inte ung längre och åldern har givetvis ett finger med i spelet (50+). Använder kratom sedan ett år och sedan en vecka även Phenibut. Phenibut är behagligt men är sannolikt inte lämpligt för det jag söker, nämligen motivation/driv. L-teanin/koffein/nikotin är förstärkare men knappast mer. De beteendemässiga sidorna genom motion, kost och sömn är inte det jag söker tips om utan främst nootropiska preparat som går att inhandla LAGLIGT. Sökt runt mycket och använt pubmed men det är ändå svårt att hitta preparat med vetenskapligt stöd.
Gå till en läkare och ta blodprov, du kommer få testosteron utskrivet möjligtvis. Sen som #2 sa så borde du endå motionera och äta rätt kost för att må bra till fullo, att bara leva på supplements håller inte i längden.