• 1
  • 2
2023-01-07, 20:57
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Har i hela mitt liv bara haft ögonbryn och inte tänkt på eller brytt mig då de bara varit där.

Men nu har jag tydligen nått åldern då jag fått "old man brows" och några hår börjat växa sig lååånga så jag klipper av dom.

Jag är en normal man så jag har aldrig behövt bry mig om mina ögonbryn, så vafan gör man? Hur gör tjejer som alltid håller på?

Känns b att bara klippa till dom ibland
Citera
2023-01-07, 20:59
Medlem
jonte500s avatar
Du kan be frisören göra det åt dig, de tar en trimmer och fixar det på ett kick !

Samtidigt som du klipper dig, alltså.
Citera
2023-01-07, 21:00
Man norpar dem med pincett.
Citera
2023-01-07, 21:00
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Du kan be frisören göra det åt dig, de tar en trimmer och fixar det på ett kick !

Samtidigt som du klipper dig, alltså.

Rakar huvudet så besöker inte frisören tyvärr
Citera
2023-01-07, 21:01
Medlem
Trakessons avatar
Köp en trimmer. Hur svårt kan det vara.
Citera
2023-01-07, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SomaliSwimmer
Har i hela mitt liv bara haft ögonbryn och inte tänkt på eller brytt mig då de bara varit där.

Men nu har jag tydligen nått åldern då jag fått "old man brows" och några hår börjat växa sig lååånga så jag klipper av dom.

Jag är en normal man så jag har aldrig behövt bry mig om mina ögonbryn, så vafan gör man? Hur gör tjejer som alltid håller på?

Känns b att bara klippa till dom ibland

Äh, du ska se lite sur och vresig ut.
Citera
2023-01-07, 21:02
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Köp en trimmer. Hur svårt kan det vara.

Jag har en trimmer. Ja vadå svårt? Jag är en straight man så jag har aldrig brytt mig om mina ögonbryn.

Alla är inte metrosexuella stockholmare vettu
Citera
2023-01-07, 21:05
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schwarzknopf
Äh, du ska se lite sur och vresig ut.

Jo men det gör jag ändå. Nu rakar jag förvisso skallen men har mörka ögonbryn för att vara blond så syns väldigt tydligt, troligen ännu mer eftersom jag inte inte har nån frisyr.
Citera
2023-01-07, 21:06
Medlem
Citat:
Jo men det gör jag ändå. Nu rakar jag förvisso skallen men har mörka ögonbryn för att vara blond så syns väldigt tydligt, troligen ännu mer eftersom jag inte inte har nån frisyr.

Som mig då
Dom ser ut som ryska ögonbryn, eller en välanvänd piassavakvast över varsitt öga
Citera
2023-01-07, 21:11
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schwarzknopf
Som mig då
Dom ser ut som ryska ögonbryn, eller en välanvänd piassavakvast över varsitt öga

Haha men det räcker med mitt vilda skägg för min del. Dessutom kan jag inte reta min ärkefiende "ugglan" för hans ögonbryn om jag har likadana
Citera
2023-01-07, 21:16
Medlem
Citat:
Haha men det räcker med mitt vilda skägg för min del. Dessutom kan jag inte reta min ärkefiende "ugglan" för hans ögonbryn om jag har likadana

Hahaha Ja då är det som dom övriga säger, kuta förbi en sådan där frisör, eller låt någon närstående ta hand om ögonbrynen. Tjej, syster, morsa eller dylikt. Att göra det själv är nog helt omöjligt.
Citera
2023-01-07, 21:35
Bannlyst
Raka dina bryn problem solved!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem