Citat:
Ursprungligen postat av
Redherring1
Ledsen att säga detta men förmodligen kommer du bli lika gammal en vacker dag och lukta död panchis 🥰
Citat:
Ursprungligen postat av
Crapmagic
Skulle jag gå ner mig kroppsligt, bli fet, få rynkor och bli orörlig skulle jag inte engagera mig i kvinnor, eller så gammal att "sexuell attraktion är inte ett tema när fortplantningsförmågan"
Jag har aldrig känt av någon likdoft av gamla tanter, dom har ju damparfym tyvärr
Fy fan för att vara gammal. Snacka om att bokstavligen förfalla. Tragiskt att se. 😢
Åldrandet bör klassas som en sjukdom. Hoppas det med tiden kommer ett botemedel. Tills dess får man dra sitt strå till stacken genom att träna och leva hälsosamt. Många techmiljardärer borta i USA försöker ju få stopp på åldrandet.💰💰💰 Hoppas AI kan bistå.
Pratade med min mor och frågade henne om hon tittar. Hon sa nej, hon var äcklad av att se folk i den åldern hoppa runt i tv och leka attraktiva. Hon sa att de är äckliga. Hon är lika gammal och skulle aldrig visa sig i tv. Hon brukar numera aldrig ens vilja vara med på vanliga fotografier.
Samtidigt är det stor skillnad på deltagarna. Han kanpsportaren med musklerna är faktiskt ganska het🥊Hade han haft hår på skallen och färgat det blont så hade han kunnat hitta en vältränad 45-50 år gammal kvinna. Vissa hårlösa och smällfeta, blä blä blä. Glasögon på det. Blä 🤢🤮