2026-06-30, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Nej, såklart inte, men det var väldigt ironiskt när han pratade om utseendefixering och att kvinnor ska se unga ut m.m., när han ser ut som skit själv.

Han sa väl aldrig att kvinnor ska se unga ut? Han sa bara vad han själv är/varit attraherad av.
Citera
2026-07-01, 00:02
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
... väldigt ironiskt när han pratade om utseendefixering och att kvinnor ska se unga ut m.m...

Det är bara män utan kvinnotycke som pratar så.
Citera
2026-07-01, 09:00
Medlem
Vlasta kanske får en del män att känna sig busiga och lite yngre? Samtidigt som båda parterna hamnar i stereotypa roller, som inte gör någon av deras personligheter rättvisa?
(Rubrikerna i gamla Mitt Livs Novell ”Snyft…alla män vill bara en sak”, bredvid ”Hon är en hora, ett lättfångat byte…” Lite otidsenligt är det)
Kan förstå de som går in i HR med en enda målsättning: att ta det det för vad det är, och ha roligt.
(Själv skulle jag inte ha nerver, och roligt skulle det inte bli )
Citera
2026-07-01, 09:38
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Vlasta kanske får en del män att känna sig busiga och lite yngre? Samtidigt som båda parterna hamnar i stereotypa roller, som inte gör någon av deras personligheter rättvisa?
(Rubrikerna i gamla Mitt Livs Novell ”Snyft…alla män vill bara en sak”, bredvid ”Hon är en hora, ett lättfångat byte…” Lite otidsenligt är det)
Kan förstå de som går in i HR med en enda målsättning: att ta det det för vad det är, och ha roligt.
(Själv skulle jag inte ha nerver, och roligt skulle det inte bli )
Vlasta gjorde bort sig totalt när hon pratade med den anhöriga. Pinsam.
Citera
2026-07-01, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Vlasta gjorde bort sig totalt när hon pratade med den anhöriga. Pinsam.
Har jag nog förträngt, får se om jag orkar se om…vad sa hon som inte-var-så-bra?
(Du behöver inte svara, väntar till kvällen när jag kan ta mig ett järn. Då klarar man det nog)
Citera
2026-07-02, 21:09
Medlem
Citat:
Han gubben har noll självinsikt.

Han fick väl inte välja själv som jag förstod det valde anhörig.
Citera
2026-07-02, 21:24
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Han fick väl inte välja själv som jag förstod det valde anhörig.
? Menar han som skryter om yngre erövringar som ingen tror på.
Citera
2026-07-03, 00:08
Medlem
Citat:
? Menar han som skryter om yngre erövringar som ingen tror på.
Menar du Bo som sa att han varit attraherad av yngre (50-ish som jag uppfattade) och som erkände att han skämdes för det?
Situation Vlasta: kan inte hjälpas men jag storskrattade när jag såg reprisen, helt nykter.
(Cringe enligt barnbarnen)
Citera
2026-07-03, 10:04
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Menar du Bo som sa att han varit attraherad av yngre (50-ish som jag uppfattade) och som erkände att han skämdes för det?
Situation Vlasta: kan inte hjälpas men jag storskrattade när jag såg reprisen, helt nykter.
(Cringe enligt barnbarnen)
Frågan är om hon var nykter... Efter det gick väl hennes dejt direkt och uppvaktade någon annan. Har inte lärt mig namnen än.
Senast redigerad av TaxenSixten 2026-07-03 kl. 10:07.
Citera
2026-07-03, 11:26
Medlem
Citat:
Frågan är om hon var nykter... Efter det gick väl hennes dejt direkt och uppvaktade någon annan. Har inte lärt mig namnen än.
Egentligen har inte jag heller lärt mig namnen, bekvämar mig ibland till att googla nån presentationssida.
Men tycker du att Vlasta var så farlig, hennes beteende gör att hon inte hotar någon (som du skrev, förmodligen lägger killarna benen på ryggen ?)
Sen vet man inte om det vi fick se i klippet var allt, hon kanske sa nåt vettigt också som klipptes bort (ok, de hade bara en minut?)
Retar mig också på programledarna, speciellt tjejen. Attityd av förskolepedagoger/fårfösare. De lägger nog manken till så gott de kan, men.
Citera
2026-07-03, 14:34
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Egentligen har inte jag heller lärt mig namnen, bekvämar mig ibland till att googla nån presentationssida.
Men tycker du att Vlasta var så farlig, hennes beteende gör att hon inte hotar någon (som du skrev, förmodligen lägger killarna benen på ryggen ?)
Sen vet man inte om det vi fick se i klippet var allt, hon kanske sa nåt vettigt också som klipptes bort (ok, de hade bara en minut?)
Retar mig också på programledarna, speciellt tjejen. Attityd av förskolepedagoger/fårfösare. De lägger nog manken till så gott de kan, men.
Tycker bara att vad Vlasta sa till anhörig var pinsamt. Tycker annars att damerna i programmet som klagar på henne är mer pinsamma. Ta för er i stället för att vara bittra för att ni saknar utstrålning säger jag.
Citera
2026-07-04, 20:52
Medlem
dialektikers avatar
Vlasta, exhibitionist deluxe på äldre dagar.
Säger till kompistanten att hon kan ligga lågt och låta andra ta plats, men i synk så säger hon att inte en chans att hon tänker ligga lågt.

Jisses. Lurig och hal tant det där.😊

Och den ljusa tanten då, som redan nu kärat ner sig i Göran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in