2025-02-17, 21:01
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Hemskt att inse, men du har rätt, kroppens biokemi förändras.
Sexuell attraktion är inte ett tema när fortplantningsförmågan är förbi.
Mänsklig attraktion kan man känna hela livet.
Har det släpps något antiperspirant med doft av död panchis?

Bra du sätter fingret på det jag föraktar i detta program, bristen på sexuell attraktion som ersätts med gnuggande mot axeln och kelande, även om vårt stora hopp Carina eller vad hon hette som kunde dofta sig till Gere på många års avstånd nu inbillar sig vilja ligga med Birger
Citera
2025-02-17, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Bra du sätter fingret på det jag föraktar i detta program, bristen på sexuell attraktion som ersätts med gnuggande mot axeln och kelande, även om vårt stora hopp Carina eller vad hon hette som kunde dofta sig till Gere på många års avstånd nu inbillar sig vilja ligga med Birger
Eeeh..det var väl det hon inte ville? Egentligen. (Och kanske inte han heller…)
Citera
2025-02-18, 00:35
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Eeeh..det var väl det hon inte ville? Egentligen. (Och kanske inte han heller…)
Hon har fobi för jämnåriga mäns kukar/kroppar tror jag, hon behöver någon
som är lika unggammal som Richard Gere var vid dejten!, två gråhåriga möts igen!

Citat:
Hemskt att inse, men du har rätt, kroppens biokemi förändras.
Sexuell attraktion är inte ett tema när fortplantningsförmågan är förbi.
Mänsklig attraktion kan man känna hela livet.
Fast mäns fortplantningsförmåga fortsätter ju, och det sägs ju att kvinnor kan dofta sig till en blivande död man med lätthet vilket attraherar enligt feromon forskningen, ta aldrig på dig parfym för att dölja din naturliga likdoft, det kommer nog ett sånt avsnitt där dom ska få lukta på männens piketröjor för att säkerställa att dom inte är fertila
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-18 kl. 00:41.
Citera
2025-02-18, 00:36
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Har det kommit fram att han kollat deras Facebook och så vidare?
Nej men det förstod man ju. Det var ju uppenbart.
Citera
2025-02-18, 09:44
Medlem
Citat:
Hon har fobi för jämnåriga mäns kukar/kroppar tror jag, hon behöver någon
som är lika unggammal som Richard Gere var vid dejten!, två gråhåriga möts igen!

Fast mäns fortplantningsförmåga fortsätter ju, och det sägs ju att kvinnor kan dofta sig till en blivande död man med lätthet vilket attraherar enligt feromon forskningen, ta aldrig på dig parfym för att dölja din naturliga likdoft, det kommer nog ett sånt avsnitt där dom ska få lukta på männens piketröjor för att säkerställa att dom inte är fertila
Att jag roas av ditt trams, i den mån jag förmår tillgodogöra mig det, bevisar att jag är en enkel människa. (Ja, gillar slapstick också.)
OT, beklagar.
För ordningens skull: visst är det uppenbart att storyn HR är uppbyggd runt några huvudpersoner (de mest labila?) och andra (mer normala?) som jag själv gärna hade velat se mer av. är statister. Vilket andra också har skrivit…

Tillägg: mäns fortplantningsförmåga fortsätter, men spermierna blir av sämre kvalitet, och även åldriga fäder - inte bara mödrar - utgör en risk för barnens framtida hälsa. Än så länge.
Senast redigerad av rosalenin 2025-02-18 kl. 09:56.
Citera
2025-02-18, 13:00
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Helt riktigt. De är mycket få kvinnor. Och män. Som är sexuellt attraktiva när de passerat 65år. Sedan tillkommer en annan mycket viktig sak. Vid den åldern börjar man lukta död. Och det drar ju ned det hela det med.
😂
Kärlek har inget med ålder att göra, klickar man så klickar man oavsett ålder.
Citera
2025-02-19, 10:32
Medlem
Citat:

Ledsen att säga detta men förmodligen kommer du bli lika gammal en vacker dag och lukta död panchis 🥰
Citera
2025-02-19, 19:40
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redherring1
Ledsen att säga detta men förmodligen kommer du bli lika gammal en vacker dag och lukta död panchis 🥰
Skulle jag gå ner mig kroppsligt, bli fet, få rynkor och bli orörlig skulle jag inte engagera mig i kvinnor, eller så gammal att "sexuell attraktion är inte ett tema när fortplantningsförmågan"

Jag har aldrig känt av någon likdoft av gamla tanter, dom har ju damparfym tyvärr
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-19 kl. 19:43.
Citera
2025-02-21, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Börjar manslukerskan Carina tveka på sig själv nu plötsligt? Hon som var så kaxig i början...

Förstår mig inte på henne. Såg bilder av henne som ung och hon var en stabil 5a eller 6a, knappast mer än så. Inte konstigt att hon misslyckades i staterna. Hon hade nog ingen chans mot svenska vackra blondiner som då var det exotiska som amerikanerna och andra för den delen ville pippa. Britt Ekland brudar. Hon är väl ungefär samma generation som Ekland. 👱‍♀️

Kristina är vackrast av kvinnorna💯. Men även hon är ju ett fossil dessvärre😞. På nära håll ser man de här pigmentfläckarna och förändringarna i huden som är kännetecknande för gamlingar som är nära döden. Hade en del förväntningar på hennes döttrar som var med i ett avsnitt, men de höll inte måttet och samma nivå som sin mor👎 Typiskt när snygg kvinna får barn med mindre attraktiv man, döttrarna kommer inte upp i samma nivå som morsan, med få undantag.
Senast redigerad av Malapagos 2025-02-21 kl. 03:20.
Citera
2025-02-21, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redherring1

Citat:
Skulle jag gå ner mig kroppsligt, bli fet, få rynkor och bli orörlig skulle jag inte engagera mig i kvinnor, eller så gammal att "sexuell attraktion är inte ett tema när fortplantningsförmågan"

Jag har aldrig känt av någon likdoft av gamla tanter, dom har ju damparfym tyvärr

Fy fan för att vara gammal. Snacka om att bokstavligen förfalla. Tragiskt att se. 😢

Åldrandet bör klassas som en sjukdom. Hoppas det med tiden kommer ett botemedel. Tills dess får man dra sitt strå till stacken genom att träna och leva hälsosamt. Många techmiljardärer borta i USA försöker ju få stopp på åldrandet.💰💰💰 Hoppas AI kan bistå.

Pratade med min mor och frågade henne om hon tittar. Hon sa nej, hon var äcklad av att se folk i den åldern hoppa runt i tv och leka attraktiva. Hon sa att de är äckliga. Hon är lika gammal och skulle aldrig visa sig i tv. Hon brukar numera aldrig ens vilja vara med på vanliga fotografier.

Samtidigt är det stor skillnad på deltagarna. Han kanpsportaren med musklerna är faktiskt ganska het🥊Hade han haft hår på skallen och färgat det blont så hade han kunnat hitta en vältränad 45-50 år gammal kvinna. Vissa hårlösa och smällfeta, blä blä blä. Glasögon på det. Blä 🤢🤮
Senast redigerad av Malapagos 2025-02-21 kl. 03:15.
Citera
2025-02-21, 03:23
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Kallas "Cold Reading". Det slog mig hur han fiskade svar för att servera deltagarna det de ville höra. Apparaterna var ju ett skämt. Speciellt de där dansande streckgubbarna. Snällt av deltagarna att spela med i charaderna.

Intressant program, gällande gruppdynamik. Att kvinnor blir osams över en karl är tydligen inget åldersbundet. Och varför får inte alla deltagarna utrymme i programmet? Är tanken att en del av deltagarna mest ska yra runt som statister för de mest "färgstarka"? Hon Carina behöver nog fila lite mer på vad hon sänder ut.
Får väl säga som så...är nog rätt tufft ändå att vara en grupp människor som ska gilla varandra, enkom för att syftet är att göra ett bra program.

Årets säsong verkar den mest slätstrukna, annars. Ett hotell i Polen, "bonus" en glampingbubbla...som tydligen inte ens har rinnande vatten. Snälla utvalda som väljer att stå ut med eländet. Med tanke på att det är ett hotell, kunde de inte åtminstone ha raggat upp en glamourös svit som "kärleksnäste"?

Endel deltagare verkar inte hittat någon alls och dejtar inte, då kanske produktionen hellre fokuserar på de som är på g med någon.

Själva syftet med att det är dejtingprogram skulle väl falla bort annars om man skulle följa diverse gubbar som bara går runt och fiser om dagarna på hotellet.
Senast redigerad av nickeh84 2025-02-21 kl. 03:34.
Citera
2025-02-22, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Förstår mig inte på henne. Såg bilder av henne som ung och hon var en stabil 5a eller 6a, knappast mer än så. Inte konstigt att hon misslyckades i staterna. Hon hade nog ingen chans mot svenska vackra blondiner som då var det exotiska som amerikanerna och andra för den delen ville pippa. Britt Ekland brudar. Hon är väl ungefär samma generation som Ekland. 👱‍♀️

Kristina är vackrast av kvinnorna💯. Men även hon är ju ett fossil dessvärre😞. På nära håll ser man de här pigmentfläckarna och förändringarna i huden som är kännetecknande för gamlingar som är nära döden. Hade en del förväntningar på hennes döttrar som var med i ett avsnitt, men de höll inte måttet och samma nivå som sin mor👎 Typiskt när snygg kvinna får barn med mindre attraktiv man, döttrarna kommer inte upp i samma nivå som morsan, med få undantag.

Inte samma generation som Britt Ekland, hon är mycket äldre, 82 år. Mer samma generation som Pamela Andersson, om ni vet vem det är. Vilket gör saken än värre, det var blonda storbystade bombnedslag som gick hem i Hollywood (då). Har själv bott där i början av 90-talet, jobbade på en svensk firma. Hela Hollywood, Santa Monica och Venice kryllar av lycksökare utan pengar som har städ- eller restaurangjobb, i bästa fall. Du kan bli av med jobbet från ena dagen till den andra. Folk som bor inneboende, på youth hostels, träffade en hel del killar från England som köpte billiga bilar som de bodde i och parkerade bilarna nere vid Venice Beach mm, de var ändå arbetslösa och långt från arbetsmarknaden i hemlandet så de hade väl inte så mycket att förlora. Många talangfulla människor som tvingas ge upp sina drömmar. Har svårt att tro att Carina hade någon chans att bli stjärna, om det nu var det hon ville?
Senast redigerad av AlmaTor3 2025-02-22 kl. 20:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in