2023-01-16, 16:54
Medlem
snoamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabianzzo
Som ni kan läsa i mina tidigare trådar så har jag tre söner, min ena son har på den senaste tiden börjat kalla sig för ”Sigma Male” ”Matrix Hunter” ”Top G” och börjar idolisera Patrick Bateman, Andrew Tate och brodern, någon ”Olof K” samt Jordan Belfort (den fiktiva varianten från Wolf of Wallstreet)

Han sätter upp tavlor på de, citerar de jämnt och ständigt, lyssnar på deras musik såsom någon fransk låt kopplad till Andrew Tate samt flera Genesis och Huey låtar, såsom Hip to Be Square och In Too Deep. Han citerar även dessa personer då när han lyssnar på dessa låtar, på engelska dessutom, här om dagen sa han något i stil med att det var i Hueys album från 86, Duke som Phil Collins närvaro blev tydligare, att han inte förstod deras arbete tidigare då det var ”För konstnärligt, för intellektuellt” och att han tycker att Invisible Touch är ett som han kallar det, deras ”Undisputed masterpiece”, en mening han ofta använder numera.

Han babblar även om att jag är fast i ”the matrix” och om att han är en ”real G” och att han bara tänker på failure när han ser mig.

Han har även börjat kalla sina andra bröder för ”lata”, ”geeks”, ”Paul Allen” och mig och frugan för Woke.

Vad ska vi göra? Vi kan ju inte tvinga honom till kurator!

Detta gott folk, är varför man använder preventivmedel.
Citera
2023-01-16, 16:54
Medlem
Laggiores avatar
Du har 2 söner kvar, sätt alla resurser på dom för Sigma Male” ”Matrix Hunter” ”Top G” är förlorad.
Citera
2023-01-16, 16:57
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Som ni kan läsa i mina tidigare trådar så har jag tre söner, min ena son har på den senaste tiden börjat kalla sig för ”Sigma Male” ”Matrix Hunter” ”Top G” och börjar idolisera Patrick Bateman, Andrew Tate och brodern, någon ”Olof K” samt Jordan Belfort (den fiktiva varianten från Wolf of Wallstreet)

Han sätter upp tavlor på de, citerar de jämnt och ständigt, lyssnar på deras musik såsom någon fransk låt kopplad till Andrew Tate samt flera Genesis och Huey låtar, såsom Hip to Be Square och In Too Deep. Han citerar även dessa personer då när han lyssnar på dessa låtar, på engelska dessutom, här om dagen sa han något i stil med att det var i Hueys album från 86, Duke som Phil Collins närvaro blev tydligare, att han inte förstod deras arbete tidigare då det var ”För konstnärligt, för intellektuellt” och att han tycker att Invisible Touch är ett som han kallar det, deras ”Undisputed masterpiece”, en mening han ofta använder numera.

Han babblar även om att jag är fast i ”the matrix” och om att han är en ”real G” och att han bara tänker på failure när han ser mig.

Han har även börjat kalla sina andra bröder för ”lata”, ”geeks”, ”Paul Allen” och mig och frugan för Woke.

Möt upp honom där han befinner sig. Lyssna; samtala.
Citera
2023-01-16, 16:57
Medlem
Citat:
Som ni kan läsa i mina tidigare trådar så har jag tre söner, min ena son har på den senaste tiden börjat kalla sig för ”Sigma Male”, ”Matrix Hunter”, ”Gigachad”, ”Adonis”, ”Top G” och börjar idolisera Patrick Bateman, Andrew Tate och brodern, någon ”Olof K” samt Jordan Belfort (den fiktiva varianten från Wolf of Wallstreet)

Han sätter upp tavlor på de, citerar de jämnt och ständigt, lyssnar på deras musik såsom någon fransk låt kopplad till Andrew Tate samt flera Genesis och Huey låtar, såsom Hip to Be Square och In Too Deep. Han citerar även dessa personer då när han lyssnar på dessa låtar, på engelska dessutom, här om dagen sa han något i stil med att det var i Hueys album från 86, Duke som Phil Collins närvaro blev tydligare, att han inte förstod deras arbete tidigare då det var ”För konstnärligt, för intellektuellt” och att han tycker att Invisible Touch är som han kallar det, deras ”Undisputed masterpiece”, en mening han ofta använder numera.

Har du inget läderbälte.
Citera
2023-01-16, 17:03
Medlem
fellowvessels avatar
Du kanske har svarting i blodet precis som Rheinfeldts med sin gammelfarfar.
Det går att avsäga sig varelser, ring till soss eller så kan du avliva den i skogen.
Citera
2023-01-16, 17:04
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjodnlenubgu
Har du inget läderbälte.

Woke slår inte sina barn. Det blir saft och bulle.

Kanske kan sända barnet till omskolning? Och vad i helvete är det för fel på Genesis?
Citera
2023-01-16, 17:13
Medlem
Citat:
Som ni kan läsa i mina tidigare trådar så har jag tre söner, min ena son har på den senaste tiden börjat kalla sig för ”Sigma Male”, ”Matrix Hunter”, ”Gigachad”, ”Adonis”, ”Top G” och börjar idolisera Patrick Bateman, Andrew Tate och brodern, någon ”Olof K” samt Jordan Belfort (den fiktiva varianten från Wolf of Wallstreet)

Han sätter upp tavlor på de, citerar de jämnt och ständigt, lyssnar på deras musik såsom någon fransk låt kopplad till Andrew Tate samt flera Genesis och Huey Lewis låtar, såsom Hip to Be Square och In Too Deep. Han citerar även dessa personer då när han lyssnar på dessa låtar, på engelska dessutom, här om dagen sa han något i stil med att det var i Hueys album från 86, Duke som Phil Collins närvaro blev tydligare, att han inte förstod deras arbete tidigare då det var ”För konstnärligt, för intellektuellt” och att han tycker att Invisible Touch är som han kallar det, deras ”Undisputed masterpiece”, en mening han ofta använder numera.

EDIT: Han har även börjar gymma extremt och tränar stenhårt sedan några veckor tillbaka, samtidigt som han har skaffat sig en sjuklig, manisk hudvårdsrutin.

du kanske sak skriva hur gammal sonen är innan vi dömer för hårt
Citera
2023-01-16, 17:13
Medlem
Man kanske kan se det som en period där han testar gränser. Ungefär som småbarn i trotsåldern som testar om det går att skrika till sig en glass. Du ska så klart fortsätta att uppfostra ungen. Ta ett snack om jämställdhet osv. Det kanske är det han behöver och vill egentligen. Få lära sig saker som du och frugan kan lära ut. Viktigt att försöka göra detta på ett lugnt och respektfullt sätt. Att inte skrika och bråka när man tycker olika. Det är ju också något som ungdomar behöver lära sig, hur man diskuterar, argumenterar och lyssnar.
Citera
2023-01-16, 17:17
Medlem
Krocketklubbas avatar
Det här är helt och hållet sprunget ur din egna ovilja att axla det ansvar som det innebär att ha barn. Du har som många andra föräldrar låtit din slöhet ta över och låtit dina barn blivit uppfostrade av en elektrisk platta. Nu får du skörda det du har sått, hoppas att det smakar.
Citera
2023-01-16, 17:20
Medlem
Citat:
Afrikan heter det, och nej, det tror jag inte. Frugan är ursprungligen från Finland och jag är halvspanjor halvt från Kina.
Dåliga odds på kidsen hör man,jag tänker finne med kniv kombinerat med spanskt temperament..inte konstigt alls att han förvandlas till en rymdvarelse.
Citera
2023-01-16, 17:24
Medlem
Citat:
Afrikan heter det, och nej, det tror jag inte. Frugan är ursprungligen från Finland och jag är halvspanjor halvt från Kina.
Du har inte läst Battle hymn of the tiger mother? Tänka sig att den blandningen inte skulle fungera...
Citera
2023-01-16, 17:25
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Att han lyssnar på Genesis ska du vara glad över, försök bara styra in honom på de tidigare alstren från 70-talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in