Citat:
Ursprungligen postat av
deddd
Jodå. Men då du anmäler varenda inlägg som är lite för korrekt så kommer du aldrig få veta.
Lite osäker på vad endgamet för dig och modsen är med dina värdelösa inlägg här i tråden och beskyddandet av envägskommunikationen, vad scammen går ut på, kan liksom inte påverka på något sätt om vad någon tycker och tänker om USDC på ett i det stora hela litet skitforum som flashback.
Men lycka till. Var en felaktig kommentar av dig som fick mig att reagera utan någon egentlig riktig åsikt om USDC, när jag av misstag gick in i USDC-tråden istället för USDT-tråden. Men du har lyckats betrygga mig att använda USDC.
Är det omvänd psykologi som är endgame så grattis och tack.
Man får intrycket av betalt troll som försöker bromsa spridningen av information och kunskap så mycket som möjligt, men man kan ju bara gissa vad ett betaltroll har för arbetsuppgifter.
Att forumet numer skapar konsensus via moderatorer istället för skribenter är också synd. Förlorar liksom meningen med ett forum, men en del kan nog fortfarande få ut ett och annat av att läsa här.
Att USDC ska skapa en kryptokrasch ser jag i alla fall som väldigt osannolikt eftersom USA tjäner enormt på stablecoin boomen. Hur ska man annars kunna sprida luftdollarn liksom?