Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2023-01-04, 20:07
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Jag tycker det är skittrist. Jag har en salong när där jag bor, och skulle absolut vilja ha massage ibland. Men inte fan vågar jag gå dit.

Det drabbar verkligen de seriösa.
Ja, även poliskäringen Kajsa som ofta påstår att 80% av salongerna är bordeller bidrar till stigmatisering och förakt mot tjejerna som jobbar på massagesalongerna. Det borde klassas som hets mot folkgrupp.

Om jag skulle påstå att majoriteten av invandrarkillar från mellan östern är inblandande i brottsliga aktiviteter blir jag troligen utpekat som rasist men att utpeka thailändskor på radio/TV på samma sätt går tydligen bra.

Det finns gott om salonger som inte erbjuder extra och även hos de som erbjuder extra är det bara ett erbjudande. Lätt att säga nej. Så varför du inte vågar att gå ditt är svårt att förstå.
Säg bara: "Nej tack, jag vill bara ha massage." Enkelt eller?
Det finns inga andra platser i Sverige där du kan kan en skön massage under en timme för 500:- än på en Thai massagesalong.
__________________
Senast redigerad av Juandersson 2023-01-04 kl. 20:11.
Citera
2023-01-05, 00:07
  #38
Medlem
Förvisso kan det vara så att du blir"uppraggad"utav en hallick(pimp),utanför nån av stadens vattenhål(barer),där du nyss inte släppts in,pga.för full eller bara att du inte hör till klubbens klientel.

Pimpen frågar dig ifall du är intresserad utav en snygg tjej(eller två),(redan här får du börja öva på din skolenhelska)du hakar på,och han kör dig till en adress,före ni kliver ur bilen så berättar han vad det kostar,har du inte KONTANTER,så skjutsar han dig till en automat.

Ni återvänder sedan till adressen, du betalar du pimpen,för en fikarast och för dig sedan till en närliggande lägenhet,där det är några tjejer,som du får fika med och ha en trevlig pratstund med,och du får öva på skolenhelskan på samma gång.

När du sedan är mitt i konversationen,så öppnas ytterdörren och på samma gång så är språklektion slut,det märker du med att din språkkompis"studsar upp"och avlägsnar sig,sen har du typ nån minut på dig att avlägsna dig,och när du sen vandrar vidare i natten,så visar ditt banksaldo på ett uttag på ett par tusen kontantuttag,för typ en halvtimmes språklektion,med nattillägg.
Citera
2023-01-05, 05:44
  #39
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juandersson
Ja, även poliskäringen Kajsa som ofta påstår att 80% av salongerna är bordeller bidrar till stigmatisering och förakt mot tjejerna som jobbar på massagesalongerna. Det borde klassas som hets mot folkgrupp.
Det håller jag helt klart med om. Men det är väl ungefär som att det är okej att säga att 99% av de som köper sex är män. Lätt för en del att tolka det som att alla män köper sex, likväl som att alla thaimassager säljer sex.
Citat:
Ursprungligen postat av Juandersson
Det finns gott om salonger som inte erbjuder extra och även hos de som erbjuder extra är det bara ett erbjudande. Lätt att säga nej. Så varför du inte vågar att gå ditt är svårt att förstå.
Det handlar just om ryktet salongerna fått. Jag vill inte ens att någon ska se att jag går in på ett ställe som folk tror säljer sex.

Hur som helst. Någon som vet om den andra swishen, den till kvinnan som prostituerar sig, delas med halliken eller om hon får behålla allt? Alternativt att hon betalar dyrt för mat och husrum.
Citera
2023-01-07, 18:51
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
På vilket sätt får hororna betalt? Förmodligen mest kontant. Det blir nog detsamma till tredje part. Om det finns en hallick som kanske tar 20% för lägenheten.
Hu moderna tiden .Finns lägenhetshoteller i flera ställe som utländska horor bor och ingen tredje part.
Jag hade besökt och fikat i några ställe.
Citera
2023-01-07, 18:52
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rennie96
Hu moderna tiden .Finns lägenhetshoteller i flera ställe som utländska horor bor och ingen tredje part.
Jag hade besökt och fikat i några ställe.
Jäller kontant.
Citera
2023-01-19, 10:43
  #42
Medlem
Kontextuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Jag anser att kontanter är det absolut vanligaste och jag antar att du menar det när du skriver "kontakt" (2 ggr).

De mesta andra sätt avslöjar identiteten, inte minst för sexsäljaren. Det kanske man inte önskar.
Jag har vid några tillfällen använt Paypal, men då har det varit utomlands, där det ändå är lagligt.

Jag såg tyvärr först nu att jag hade stavat fel för jag menade förstås "kontant" och inte "kontakt"
Citera
2023-01-19, 19:43
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontextus
Ni som är vana vid att köpa sex, hur har ni fått betala? Kontakt, via Swish eller någon annan app och vad har ni själva använt för slags konto för att slippa risken för att bli spårad?

Alltid kontant. Idioter swishar o lämnar digitala spår.
Citera
2023-01-20, 10:13
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontextus
Att ta betalt för sex är ju inte olagligt i sig men om någon använder sig av en hallick som sköter själva kontakterna och marknadsföringen så är det ju en annan sak. Ponera nu att pengarna ska gå till denna hallick utan att han ska kunna bli spårad av Polis. Är det någon här som vet vad för slags betaltjänst de använder idag och om det är via en app eller om det brukar vara kontanta pengar?

Vet inget särskilt om just hallickar men om man läser förundersökningsprotokoll så får man en bild av kriminella generellt (knarklangare, gängkriminella osv) att de inte bryr sig särskilt mycket. Det mesta är kontanter men det är också vädigt mycket swish. Att pengarna går att spåra verkar väldigt få bry sig om.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback