Tjenare. För ungefär 8 månader sedan när jag var på dass för att slå en drill så såg jag en liten vit fläck på roten av kuken. Den var knappt synlig, men ändå så jag hajade till på avvikelsen. Jag pissade klart och tänkte inte mer på det just den dagen. Men det obehagliga var att den här vita fläcken växte sig större för varje vecka som gick. Sen slutade den växa. Och jag tänkte "Jaja, en liten vit fläck är bara fränt, inget att hänga upp sig över."
Fram tills för ett halvår sedan då ytterligare en vit fläck uppenbara sig, denna gång längre upp nästan vid änden på kuken.
Denna gång var avvikelsen större och mer synlig. Jag kollade upp vad detta var för något på olika medicinska forum, där användare hade råkat ut för samma problem. Och fann då att det var frågan om vitiligo. Alltså en autoimmun sjukdom som inte går att bota. Men det är ändå lite coolt att det är samma sjukdom som Michael Jackson led av. Det är ju nästan som att kuken sjunger på refrängen av "Billie Jean" i fittan på bruden jag knullar.
Nu är min fråga – finns det någon annan på flashback som har det? Eller finns det kanske någon som till och med har fått det att försvinna på något vis?