2023-01-04, 07:21
Medlem
kasperwolfgangs avatar
det känns så fel att slänga bara. sony xz2 är det. tyvärr va skärmarna bräckliga, efter att jag lagat den en gång så gick den direkt igen så då köpte jag nytt...

den är från 2018, så rent teoretiskt tycker jag att du skulle kunna harva att tag som webbkamera + 65gb hårddisk. skärmen är nära på död, men man manipulera det som syns på skärmen någorlunda.

vad kan jag hitta på för annat kul? skulle kunna den med windows telefonlänk. så blir det som att ha trådbunden telefon igen, hajj hajj 1998
Citera
2023-01-04, 07:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
det känns så fel att slänga bara. sony xz2 är det. tyvärr va skärmarna bräckliga, efter att jag lagat den en gång så gick den direkt igen så då köpte jag nytt...

den är från 2018, så rent teoretiskt tycker jag att du skulle kunna harva att tag som webbkamera + 65gb hårddisk. skärmen är nära på död, men man manipulera det som syns på skärmen någorlunda.

vad kan jag hitta på för annat kul? skulle kunna den med windows telefonlänk. så blir det som att ha trådbunden telefon igen, hajj hajj 1998

Har den USB C? Du kan pröva koppla den vi USB -C docka till en vanlig HDMI skärm. Många moderna Andorid enheter kan man koppla in mus och tbg på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in