• 1
  • 2
2023-01-03, 17:45
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Nån som hört talas om nåt sådant? Kåta jävlar som som har fetish för kosher fitta/kuk? Har judiskt kött hög status och efterfrågan på köttmarknaden?
Citera
2023-01-03, 17:55
Medlem
ShotsFireds avatar
Jag gillar Wonder Womans fitta.
Citera
2023-01-03, 18:01
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShotsFired
Jag gillar Wonder Womans fitta.
Judinna alltså? Har bara sett den tecknade versionen.
Citera
2023-01-03, 18:04
Medlem
Enligt många andra "källor" på Flashback och andra hörn av Internet, har judar mycket pengar. De äger tydligen banker och sånt. Det är väl inte fel om Du får möjlighet att gifta dig rikt, och dessutom få en bra ränterabatt på banken. Vidare tror att jag att judar överlag är mer traditionella med äktenskap och samlivet, vilket borde kunna passa många incels på Flashback.
Citera
2023-01-03, 18:08
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Enligt många andra "källor" på Flashback och andra hörn av Internet, har judar mycket pengar. De äger tydligen banker och sånt. Det är väl inte fel om Du får möjlighet att gifta dig rikt, och dessutom få en bra ränterabatt på banken. Vidare tror att jag att judar överlag är mer traditionella med äktenskap och samlivet, vilket borde kunna passa många incels på Flashback.
Vissa hävdar dock att judar är perversa som få, själv vet jag inget om det...
Citera
2023-01-03, 18:30
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Vissa hävdar dock att judar är perversa som få, själv vet jag inget om det...
Harvey Weinstein
Citera
2023-01-03, 18:41
Medlem
DenlysandeJarls avatar
Fyfan bara tanken gör mig illamående på riktigt
Citera
2023-01-03, 18:44
Medlem
CockWitchs avatar
Kanske. Men jag skulle gärna knulla judisk kvinna. Jag har knullat lite olika nationaliteter men inte judinna vad jag vet. Vill smaka på alla sorter.
Citera
2023-01-03, 18:52
Medlem
Trakessons avatar
Jesus mamma var ju judinna så det verkar ju som att i alla fall Gud har en fetish för judemus.
Jag har i alla fall aldrig hört om någon kvinna av annat etniskt ursprung som blivit påsatt av honom.

Förhoppningsvis var sexet gudomligt, fast lite väl ung var hon kanske. Hade det hänt här och idag hade Gud kallats gädda och blivit uthängd på dunken.
Citera
2023-01-03, 19:00
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Kanske. Men jag skulle gärna knulla judisk kvinna. Jag har knullat lite olika nationaliteter men inte judinna vad jag vet. Vill smaka på alla sorter.
Har testat och det var riktigt nice. Dock var hon svensk judinna om det spelar in? Kanske Israelisk mutta du tänkte på? Sen var hon inte religiös heller.
Citera
2023-01-03, 19:02
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Har testat och det var riktigt nice. Dock var hon svensk judinna om det spelar in? Kanske Israelisk mutta du tänkte på? Sen var hon inte religiös heller.
Jag tar vilken som... båda är intressanta.
Citera
2023-01-03, 19:09
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Jag tar vilken som... båda är intressanta.
Finner det lite mer kittlande med djupt troende iaf kristna. Judinnor från Israel jag chattat med är mer psykiskt sjuka än troende men det kanske är kulturella skillnader.
Svenska kristna flickor är kul iaf... önskar få till det med en troende muslimsk kvinna med.. hade vart fett.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in