2023-01-04, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K0ssaMu
Va? När hånade han honom och hur? Såg bara att han hånade Dumle...

1.cuz vaskade en skumpa/bubbel undanför Hässelby gårds T-banestation. Klippet bör finnas tidigare i tråden.
Citera
2023-01-04, 14:33
Medlem
Någon undrade om Grimsta är ett ghetto. Inte i det riktiga begreppet, men i Sverige kan man säga det.
Kanske inte bland de värsta men i klass med intilliggande Råcksta. Minns mordet på Ndella Jack.
Hennes svårt kriminella man orsakade senare en masskjutning i Nacka, med flera oskyldiga skadade.
Att sen alla bostäder är fina och toppmoderna - det bjuder vi på, liksom vi bjuder på hyran.
Dock har ju allmänfarliga våldsdåd även förekommit på Södermalm, Vasastan, Kungsholmen och Östermalm.
Senast redigerad av Kontrollstyrelsen 2023-01-04 kl. 14:43.
Citera
2023-01-04, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacDonalds
Detta låter mest sannolikt ja.

Konflikten är absolut ingen hämnd för lille Einar iaf. Den saken kan jag garantera folket om här.

Man kan egentligen lösa den här konflikten väldigt enkelt.

Spekulationer om Einárs mord alla bara slänger namnet runt i trådarna utan att egentligen trovärdigt redogöra hur avrättningen har att göra med det som sker nu
Citera
2023-01-04, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 42o4LY
Skyller på Sverige? haha, han sa väl nåt liknande med att "va är det som händer med Sverige?", rediga invandrare är nog lika missnöjda med kaoset som vilken svennebanan som helst? Du börja klanka ner på hans brytning och och hans föräldraskap, en snubbe du antagligen aldrig sett förut. Det blir bara löjligt och sitta sen efter och försvara det genom att skriva uppenbara saker ang misslyckade invandringen. Tro mig, vi delar nog ganska mycket åsikter annars när det kommer till massinvandringen, men skillnaden på oss är att jag försöker att inte dra precis alla över en gräns, och speciellt inte en enskild snubbe jag bara sett på en kort intervju, och som inte gav intrycket av att vara uppenbart dålig i sig. Sen att Sveriges gräns borde stängts helt och hållet för länge sen, det är en annan sak. Nu handlar ju dock inte tråden om invandring så jag släpper detta ämne nu! Peace out!

Ok, vi har helt enkelt olika sätt att se på problemet och ytterligare diskussioner lär inte få någon av oss att ändra uppfattning. Allt gott.
Citera
2023-01-04, 19:10
Medlem
Nu är alla släppta och helt avskrivna.

https://www.aklagare.se/nyheter-pres...ing-i-grimsta/
Citera
2023-01-05, 00:09
Citat:
Ursprungligen postat av Maui.W
1.cuz vaskade en skumpa/bubbel undanför Hässelby gårds T-banestation. Klippet bör finnas tidigare i tråden.
Men va? Hur i helvete är det en diss mot Z.E? Han firade nyår?
Citera
2023-01-05, 10:31
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
De små busfröna verkar inriktat sig på busa i trapphus. Vågar kanske inte gå fram till dörren och placera lilla bomben vid rätt dörr.
Exakt, vad fan ska det vara bra för? Målet skadas aldrig, men grannar utsätts för livsfara. Jävla muppar. En örfil ger mer skada.
Citera
2023-01-05, 13:05
Medlem
silbersky007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacDonalds
Koppla vidare?

Tjena tjena bror när svensk morsa knullar runt kallats det för liten otrogen eller morsans jämställdhet .
Citera
2023-01-05, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Z.E . Han är med i tv-serien Snabba cash med den kända repliken ”Vill du leva det här livet? Tkr du det är kul?!”

Ne det är inte Z.E som säger den repliken
Citera
2023-01-05, 19:11
Medlem
Ze har lagt ut en bild på Instagram där han skriver att media haft helt fel om honom, 1.cuz har även kommenterat inlägget.
Citera
2023-01-05, 23:43
Bannlyst
Bytte dom lås på Nr8 ?
https://youtu.be/eDTXgrvz-Xw?t=127

? Är rutorna bytta redan på Nr. 6
Citera
2023-01-06, 01:20
Medlem
Citat:
Va? När hånade han honom och hur? Såg bara att han hånade Dumle...

Citat:
Men va? Hur i helvete är det en diss mot Z.E? Han firade nyår?

Du citerade ett inlägg som gällde att 1.cuz hånade personen som blev poppad i Vällingby. Inte att 1.cuz hånade Z.E, det har inte hänt vad jag vet.

Z.E och personen som dog i Vällingby är båda från Tensta. Dvs ev. homies.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in