2023-01-03, 22:14
Citat:
Ursprungligen postat av JoeC53
Hur vet du det???
Ifall de är bros så är det på senare tid. Hade det varit t.ex. tidigare i år hade de aldrig varit bros pga kretserna de hänger i...
Citera
2023-01-03, 22:16
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rennato
FLG/SSA styrde Vällingby i knappt ett år. Alla som hade något med FLG SSA att göra i Vällingby/Hässelby har blivit bötade,skjutna eller bort skickade. Dom styr inte ens Hjulsta..

Man undrar ju vart pengarna går sen. De här namnen som nämns i den här tråden kan ju knappast vara toppen av hierarkin med tanke på hur uppenbart klantigt det sköts.
Citera
2023-01-03, 22:23
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacDonalds
Det här är inte dom klassiska storgängen, det är smårappare till hyenor vi pratar om nu.

Jo det fattar jag också med tanke på hur dom outar precis allt och använder sig av snorungar som kommer snacka. Men alla har en chef, även dessa juniorpåsar.

Vem eller vilka får pengarna?
Citera
2023-01-03, 22:54
Medlem
Citat:
FLG/SSA styrde Vällingby i knappt ett år. Alla som hade något med FLG SSA att göra i Vällingby/Hässelby har blivit bötade,skjutna eller bort skickade. Dom styr inte ens Hjulsta..
Okej tack. Sjukt ändå att dom drar på sig många konflikter, onödiga. Istället för att köra fullt ut på DP/Hjulstabarnen från första början.. Men mycket handlar väl om narkotika handeln också
Citera
2023-01-03, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frokenoken
Hela den här röran är rätt förvirrande. Har nattens sprängningar och skjutningen på nyårsnatten med mordet på Einar att göra? Nån med lite koll som vill köra en förenklad recap

Enkel recap (rätt rörigt för mig med och kan ha fel i något men stämmer på det stora hela)

Dumle goa:de Einar
Scar var inblandad i Einars mord/kidnappning
Haval var inblandad i Einars mord/kidnappning

25/12 mördas Dumle
26/12 bomb i Scars trapp
27/12 bomb igen i scars trapp
28 eller 29/12 bomb i Havals trapp
31/12 fyra pers blir skjutna i Vällingby c och en dör (vet ej varför)
Nu sprängning hos 1.Cuz som var extremt nära vän med Einar

Jag tror:
Händelserna hos haval, scar och dumle är definitivt hämnd för Einar. Alla inblandade kommer dö till slut då någon verkar betala mycket bra för detta. De är körda. Yasin kanske klarar sig dock.
Detta med 1.cuz är antingen hämnd pga händelserna hos scar och haval vilket isåfall indikerar på att 1.cuz kan vara inblandad i dessa händelser tillsammans med Einars halvbror som muckade i mitten av november.

Rörigt som fan är det.
Citera
2023-01-03, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Dizzy-
Han är väl inte högst prio just nu...

Är folk ute efter BigDrippa? Fan, älskar hans kopplingar. Hoppas de låter honom koppla vidare.
Citera
2023-01-04, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Enkel recap (rätt rörigt för mig med och kan ha fel i något men stämmer på det stora hela)

Dumle goa:de Einar
Scar var inblandad i Einars mord/kidnappning
Haval var inblandad i Einars mord/kidnappning

25/12 mördas Dumle
26/12 bomb i Scars trapp
27/12 bomb igen i scars trapp
28 eller 29/12 bomb i Havals trapp
31/12 fyra pers blir skjutna i Vällingby c och en dör (vet ej varför)
Nu sprängning hos 1.Cuz som var extremt nära vän med Einar

Jag tror:
Händelserna hos haval, scar och dumle är definitivt hämnd för Einar. Alla inblandade kommer dö till slut då någon verkar betala mycket bra för detta. De är körda. Yasin kanske klarar sig dock.
Detta med 1.cuz är antingen hämnd pga händelserna hos scar och haval vilket isåfall indikerar på att 1.cuz kan vara inblandad i dessa händelser tillsammans med Einars halvbror som muckade i mitten av november.

Rörigt som fan är det.
1cuz skiten har inget med einar o göra de hässelby konflikt. Einars bror har suttit dock är han nära med bagis grabbarna o yosef keey o hängt med honom ganska mycket sen einar dog. De bagis o yosef keey som har bombat scar o havals porter o yosef fick sin port bombad som hämnd. Dd bagis o några till som kör för nisse mot dalen o Skarpnäck
Citera
2023-01-04, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Är folk ute efter BigDrippa? Fan, älskar hans kopplingar. Hoppas de låter honom koppla vidare.

Håller med. Men killen är ju seriöst grovt hjärnskadad, vilket är underhållande men förmodligen inte så bra den dagen någon blir kränkt for realz.
Citera
2023-01-04, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Håller med. Men killen är ju seriöst grovt hjärnskadad, vilket är underhållande men förmodligen inte så bra den dagen någon blir kränkt for realz.

Ja så är det, är man 100 i hjärnan så gör man inte sådana videos. Han riskerar jävligt mycket faktiskt. Lär ej vara värt det.
Citera
2023-01-04, 00:34
Medlem
tellmeyoursecretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lustigortenshono
Men jag tror att yasin fortfarande befinner sig i Stockholm, hans familj bor kvar och dialogiskt la upp en video i två delar med yasin nyligen på youtube.

Ja den intervjun gjordes för 1-2 månader sen. Men han kan ju ändå va kvar..
Citera
2023-01-04, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Tack för bra info från en som kan gatan på riktigt! Grym är du all eloge till dig Chronix. Vet du något om SSA styr marknaden fortfarande i Vällingby?

nej de blev bortjagade av strand. de är dom som har vällingby.

Citat:
Du är den enda som vet något bland alla dessa lallare här. Du har dock ett fel. Kan ta det på PM.
Iallafall folk tror FLG Shottaz ligger bakom varenda attack här i Flashback när dom inte ens kan hantera sin beef på hemmaplan. FLG Shottaz får cred nästan för alla gängens poäng här i Sthlm de börjar bli en riktig meme 😂

de har inte gjort något på evigheter ha ha ha
Citera
2023-01-04, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvraket
Tja, egentligen bör man väl inte gå i svaromål mot så korkade inlägg som ditt, men man ska ju vara snäll och förstående…
Snubben i fråga kan visst vara en alldeles utmärkt far men jag menar att eftersom skjutningar, klankriminalitet, sprängningar, rån och våldtäkter alldeles uppenbart (och statistiskt säkerställt) kan kopplas till invandring, och i synnerhet till invandringen från Mena, är det likaledes uppenbart att alltför många av invandrarna från Mena misslyckats kapitalt i sitt föräldrarskap-om de nu inte medvetet fostrat sina barn att bli kriminella. Invandrare ska lära sig svenska, göra sig anställningsbara, inte föda fler barn än de kan försörja och liksom svenskar ska de fostra sina barn att bli dugliga och laglydiga medborgare. Det är säkert många som gör det, men det är alltför många som skiter i sitt föräldraransvar och istället skyller på Sverige när det går åt helvete för ungarna. Intervjun i tv var ett praktexempel på detta.

Skyller på Sverige? haha, han sa väl nåt liknande med att "va är det som händer med Sverige?", rediga invandrare är nog lika missnöjda med kaoset som vilken svennebanan som helst? Du börja klanka ner på hans brytning och och hans föräldraskap, en snubbe du antagligen aldrig sett förut. Det blir bara löjligt och sitta sen efter och försvara det genom att skriva uppenbara saker ang misslyckade invandringen. Tro mig, vi delar nog ganska mycket åsikter annars när det kommer till massinvandringen, men skillnaden på oss är att jag försöker att inte dra precis alla över en gräns, och speciellt inte en enskild snubbe jag bara sett på en kort intervju, och som inte gav intrycket av att vara uppenbart dålig i sig. Sen att Sveriges gräns borde stängts helt och hållet för länge sen, det är en annan sak. Nu handlar ju dock inte tråden om invandring så jag släpper detta ämne nu! Peace out!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in