2023-03-17, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemmy124
Desperat damage control från gårdarna. Ni skulle tydligen visa det största draget detta årtusende på läktarplats. Högst medioker insats och Poznan hördes minst lika mycket som er från Tv.

Sen kan vi ta upp gamla grejer.
Ni satte upp pappgubbar som ersättare åt utebliven publik på stadion.

Ni hyrde in en kanadensare som klackledare.

När ni mötte Juventus på Råsunda körde ni vågen, flera gånger. Annars hördes mest Juventuspubliken från Täby. Som var osäkra om dom skulle sjunga ramsor på italienska eller svenska.

Sen är det kul att ni är stolta över att ha åkt ur en åttondelsfinal. Om Bajen haft samma öde hade ni surat om losermentalitet osv.

Haha, inte i närheten. Jag lyssnade på en fulstream utan kommentatorer och Poznan hördes bara undantagsvis.

Svårt att sia om Bajen eftersom ni är så notoriskt värdelösa. Vi tar det där och då, dvs aldrig.
Citera
2023-03-17, 15:05
Medlem
lemmy124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muszyca
Haha, inte i närheten. Jag lyssnade på en fulstream utan kommentatorer och Poznan hördes bara undantagsvis.

Svårt att sia om Bajen eftersom ni är så notoriskt värdelösa. Vi tar det där och då, dvs aldrig.

Nja. Visst att vi åkte ut precis innan gruppspelet förra säsongen. Fast mot Basel, vilka låg etta i schweiziska ligan, som är rankad 13 i europa. Basel fick sen en galet enkel grupp, och gick till åttondelen. Så att Bajen är ljusår från att ta sig sig långt, är bara önsketänk.

Hoppas vi får derby i cupfinalen.
Citera
2023-03-17, 15:23
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jo ni är som vanligt glada för nya supportrar från Västerås och Mora.

Vi andra skrattar åt er och höjer glaset för en titel istället

Inte många som åker från Västerås och mora för att se Hammarby live, så bra är dom inte.

Vinner Bajen svenskacupen nu så har dom tagit lika många titlar som AIK på hela 2000 talet, så dåliga är AIK, fast det vet dom inte om själva, dom tror att dom är mycket framgångsrikare än så.

Så hoppas du inte håller på AIK.
Dessutom är AIK sämst i länet av dom 3 topplagen, finns dock bara 2 Stockholmslag och där är djurgården bäst.
Citera
2023-03-17, 17:12
Medlem
Citat:
Desperat damage control från gårdarna. Ni skulle tydligen visa det största draget detta årtusende på läktarplats. Högst medioker insats och Poznan hördes minst lika mycket som er från Tv.

När ni mötte Juventus på Råsunda körde ni vågen, flera gånger. Annars hördes mest Juventuspubliken från Täby. Som var osäkra om dom skulle sjunga ramsor på italienska eller svenska.

Sen är det kul att ni är stolta över att ha åkt ur en åttondelsfinal. Om Bajen haft samma öde hade ni surat om losermentalitet osv.

Högst medioker? Fan har du börjat tidigt med alkoholen idag ?
Citera
2023-03-17, 17:36
Medlem
Pokpokpoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Har inte sagt något om att vi inte har folk som använder luren hos oss, jag bevisade bara att ”ni inte har en kultur om att slänga er med telefonerna” inte stämmer. Alla lag i svensk fotboll har personer på läktaren som drar fram luren och filmar istället för att bidra till stämningen, det kommer man inte ifrån.
Du ser heller ingen skillnad på att köra flashlight tifo och filma en bussmottagning?
Citera
2023-03-17, 17:41
Medlem
Pokpokpoks avatar
Citat:

Hela din aura stinker losermentalitet. Jag förstår att det blir jobbigt när du får se på när rivalerna gör framsteg.
Citera
2023-03-17, 18:05
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Det var en publikmålning på byggplanket när fondläktaren renoverades. Fabulera på bara…
Citera
2023-03-17, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pokpokpok
Du ser heller ingen skillnad på att köra flashlight tifo och filma en bussmottagning?
Jag har inte jämfört någonting?

Vermoden skrev att till skillnad från i Bajen så hos dif finns det ingen kultur att slänga runt sig med mobiltelefoner, då länkade jag bussmottagningen från några timmar tidigare där man bokstavligen ser ett helt hav av telefoner som filmar kalaset.
Citera
2023-03-17, 18:46
Medlem
Pokpokpoks avatar
Citat:
Jag har inte jämfört någonting?

Vermoden skrev att till skillnad från i Bajen så hos dif finns det ingen kultur att slänga runt sig med mobiltelefoner, då länkade jag bussmottagningen från några timmar tidigare där man bokstavligen ser ett helt hav av telefoner som filmar kalaset.

Jag tror snarare att Vermoden menade att på läktaren ska telefonen helst vara i fickan men i Bajen kör man hellre med flashen på och viftar som om det vore melodifestivalen.

I DIF finns det ingen kultur att slänga runt med telefonen PÅ LÄKTAREN som det gör i bajen. Vad folk vill filma utanför skiter jag i.
Senast redigerad av Pokpokpok 2023-03-17 kl. 18:51.
Citera
2023-03-17, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pokpokpok
Jag tror snarare att Vermoden menade att på läktaren ska telefonen helst vara i fickan men i Bajen kör man hellre med flashen på och viftar som om det vore melodifestivalen.

I DIF finns det ingen kultur att slänga runt med telefonen PÅ LÄKTAREN som det gör i bajen. Vad folk vill filma utanför skiter jag i.
Ah, den klassiska ”när Bajen gör något är det Mello och jippo - när diffen gör det är det skitsamma”. Taget direkt från ”bajens läktare är fulla av pinsamma nybajare, men när diffens publiksiffror gått från knappt halvfulla klacksektioner till snabbt slutsålda är det en grym utveckling”.
Citera
2023-03-17, 19:06
Medlem
baggebo1s avatar
Det var verkligen synd att Djurgården inte kunde få in 1-0 igår. Stämningen var precis på den där extremt taggade nivån som skulle ha kunnat utlösa ren jävla extas om det bara hade närmat sig en möjlighet till riktig match. Tycker det var kul att de lyckades köra en gammal halvdan fylleramsa som den här med "dricka bärs" instucket och t.o.m. få den att ge riktigt tryck i första. Så nära den perfekta uppvisningen...
Senast redigerad av baggebo1 2023-03-17 kl. 19:10.
Citera
2023-03-17, 19:16
Medlem
Pokpokpoks avatar
Citat:
Ah, den klassiska ”när Bajen gör något är det Mello och jippo - när diffen gör det är det skitsamma”. Taget direkt från ”bajens läktare är fulla av pinsamma nybajare, men när diffens publiksiffror gått från knappt halvfulla klacksektioner till snabbt slutsålda är det en grym utveckling”.

Så du kan fortfarande inte se någon skillnad i att filma en bussmottagning och ett flashlight tifo? Tycker du inte att det ni gjorde är mer jippo och mello?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in