2023-09-15, 15:35
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemmy124
Prata om KGB då- jag skiter fullständigt i dessa dörrvakter från Farsta.

Korta perioder - lägg dig ner. Vi har alltid dominerat.
Du är rätt skön ändå, Lemmy

Det enda ni dominerar är parkbänken. Jag hör förövrigt att ni kan förlora er titel i publikligan från förra säsongen då det är tämligen uppenbart att ni manipulerat ert publiksnitt. No es bueno

i år kommer det sluta med 2-3k upp till Storebror och då spelar det ingen roll hur kreativa ni är med att rapportera era siffror. Den naturliga ordningen är återställd ur supporterperspektiv. Nu ska det bara till att dom lata horungarna börjar spela fotboll också.
Citera
2023-09-15, 15:43
Avstängd
lemmy124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Du är rätt skön ändå, Lemmy

Det enda ni dominerar är parkbänken. Jag hör förövrigt att ni kan förlora er titel i publikligan från förra säsongen då det är tämligen uppenbart att ni manipulerat ert publiksnitt. No es bueno

i år kommer det sluta med 2-3k upp till Storebror och då spelar det ingen roll hur kreativa ni är med att rapportera era siffror. Den naturliga ordningen är återställd ur supporterperspektiv. Nu ska det bara till att dom lata horungarna börjar spela fotboll också.

Skriver grabben vilket lag påstår fullsatt när det uppenbarligen är glest på läktaren. Dessutom avslöjar du bara ditt djurgårdarhjärta att du ens tar upp ämnet.

Vi kommer hamnar före er i tabellen och publikligan i år 100%
Citera
2023-09-15, 20:22
Medlem
Teus avatar
Citat:
Skriver grabben vilket lag påstår fullsatt när det uppenbarligen är glest på läktaren. Dessutom avslöjar du bara ditt djurgårdarhjärta att du ens tar upp ämnet.

Vi kommer hamnar före er i tabellen och publikligan i år 100%
Nu vet jag att du knarkar. Vi har väl inte gått ut och hävdat fullsatt någonstans?

För övrigt lika troligt att vi landar över er i tabellen i år som ni landar över oss i publikligan, dvs inte alls. Vårt snitt är typ 2k över ert i skrivande stund och vi har derby kvar mot Monkey att räkna in. Inte ens om ni bjuder på transport för dalmasarna resten av säsongen kommer ni komma ikapp. Men ja, vi är verkligen pissdåliga i år. Hela truppen ska skämmas.
Citera
2023-09-16, 04:30
Avstängd
lemmy124s avatar
Citat:
Nu vet jag att du knarkar. Vi har väl inte gått ut och hävdat fullsatt någonstans?

För övrigt lika troligt att vi landar över er i tabellen i år som ni landar över oss i publikligan, dvs inte alls. Vårt snitt är typ 2k över ert i skrivande stund och vi har derby kvar mot Monkey att räkna in. Inte ens om ni bjuder på transport för dalmasarna resten av säsongen kommer ni komma ikapp. Men ja, vi är verkligen pissdåliga i år. Hela truppen ska skämmas.

Säger bara 4-2.
https://www.youtube.com/watch?v=dIhR...annel=nzoz1982
Citera
2023-09-16, 07:40
Medlem
Teus avatar
Citat:
Säger bara 4-2.
https://www.youtube.com/watch?v=dIhR...annel=nzoz1982
Och jag säger 63-33-31
Citera
2023-09-16, 08:03
Avstängd
lemmy124s avatar
Citat:
Och jag säger 63-33-31

Revisionism. Vi leder derbytabellen i puckey, bandy, handboll.
Räknar du med träningsmatcher så är vi nästan i kapp er i fotbollen.
Ajk före oss? Nej, du trodde. https://www.youtube.com/watch?v=mSeI...RoyOrbisonVEVO
Citera
2023-09-16, 08:41
Medlem
Teus avatar
Citat:
Revisionism. Vi leder derbytabellen i puckey, bandy, handboll.
Räknar du med träningsmatcher så är vi nästan i kapp er i fotbollen.
Ajk före oss? Nej, du trodde. https://www.youtube.com/watch?v=mSeI...RoyOrbisonVEVO
Har ni en Hockey klubb? Det var som fan.

Edit* Dumt av mig, Leksands IF så klart!
Senast redigerad av Teu 2023-09-16 kl. 08:46.
Citera
2023-09-16, 08:54
Avstängd
lemmy124s avatar
Citat:
Har ni en Hockey klubb? Det var som fan.

Edit* Dumt av mig, Leksands IF så klart!

Bamsingarna har fler guld än er.
Leksandspratet är typiskt gårdare. Cykla hem till Gävle förfan.
Citera
2023-09-16, 15:52
Medlem
116-Sofias avatar
Hur går det med stavningen blåvitt?
Citera
2023-09-16, 20:19
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrjabin
Eran smaksak smutsiga banderoller. Varför jiddra med Bajen?
https://bajenclubsofia.com/2019/10/17/malmohatet/

lol en av hashtaggarna " #danmarksdif"

Sthlm lagen har väl haft smutsiga banderoller mot Skåne-lag också? Typ om karl den elfte och hans slakt av civila skånska bönder...
Senast redigerad av Lundbonden 2023-09-16 kl. 20:35.
Citera
2023-09-16, 20:22
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Min poäng kvarstår. Ni är närmre GAIS/Helsingborg i matkedjan än ni är Göteborg.

Vi var bättre än IFK Göteborg på läktaren 2002-2021. Först på senare år som änglarna blivit bättre än oss. På tal om Göteborg, Gais och Öis är klart bättre än Häcken på läktaren..,fortfarande. Jag vill ha Gais och Öis i allsvenskan.
Senast redigerad av Lundbonden 2023-09-16 kl. 20:26.
Citera
2023-09-16, 21:09
Avstängd
lemmy124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
lol en av hashtaggarna " #danmarksdif"

Sthlm lagen har väl haft smutsiga banderoller mot Skåne-lag också? Typ om karl den elfte och hans slakt av civila skånska bönder...

Karl den elfte! En hjälte! En hjälte!

Hehe nejdå, tycker om dig Lundbonden. Må bästa laget vinna imorgon. Fullsatt; kommer bli en klassiker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in