2023-01-02, 07:33
Medlem
Lunarprinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Vid strålbehandling förlorar man håret - det har PutlerFnask inte gjort än
Min egna erfarenhet säger att cellgifter orsakar håravfall, INTE strålning, dock inte alla cellgiftern.
Citera
2023-01-02, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteveGigantenJobs
youtube;

https://www.youtube.com/watch?v=FUoDlFCud20

(välj gärna svensk eller engelsk text - om Du inte är helt flytande på ryska...)

Letar och letar men hittar inte hur man väljer Svensk text. Hjälp snälla!
Citera
2023-01-02, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Han vet nog att han inte har långt kvar. Därför han hade ett gäng ryssar bakom sig som hade blivit tillsagda se stolta och hotfulla ut när de tittade in i kameran. Det var inte menat för oss i väst utan för ryska folket. Prutte vill förmedla bilden av att han har folket bakom sig.

Man undrar vem som kör honom upp i röven först hans eget folk eller kina. Man hade kanske tyckt synd om honom om han inte gjort sig skyldig till massmord

Typiskt billigt greenscreen-framträdande av Putler.

Han litar väl inte ens på de "utvalda".
Citera
2023-01-02, 09:22
Russian President Vladimir Putin’s New 2023 Year address now available with English subtitles!

For years the Western elites have been hypocritically ensuring us of their “peaceful intentions”, including the intent to find a solution to the acute Donbass crisis

The West uses Ukraine and its people to weaken and split Russia apart, but we will never allow this to happen.

https://rumble.com/embed/v20tbru/?pub=4
Citera
2023-01-02, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Hört talas om fejkhår?
Skulle Putin ha fejkhår?
Citera
2023-01-02, 09:30
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Skulle Putin ha fejkhår?

Man kan inte utesluta möjligheten.
Citera
2023-01-02, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Verkar inte vara något större fel på Putins hälsa.
Tyvärr -- jag hade gärna sett honom genomlida en kvalfylld död.
Han ser tämligen frisk och kry ut för att vara 70+. Är nog mest fantasier och förhoppningar som gör att folk tycker han ser döende ut. Tror ni att Putin ska se exakt likadan ut år efter år? Han har suttit i 23 år, klart han åldras, han är en gammal man.
Du ska tycka Putin ser sjuk ut.
Du ska tycka han ligger på dödsbädden och är jättedum och snart självdör.

Har du inte sett på CNN och SVT?
Varför underkastar du dig inte alla känsloargument, faller in i ledet och håller med till 100 procent?
Citera
2023-01-02, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Man kan inte utesluta möjligheten.
Världens fulaste i så fall. Det är exakt så där de med peruk eller fejkhår inte vill se ut. Inklusive de med cancer.

http://resources3.news.com.au/images...dbb3111cd3.jpg

Men visst, kanske vill Putin se ut som en björnbrottande cancerpatient för att få juden Zelinskis sympatier. Tror inte det fungerar.
Citera
2023-01-02, 09:40
Medlem
Pojkekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Blir han synligt sjuk så kommer han nog med alla medel annvända sig av den, för då har han inget att förlora.
Eller inte min tolkning är snarare att han ser sig som en stor person i den ryska historien snarare än en narcissist. Att avsiktligt förinta Ryssland har inget han har intresse av.
Citera
2023-01-02, 09:44
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Världens fulaste i så fall. Det är exakt så där de med peruk eller fejkhår inte vill se ut. Inklusive de med cancer.

http://resources3.news.com.au/images...dbb3111cd3.jpg

Men visst, kanske vill Putin se ut som en björnbrottande cancerpatient för att få juden Zelinskis sympatier. Tror inte det fungerar.

Men snubben har ju varit tunnhårig de senaste 40 åren. Du tror väl inte att han skulle komma undan med en Joey Tempest-peruk nu?

Däremot om han tappat det lilla hår han har pga cancerbehandling kanska han låtit konstruera en replika av hans gubbhår för att undvika diskussioner om hans hälsa?
Citera
2023-01-02, 10:26
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Ja, då har man sett Putins nyårstal för kanske 10e gången..det var en annan Putin som framträdde, mer känslosam och nertonad, framför ett tjugotal yngre militärer-både killar o tjejer som såg inte helt bekväma ut. Men redan har jag hört att en del undrar om det är en dubbelgångare. Tror inte jag..hursomhelst är det hans hälsa jag vill diskutera. Hans kavaj såg för stor ut och 3 gånger harklade han sig tydligt under talet (talade ca 5 min). Men det mest iögonfallande var hans underläpp som föreföll stentorr vid anblicken. Det tillsammans med harklingarna gör att jag tror han har stora salivproblem. Kan inte påminna mig när jag såg nån sist med så torr underläpp.

https://www.oralb.se/sv-se/munhalsa/...och-behandling

Finns många andra orsaker till muntorrhet men nog undrar man..

Tror han är friskare än dig på alla sätt faktiskt. Skapar man en trött konspirationsteoritråd kring Putins hälsa när han ser ut att må precis som vanligt så bör man själv frågasättas om man är frisk eller ej.

Tröttaste tråden jag sett under hela 2022.
Citera
2023-01-02, 12:07
Medlem
Think-Twices avatar
[quote= Finns inte en enda svensk som skulle börja skjuta mot norska män, ingen svensk skulle gå med på att invadera ett annat land överhuvudtaget.
[/QUOTE]

Ponera att Ryssland håller på att infiltrera Oslo och att det finns ett överhängande hot mot Sveriges existens, ganska lätt då att bilda ett folkligt stöd för invasion av norra Norge.
Mitt otroliga exempel må vara löjligt, men det är med motsvarande budskap Putins nyårstal fortsätter att förmedla till sitt folk.

Zalenskis tal var också tydligt, kommer knappast att ge sig och går för vinst.
Ser ingen fred i sikte eller att Putin skulle ramla av pinn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in