Citat:
Ursprungligen postat av
lone star
Ja, då har man sett Putins nyårstal för kanske 10e gången..det var en annan Putin som framträdde, mer känslosam och nertonad, framför ett tjugotal yngre militärer-både killar o tjejer som såg inte helt bekväma ut. Men redan har jag hört att en del undrar om det är en dubbelgångare. Tror inte jag..hursomhelst är det hans hälsa jag vill diskutera. Hans kavaj såg för stor ut och 3 gånger harklade han sig tydligt under talet (talade ca 5 min). Men det mest iögonfallande var hans underläpp som föreföll stentorr vid anblicken. Det tillsammans med harklingarna gör att jag tror han har stora salivproblem. Kan inte påminna mig när jag såg nån sist med så torr underläpp.
https://www.oralb.se/sv-se/munhalsa/...och-behandling
Finns många andra orsaker till muntorrhet men nog undrar man..
Skulle säga att Putin är den skarpaste presidenten idag, kan inte ens jämföra Biden med honom.
Det finns inte många ledare som hade bemött den ekonomiska attacken mot Ryssland så väl som han skötte den, västvärlden verkar tro att det är en bra ide att Ryssland förstörs, som om dem hade bara iaf sig ner och dött.. Hade Ryssland fallit hade antagligen kärnvapen börjat flyga.. Ryska mentalitet är dör vi så dör dem också, ironiskt log ligger det i allas intresse att Ryssland inte faller ekonomiskt.
Från vad jag har sett av andra politiker är Putin också mer rationell, det finns andra högt uppsatta politiker som vill gå till krig pga alla sanktionerna.. farliga tider.