• 1
  • 2
2022-12-31, 14:01
Medlem
Jag måste säga att jag visste inte att alla kunde få Fontänorgasm, jag visste inte ens var det var, när jag googlade på det i somras så sa google att det kom från någon körtel när jag googlade idag så kom det från urinröret?! det känns ju som det kommer från urinröret, jag blev tipsad om en som lär ut hur man ger fontänorgasm, jag måste säga att jag var skeptisk men jävlar vad kul det är brukar ju få till orgasm ändå men detta är helt nytt för mig!! någon som har några bra tips? som har varit med om liknande?
Citera
2022-12-31, 14:06
Medlem
Trakessons avatar
Jag trodde det var fake tills jag träffade en tjej som sprutade. Det var skithäftigt. Sedan har jag träffat flera. Vet inte om alla kan, men det verkar som att många kan fast inte vet om det eftersom de inte vet hur man gör.
Citera
2022-12-31, 14:13
Medlem
Alla kan. Med rätt teknik.
Citera
2022-12-31, 14:14
Medlem
Grin-Days avatar
Det är inget man ger som kvinna utan något man får av en man.
Och nej jag delade inte ut fontänorgasmer under mina första sexualakter, man lär sig med tiden och igenom träning precis som med allt annat här i livet.
Citera
2022-12-31, 14:17
Medlem
Grin-Days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Jag trodde det var fake tills jag träffade en tjej som sprutade. Det var skithäftigt. Sedan har jag träffat flera. Vet inte om alla kan, men det verkar som att många kan fast inte vet om det eftersom de inte vet hur man gör.

Fattar inte grejen riktigt, jag som man kan givetvis njuta av att utdela orgasmer till min kvinna men att det blir apblött i sängen är inget som tänder mig något speciellt extra.
Citera
2022-12-31, 14:41
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson

Samma också träffat fler på senare år. De flesta kan nog, många håller tillbaka för att de skäms eller något också.
Tycker det är sexigt men de brudar som skitit i att bädda om eller att de sprutar i någon annans soffa är lite träshiga
Citera
2022-12-31, 14:50
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grin-Day
Fattar inte grejen riktigt, jag som man kan givetvis njuta av att utdela orgasmer till min kvinna men att det blir apblött i sängen är inget som tänder mig något speciellt extra.

Du får väl öppna munnen då och svälja snabbt ...så slipper du att det blir "apblött" i sängen.
Citera
2022-12-31, 14:52
Medlem
maxatdunders avatar
Har en avdankad kk som squirtar hela tiden, extremt mycket och ibland tar det knappt ens några sekunder innan det kommer. Det kan vara nice med rätt brud. Dock tycker jag inte det är så nice när det känns som att de trycker ut det, för rätt vad det är så sägs det vara en blandning av urin. Men wth, försöker inte tänka på det, sex är kladdigt.
Citera
2022-12-31, 14:55
Medlem
Fontänorgasm betyder att tjejen kissar på sig. En vetenskaplig studie demonstrerade detta väldigt elegant. De scannade av urinblåsan med ultraljud före och efter fontänorgasm. Och gissa vad, blåsan hade helt eller delvis tömts.

Så låt oss kalla en spade en spade och en kissapåsigorgasm en kissapåsigorgasm. Eller inkontinensorgasm, urinorgasm eller läckageorgasm.
Citera
2022-12-31, 15:22
Medlem
Bunsofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnothiseauton
Fontänorgasm betyder att tjejen kissar på sig. En vetenskaplig studie demonstrerade detta väldigt elegant. De scannade av urinblåsan med ultraljud före och efter fontänorgasm. Och gissa vad, blåsan hade helt eller delvis tömts.

Så låt oss kalla en spade en spade och en kissapåsigorgasm en kissapåsigorgasm. Eller inkontinensorgasm, urinorgasm eller läckageorgasm.

Amen.

Tröttsamt med alla porrskadade småglin som på riktigt tror att kvinnor har någon mystiskt ännu oupptäckt blåsa.

Du är ingen fantastisk älskare för att kärringen är inkontinent.
Snarare ett tecken på att dina krogragg är pissnödiga av all öl.
Citera
2022-12-31, 15:43
Medlem
Grin-Days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunsofsteel
Amen.

Tröttsamt med alla porrskadade småglin som på riktigt tror att kvinnor har någon mystiskt ännu oupptäckt blåsa.

Du är ingen fantastisk älskare för att kärringen är inkontinent.
Snarare ett tecken på att dina krogragg är pissnödiga av all öl.

Det där håller jag inte med om, brukar ske när slidjuret är väldigt trygg och väldigt upphetsad vid ganska hårt sex. aldrig upplevt det med ett fruntimmer som man haft över natten utan bra mycket längre in i relationen/sexuella relationen.

För mig och min dåvarande kvinna hände det här första gången för många år sedan, innan det blev "poppis" Vi blev rätt så förvånade båda två.
Citera
2022-12-31, 18:45
Medlem
Bunsofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grin-Day
Det där håller jag inte med om,

Åsikter undanbedes. Här håller vi oss till fakta.

Fontänorgasm=inkontinent kärring.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in