2023-01-02, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollebusen
Du menar att det är okej att slå ett barn?

Vad fan menar du ? vaddå barn, hur gammal är han? Ger man sig in i leken får man leken tåla, jag tycker gott dom ska ha stryk om de snattar. åtminstone av sina föräldrar
Citera
2023-01-03, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penningpung
Exakt.
Jag har fått en filmsnutt på sex sekunder skickad till mig, dock inte av ts.
Laddar upp gör jag när Trollebusen också skickat.

Trollebusen påstår också att väktarna avvek från platsen så fort polisen dök upp, detta är inte sant.
Man ser tillochmed på bilderna i tidningen att väktaren står och tittar på när polisen har brottat ner fadern...
Har du fått någon video av trollebusen?
Citera
2023-01-07, 06:49
Medlem
Penningpungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurlpower
Har du fått någon video av trollebusen?

Nej, den fjanten har såklart ingen video.
Citera
2023-05-15, 21:38
Medlem
Musslan39s avatar
Då är åtal väckt. Känns det inte förargligt… ni som varit så jävla fientliga mot polisen och hela händelsen?

Jag var själv på plats… och jag har läst förhör, fup, och åtalet. Och det stämmer till punkt och pricka med vad som hände.

Inga tjänstefel, inget övervåld från varken polis, väktare eller medborgare i anknytning till händelsen. Bara en snattare och en berusad pappa med omdöme som en jävla åsna!
Citera
2023-05-16, 21:54
Medlem
QueenKoralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musslan39
Då är åtal väckt. Känns det inte förargligt… ni som varit så jävla fientliga mot polisen och hela händelsen?

Jag var själv på plats… och jag har läst förhör, fup, och åtalet. Och det stämmer till punkt och pricka med vad som hände.

Inga tjänstefel, inget övervåld från varken polis, väktare eller medborgare i anknytning till händelsen. Bara en snattare och en berusad pappa med omdöme som en jävla åsna!

Länka gärna FUP 🙏
Citera
2023-07-03, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Musslan39

FUP?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in