• 1
  • 2
2022-12-30, 13:36
Medlem
Tycker det är märkligt, det finns 100 tals videoklipp på youtube på ufo. Men deras plats på jorden är hemlig. Om dom döljer där dom befinner sig med någon maskin, varför funkar inte det på deras rymdskepp.

Mycket snack om att dessa döljer sig i ett berg, har sett massa sådana vittnesmål där man ser skepp åker mot berg för att sedan försvinna. Många vittnesmål berättar om just berg där man har sett rymdskepp. Mycket fokus på den biten.

Sen verkar det husera minst 3 st olika utomjordingar raser här på jorden. Dom gråa, Ödlorna och Shadow people/hatman/Men in black. Dom sista är lite otydligt om det är samma ras.
Men just när det gäller shadowpeople så kan dom uppenbarligen göra sig osynliga, borde dom inte kunna göra det med sina rymdskepp också tänker jag.

Eller vill dom att vi ska se dom, för att vi ska vänja oss vid dom?

Eller kan det vara så att dom kan inte dölja sig men dom skyddas av våra regeringar?

Vad tror ni?
Citera
2022-12-30, 14:01
Medlem
SexgalenZombies avatar
De ägnar sig åt sina grejor här. Försöker hålla låg profil, men tja ibland går det väl inte att undvika att synas lite, vilket inte spelar någon roll för de är överlägsna oss ändå så vi utgör inget hot utom mot oss själva.

Självklart visar de inte var de parkerar sina skepp eller var de ligger och sover, vad fan skulle det va bra för med så många hjärndöda aggressiva människor överallt som bara sprider död?
Citera
2022-12-30, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
De ägnar sig åt sina grejor här. Försöker hålla låg profil, men tja ibland går det väl inte att undvika att synas lite, vilket inte spelar någon roll för de är överlägsna oss ändå så vi utgör inget hot utom mot oss själva.

Självklart visar de inte var de parkerar sina skepp eller var de ligger och sover, vad fan skulle det va bra för med så många hjärndöda aggressiva människor överallt som bara sprider död?

Känns inte direkt som dom håller låg profil direkt. Vid flera tillfällen så har dom bliv tagna rakt ovanför storstäder.
Dom har tagit miljoner människor och gjort experiment på.
Ex så varnande 3 st från rasen shadow people, en jättekänd ufoforskare på 50 talet att inte forska mer förrän dom var klara här på jorden.
Samma ras, är kända för att övervaka oss människor i hemmet och speciellt när vi sover. Finns massa klipp på dessa shadow people som blivit filmade.

Men visst hade det blivit känt vart dom befinner sig så hade massa människor tagit sig dit. Säkert ställt till en massa problem som fått oss mördade.
Citera
2022-12-30, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie

Det är inte människor som är hjärndöda och sprider död. Det är våra ledare och samhället som formar oss till detta. Så det är inte folket de borde vara rädda för.
Citera
2022-12-30, 17:02
Medlem
Stark-Senaps avatar
Själv tycker jag det skojigaste är att alla rapporter håller en så konstant urusel kvalitet.

När videokameran var något du hade på axeln och stillbilder togs med en Instamatic, då är det klar filmerna/bilderna såg ut som en tallrik havregrynsgröt. Idag har alla en kamera i fickan med extremt bra mörkerseende och en upplösning på mellan HD och 4K och ändå ser ”bevisen” fortfarande ut som en tallrik havregrynsgröt.
Citera
2022-12-30, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Själv tycker jag det skojigaste är att alla rapporter håller en så konstant urusel kvalitet.

När videokameran var något du hade på axeln och stillbilder togs med en Instamatic, då är det klar filmerna/bilderna såg ut som en tallrik havregrynsgröt. Idag har alla en kamera i fickan med extremt bra mörkerseende och en upplösning på mellan HD och 4K och ändå ser ”bevisen” fortfarande ut som en tallrik havregrynsgröt.

Du har rätt! Om bara objektet hade kunnat vara lite närmre så att det nog blivit en riktigt snygg bild i 4K.
Citera
2022-12-30, 17:11
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masspsykosen
Du har rätt! Om bara objektet hade kunnat vara lite närmre så att det nog blivit en riktigt snygg bild i 4K.

Och varför skulle de behöva vara närmare? Finns massa fina bilder på månen taget med en smartphone. Nu är tefaten naturligtvis mindre än månen, men dagens mobiler har dessutom hygglig zoom.

Foliehattarna börjar få slut på ursäkter helt enkelt. Pics or it didn’t happen! Svårare är det inte.
Citera
2022-12-30, 19:56
Medlem
Haven är till stora delar outforskade... tror du inte att de kan gömma sig där nere?
Citera
2022-12-31, 01:38
Medlem
fellowvessels avatar
Flera länders militär har sagt offentligt publikt att de träffat på UFO's och att de uppvisat helt naturlagsbrytande manövrar, de kan manipulera rummets väv, de behöver inget bränsle, det är som teleportering. Det konstigaste är väl ändå att media & "journalister" inte bryr sig nämnvärt.
Citera
2022-12-31, 02:05
Medlem
fikasugens avatar
Det här va i Göteborg för ca 20 år sedan. Innan smarttelefon och bra kameror. Jag gick sent på kvällen vid studentbostäder vid utlandsgatan när jag ser ett genomsnittlig ciggar liknande farkost ca 100 meter upp flyga helt tyst. Där inne i farkosten kunde jag se 3st siluetter av personer i slimmad form som rörde sig. Synd jag inte hade haft min mobil då. Så visst finns dom. Nej va inte full ell påverkad. Men den flög så snabbt över mig helt tyst. Helt otroligt va det.
Citera
2022-12-31, 05:48
Medlem
Jaha, då har vi alltså ännu en tråd full med folk som inte fattar att UFO inte per automatik är nåt från yttre rymden med utomjordingar….

UFO är i sig betyder bara att någon kan tycka sig ha sett något flygande föremål som de inte tycker sig kunna identifiera. Det betyder inte att det var nåt mysko, bara att den personen och kanske andra där och då inte kunde förstår vad det egentligen var.

Fortfarande gäller alltså att påståenden om UFO oftast bara är avsiktlig ren bluff och lögn av idioter…
Eller att fenomenet faktisk har beskådats och t o m filmats, men ändå kan ha en fullt naturlig förklaring även om man vid själva händelsen inte då kunde förstå vad det var man såg.
Citera
2022-12-31, 06:58
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap

https://winnipeg.ctvnews.ca/ufo-sigh...emic-1.5038118

Jag tog en snygg o klar bild runt 1990 med den gamla sortens kamera, på en navkapsel som jag kastade frisbee med. Den brukade jag skoja med folk med...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in