Citat:
Ursprungligen postat av
kodapan
Faktum är att Tate sitter häktad i väntan på rättegång, ifall hans advokater inte lyckas styrka att han ska släppas nu nästa vecka.
Det är vi nog alla redan medvetna om. Min poäng har bara varit att det är fascinerande med sådana som fortsätter att ta sådan här skit på allvar som du gör. Någonstans bör ju ändå du också reflekterat över medielögner som existerat tidigare om honom och vilket enormt hat mot honom som finns från vänsterliberala och diverse feminint lagda män och att det finns krafter som gärna vill försöka tysta en sådan som honom. Så anledning till varför du sitter nu och låtsas som om det ens fanns en chans till att han ska ha tvingat kvinnor till sex osv. grundar sig troligen i ren avundsjuk och rent hopp om att han ska bli dömd skyldig och helst dömas till döden därför att han är framgångsrik, har ett bättre liv än dig och fel åsikter.
Citat:
Ursprungligen postat av
kodapan
Å andra sidan har Tate-anhängare sedan start spridit dynga om att Tate släppts eller inte ens gripits, att det hela är fake eller en konspiration. Jag såg aldrig inlägg från dig där du klargjorde att så inte är fallet. Ledsen min vän, men jag tror att du lider mer av partiskheten som du anklagar mig för.
Jag tror vi är här på forumet av olika anledning då. Till skillnad från dig är jag inte här på forumet för att föra någon slags aktivism och medan du verkar se diskussioner som någon slags idrottsmatch där man tillhör ett lag som ska försöka vinna över ett annat, så är jag intresserad av att diskutera olika argument och idéer.
Jag tenderar att citera absurda inlägg som innehåller faktafel och/eller logisk inkonsekvens och bryter ner dem med bättre argument. Att jag påpekat flera brister i dina infantila resonemang ger mig ingen skyldighet att skanna hela internet för att hitta någon felaktig punkt hos någon användare som du anser tillhöra "mitt lag". Det är inte intellektuellt hederlighet, bara ditt synsätt till diskussioner här på forumet vittnar om låg IQ.
Citat:
Ursprungligen postat av
kodapan
Tittar man på vilka kurser han säljer är det inget enastående direkt. Det är det klassiska “get rich quick”-upplägget med skillnaden att han lagt till lite Neil Strauss-klingande teman om hur man pratar med tjejer, skaffar flickvänner och läser folks kroppsspråk.
Det tycker jag är receptet för att marknadsföra sig mot incels.
Öh? Neil Strauss material bestod av diverse nördtekniker för att försöka framställa sig själv som en framgångsrik attraktiv man även om man bor i sin mors källare och att ta på sig en jävla fjäderhatt eller skaffa nagellack för att stå ut som en påfågel är usla råd och ingenting som fungerar. Det går dock inte att förneka att det åtminstone finns en hel del män därute som säger blivit hjälpta Neil Strauss men då handlar det nog mest om att få ett par öppningsfraser som de kunnat använda för att ens få igång en konversation med en främmande kvinna.
I Tates fall så har han en inre cirkel där män försöker att hitta och lära sig olika sätt att tjäna pengar, utveckla sin fysik, få fler/bättre kvinnor i sitt liv osv. som lär en hur man blir en bättre man på alla plan i livet. Losers till män är verkligen inte intresserade av att försöka bli en bättre man på flera olika områden i livet, däremot brukar de kunna vara intresserade av något slags magiskt trick där man tar på sig en fjäderhatt på krogen och plötsligt tror att man ska få alla kvinnor.
Det är en märklig kritik. Han har onekligen hjälpt många att bli bättre män på flera olika plan i livet. Han har hjälpt folk med crypto, trading och massor av olika vis att tjäna pengar och även om han nu använt ett av sätten som killar kan tjäna pengar till att göra sig själv till en av världens mest inflytelserika människor och du ogillar honom för det, så kan man konstatera att nettoresultatet av hans existens har varit långt mer positiv för världen än vad din har - eller hur många män har du egentligen själv hjälpt med att bygga upp ett bättre liv? Hur många män har kommit fram till dig och tackat dig för att du hjälpt dem i ditt liv?
Och har han hjälpt några att gå från det mest fasansfulla du vet - dvs. från att vara en incel - till att kunna skaffa sig något bättre än en halvdan 5:a, som är verkligheten för de flesta feministiska män som dig själv - hur är det ens ett problem?
Citat:
Ursprungligen postat av
kodapan
Att du vill utmana mig i någon slags kukmätartävling där du på allvar tror att om jag inte skickar bilder till dig på kvinnor jag ligger med så förlorar jag tycker jag är så patetiskt att det inte ens förtjänar ett svar, men nu har du tjatat dig till ett.
Jag känner inte att jag behöver backa upp mina påståenden för ett gäng hjärntvättade män som indirekt erkänner sig vara svaga och oattraktiva genom att köpa kurser för att lära sig bli ”alpha” eller ”top G” och allt vad det heter. Jag kommer heller inte delta i någon slags kukmätartävling med dig, jag tycker bara att du är fånig som skriver inviter för sånt.
Tates marknadsföring riktar sig till arga incels. Den åsikten vidhåller jag oavsett hur stor snopp du tycker att du har eller hur vackra kvinnor du välter i halmen. Jag bryr mig inte riktigt, jag är här för att diskutera Tate, varken dig eller mig.
Det är du själv som tyckt att det på något vis är relevant hur många kvinnor en man har doppat här. Det är du själv som tagit upp det ett flertal gånger och pratade föraktande om incels - inte jag. Jag brukar inte ta upp sådant i diskussioner från ingenstans då jag finner det just patetiskt och det är ett argumentationsfel. Det är du själv som börjat en sådan låg-IQ-diskussion, så försök inte plötsligt låtsas nu som om att det är någon annan än du själv som faktiskt är en jävla fjant som tror du på något vis är coolare än någon annan man därför du minsann lyckats övertala någon halvdan 5:a att bli ihop med dig (åh wow!).
Det är dock väldigt roande att be feminiserade typer som du själv att kunna backa upp dina påståenden eftersom jag vet att jag har fler och vackrare kvinnor i mitt liv än alla white knight-typer som precis som dig ständigt ska svamla om incels i var och varannan tråd. Detta trots att jag aldrig känt någon man med din typ av blåögda cuck-åsikter som haft någon större framgång med kvinnor bortsett från nån halvdan 5:a till flickvän medan det är svårt att få något annat än Tates åsikter om skillnader mellan män och kvinnor om man har ett IQ över 110 och som honom har stor och lång erfarenhet av kvinnor.
Så du kan ju försöka hävda att du liksom står över en kukmätartävling men låt mig då påminna dig igen om att det är du själv som börjat med att skriva om incels, för att insinuera hur du själv tydligen ska få så himla mycket mer fitta än andra losers till män.
Jag har endast utblottat dig som en infantil jävla tönt som tycker att kukmätning passar så länge du slipper behöva backa upp något av dina påståenden.