2022-12-30, 21:48
Medlem
Enligt rykten vill USA få honom utlämnad.

Jag tror på två scenario, antigen kommer han få 5-10 års fängelse i rumänen. Eller så kommer han bli utlämnad till USA och kommer få minst 35 års fängelse och brodern kommer få 25 år.

Kan ni fatta att 99% av de som backar upp honom är incels. Det betyder att Andrew är inte faktiska hotet utan hans fanboys bestående av incels.

Jag tror det bästa hade varit ge bröderna livstidsstraff i USA. Media kan därmed sluta skriva om dem och alla sociala medier får detektiv om att ta ner all material om honom eller någonsin laddas upp på nytt. Alla deras tillgångar kan därmed beslagtas.
Senast redigerad av Halv8hosmig 2022-12-30 kl. 21:55.
Citera
2022-12-30, 21:49
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Gripandet skedde på efterfrågan av USA eftersom en av tjejerna han misstänks ha utnyttjat är amerikansk medborgare.

https://www.theguardian.com/technolo...iktok-new-star
Eftersom Tate-bröderna säger sig ha film från övervakningskamera som visar att tjejen festade och röde sig fritt i huset så har jag svårt att tro att de kan dömas. Detta handlar nog mest om att svartmåla Tate-bröderna i det allmänna medvetandet via media och det verkar fungera. Jag har sett flera kommentarer från den vanliga fårskocken som redan utgår från att de är skyldiga.
Citera
2022-12-30, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Eftersom Tate-bröderna säger sig ha film från övervakningskamera som visar att tjejen festade och röde sig fritt i huset så har jag svårt att tro att de kan dömas. Detta handlar nog mest om att svartmåla Tate-bröderna i det allmänna medvetandet via media och det verkar fungera. Jag har sett flera kommentarer från den vanliga fårskocken som redan utgår från att de är skyldiga.

Nu är det ju tjejerna som har anmält detta inte att någon bara hittat på och gått till polisen sådär.

Kameraövervakning kan dessutom manipuleras genom klippa bort, ändra time-stampen etc så det är inget som förundersökningen kommer från ingenstans tro på övervakningsbilderna.
Citera
2022-12-30, 21:57
Citat:
Eftersom Tate-bröderna säger…

De säger mycket intressant. Bland annat beskrev Andrew sitt modus operandi och Tristan erkände att det var en total scam.

De har marknadsfört sin verksamhet med erkännanden om brott.

Citat:
In a now-deleted page on his website he said he brought women into the "adult entertainment industry".

"My job was to meet a girl, go on a few dates, sleep with her, test if she's quality, get her to fall in love with me to where she'd do anything I say and then get her on webcam so we could become rich together," he wrote on the page - which was subsequently taken down in February 2022.

Tate works alongside his brother, Tristan, who told the Daily Mirror that their business was "all a big scam" which saw men pay to talk to women online.

https://finance.yahoo.com/news/andre...125335285.html
Citera
2022-12-30, 22:00
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:

Då att tjejen är en amerikansk medborgare då äger hennes ord störst tyngd.
Tate är är tydligen inte smartare än någon annan, det är en Assange som körs i repris.

Om hjulen sätts i rullning att Tate skyldig eller inte, han döms.
Citera
2022-12-30, 22:01
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Nu är det ju tjejerna som har anmält detta inte att någon bara hittat på och gått till polisen sådär.

Kameraövervakning kan dessutom manipuleras genom klippa bort, ändra time-stampen etc så det är inget som förundersökningen kommer från ingenstans tro på övervakningsbilderna.
Det vore inte första gången i världshistorien någon falskanmäler något om så är fallet. Till exempel om tjejen var otrogen och i efterhand ville bortförklara det, vilket är vad som påstås hänt i detta fallet.
Citera
2022-12-30, 22:01
Medlem
aquaman1s avatar
Förhoppningsvis blir han bortglömd i fängelset. Hans minderåriga fans hinner växa upp och skaffar nya och förhoppningsvis bättre förebilder.
Citera
2022-12-30, 22:02
Medlem
WeAreAlls avatar
Jag anser att man kan sälja vidare det mesta och blunda för det. Men människor, nej fy helvete. Stackars människor som blir utsatta för det.

Jag tror nog han kan vara skyldig, hans kvinnosyn på sociala medier har vart ganska roliga men ändå skev.
Citera
2022-12-30, 22:03
Medlem
DreamVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Ja på det att Tate kritiserar/säger så som det är om England/London/politikerna.
Jag har inte hört någon som har varit så rakt på sak som Tate hur illa ställt det är i England med allt och att vara sådan det gör inte gott för karriären och hälsan.

Han är därav ett problem ja men att Tate är även en muslim och fundamentalist så att det finns två saker som spelar här.

Tate är ju för fan en del av globalismen. Han är någon äcklig bland-mutt, halv svart mupp. Han är ju effekten som blir av globalism, en brun smörja utan ideal. En slavklass som inte lever för något annat än nihilism. Lätta att styra av en elit, med hjälp av media.
Största målet i livet är att ha någon sketen sportbil som du aldrig kan maxa förutom på bana och betala 200.000 per år i underhåll för den.

Wow han kritiserar feminismen, som vi nationalister kritiserat i 20 års tid. Bra jobbat. Liiiite sen på bollen. Ingen bryr sig om dessa feminister längre. Det är mainstream att avsky dem.

Förstår inte hur han skulle kunna vara obekväm för någon elit, men du får gärna förklara. Pratar han om hur Européer blir etniskt rensade och utbytta i sina egna länder och hur vi blir tystade om vi motsätter oss invasionen?

Pratar han om hur Onlyfans och Tinder förstör den traditonella kulturen och gör kvinnor till horor, som ingen sen vill ta i med tång. Hur media promotar att kvinnor ska hora ut sig istället för att skaffa familj?

Nej, han är en del av det.
Citera
2022-12-30, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Då att tjejen är en amerikansk medborgare då äger hennes ord störst tyngd.
Tate är är tydligen inte smartare än någon annan, det är en Assange som körs i repris.

Om hjulen sätts i rullning att Tate skyldig eller inte, han döms.

Det är lite rymdödlenivå på den här Assange-Tate-storyn.
Citera
2022-12-30, 22:06
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Enligt rykten vill USA få honom utlämnad.

Jag tror på två scenario, antigen kommer han få 5-10 års fängelse i rumänen. Eller så kommer han bli utlämnad till USA och kommer få minst 35 års fängelse och brodern kommer få 25 år.

Kan ni fatta att 99% av de som backar upp honom är incels. Det betyder att Andrew är inte faktiska hotet utan hans fanboys bestående av incels.

Jag tror det bästa hade varit ge bröderna livstidsstraff i USA. Media kan därmed sluta skriva om dem och alla sociala medier får detektiv om att ta ner all material om honom eller någonsin laddas upp på nytt. Alla deras tillgångar kan därmed beslagtas.
Varför skulle massa incels vara ett hot? Mot vad?

Varför yrar du om livstidsstraff innan man ens vet nått om nånting? Vi har inte ens fått se nån bevisföring. Han skulle kunna va fri om 30 dagar så vitt vi vet

Så du lobbar för en stalinistisk persona non grata process där man sopar bort alla spår från en person? Då måste du ju tycka att han är absolut livsfarlig?
Citera
2022-12-30, 22:06
Citat:
Ursprungligen postat av Vafalls09
Har Nato uttalat sig om Tate-gripandet?
Nej inte än!
Man förbereder så transor kan landa i Kyiv och lära ukrainarna om Liberalism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in