2023-01-11, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Fast Logan Paul tycks ironisera när jag kollade på YT. Är detta Tate då?

https://youtube.com/shorts/Y9kbw93VlPQ?feature=share

"People underestimate how capable Andrew Tate is. My man can shake that ass and no one is even saying anything about it."
Det är inte Tate, länkade till han som dansar driver med Tate fansen 20-30 sidor bak.
Citera
2023-01-11, 01:48
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ja så är det definitivt men att han skulle riskera bli nån knulldocka i fängelset tror jag inte på. Han är ju för tusan kickboxer och lär säkerligen få kvinnobesök, inte helt uteslutet att de även ombesörjer honom med penningar. Nej, en sådan här karaktär ruttnar inte i ett fängelse på några år eller kan det bli livstid eller näst intill?
Det beror väl på vilka som ger sig på honom och hur han hotas.

Det lär vara ett bakslag för en flashig narcissist att hamna inom väggarna i troligen bland det värsta av Europas fängelser. Hans lyxiga bilstall beslagtaget, bostäder konfiskerade.
Frihetsberövad.

Att han sen kommer försöka hålla sin uppblåsta image intakt utåt sker garanterat - det ses via proxy ses redan nu.
Citera
2023-01-11, 01:51
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxBlaster
Det är inte Tate, länkade till han som dansar driver med Tate fansen 20-30 sidor bak.
Ok, Tack.

Hittade ditt inlägg och han var fan rolig! 😂
Citera
2023-01-11, 02:47
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Jag är övertygad om att Andrew Tate är en fiktiv karaktär som rider på samma fenomen som många andra influencers, fast att han gått in stenhårt på att all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet.

Andrew Tates advokat citerades i en artikel på The Independent när han sa med viss säkerhet att Andrew Tates internetpersonlighet inte skulle få utrymme i rätten. Jag fick intrycket att det varit av stor oro för försvaret. Det verkade väldigt viktigt att nämna.

Tate uppfattas som motsägelsefull för att hans taktik i praktiken inneburit att han A/B-testat sitt content. Han blandar uttalanden av olika typer av extremism. Via Hustler’s University har han kunnat skicka olika teman av content till sina kunder som i sin tur spridit det på sociala medier. Därefter skickar kunderna data som antalet visningar, rankning och spridning till Tate med avsikten att få tips om hur de kan förbättra det för att tjäna mer pengar. I själva verket tror jag att Tate samlat denna data för att skräddarsy sitt eget content för att effektivisera spridningen så mycket som möjligt.

Jag tror helt enkelt att den versionen av Andrew Tate som syns på internet är vad han beräknat är den version som ger honom mest spridning, ergo genererar mest pengar.

Det hela var mycket effektivt, men när han bytte Bugatti mot valnötter började plötsligt machobilden tina till takten av att håret började växa ut. Vad jag sett på bilder sedan gripandet är Andrew en väldigt liten, osäker liten pojke. I transportbilen såg han livrädd ut och på väg till domstolen idag väldigt nedstämd.

Tristan var på gott humör. Kanske har åklagaren mindre på honom, eller så känner han inte till hur jävla insyltad Andrew är. Det är trots allt Andrews flickvän som beskrivs ha orkestrerat det hela. Det är mycket möjligt att de inte berättat om allt, eller att Andrew till och med blåst Tristan på pengar också, men att Tristan inte är involverad känns inte så rimligt med tanke på vad du tidigare citerat i tråden.

Så härligt att den där andra tölpen ändå gick sin egen väg till slut och att hydrofoben dunstade från tråden. Det var inte längre roligt att skriva när det framkom att ingen hade släppts efter en kvart eller vad man påstod. Kvar finns bara den plattfotade dåren som numer inte heller verkar vilja leka så värst mycket.

Jag misstänker att vi kommer se liknande vandring från stödgruppen allteftersom åtalet utvecklats. Det kommer bara vara de mest insyltade Q-runkare kvar vid Andrews sida, och de dårarna gapar ändå alltid. De distraheras snabbt av ett presidentval eller så.
Att Tate rider på vågen råder ingen tvekan om.
Vågen av influencer, vågen av konspirationer i sociala media. Vågen av kvinnohat, vågen av extremism. Religion. Alt-right. Vad det än må vara.
En kameleont.

Så förvisso en odlad persona som ger inkomst, men han uppfyller flertal kriterier för patologisk narcissism.
Kåt på uppmärksamhet ända sen Big Brother och Tristan var också med i nån såpa dess innan.

En narcissist har egentligen ett kasst självförtroende men har odlat en mur; en falsk fasad. Så det kan nog finnas glimtar som du noterat via små sprickor.
Problemet är dock att det ofta sitter som cement och att bli beundrad är deras livsluft.
De är trots allt fullblodsegoister.

Vissa s.a.s brinner ut med åldern och det är ingen fager syn när de tvingas möta sig själva, med påföljd depression.
... Vilket föranleder mig att fundera på hans iver att förneka just depression.

Kryddat med antisocialt beteende.
Tydligen nolltaxerare också enligt häktningsframställan och skiter i att han bedrar män och behandlar kvinnor som ett rötägg. Skrävlar över mutor/korruption.

Han är extremt manipulativ. Allt från scam, loverboymetoden till att anlägga en viss "karismatisk" persona. Grandiositet som stigit honom åt huvudet.

Hans far fick diagnos NPD i det militära och AT beskriver en skev syn på föräldra eller könsroller.

Han beundrar gubben för sin disciplinära roll och uppger att hans roll var att fostra dem för att leva och deras mor att se till att de typ överlevde, gick till skolan och höll dem rena.
Mamman förvärvsarbetande och slet för att det skulle gå ihop. Hon beskrivs som submissiv.

Han beskriver att den schackspelande fadern sällan var närvarande och absorberad av schack. Intelligent på savantnivå och tydligen väldigt säregen och fyrkantig. Stönig.

Varav familjen heller knappt hade nåt att leva på, intresset gav väl ingen större inkomst, avgifter till tävlingar och resor över världen lär väl kosta.

När han väl var hemma så tuktade han barnen. Vid ett tillfälle syskonbråkade Tristan och Andrew ( nån av dem var runt 8 år) och deras far satte dem i ett rum på varsin stol där de fick sitta och glo på varann i två timmar innan han släppte ut dem.

Vid ett annat tillfälle kom han hem efter att ha varit borta i flera månader, eller om det var ett halvår. Deras mor hittar nåt på hans mobil eller om det var i fickan och de hamnar i gräl. Låter som nån otrohet men AT visste inte detaljer.
Han kramar då barnen (som givetvis saknat honom), går demonstrativt rätt ut och försvinner i flera veckor till.

Det du nämner om rakad skalle har nåt med hans far att göra. När Andrew var 12 år skulle han klippa sig inför faderns hemkomst, men hamnar hos nån annan än den ordinarie frisören och blir besviken. Hans far blir störd av gnället, att det görs så stor affär av det hela och tyckte han borde raka av sig alltihop.
Minns inte riktigt detaljerna men det var nåt långsökt ode till hans far.
Han pladdrar på i videon så det är svårt att dels höra vad han säger och dels svårt för hans slutsatser är ytterst skeva. Han hoppar fram och tillbaka och håller ingen röd tråd.

Jag har dock hittat ett låååångt transkript men käften går som en symaskinsnål får jag se om jag orkar läsa det vid tillfälle.
Senast redigerad av develi 2023-01-11 kl. 03:01.
Citera
2023-01-11, 03:18
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Projicera nu inte över dina vilda lögner. Alla kan se vad domaren och advokaten sa själva så är bara att klicka på länkarna och höra själv. Du kan uppenbarligen inte engelska så varför du ens uttalar dig kan man ju undra.
Jag kan iaf läsa engelska ang vad advokaten sa.
Den som du lämnade som bevis att Tate ligger bra till...
Hur översätter du hans svar på förfrågan?

https://www.bildtagg.se/bild/2dnkrok36xiosvxmm29ii68r
Citera
2023-01-11, 08:05
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jag kan iaf läsa engelska ang vad advokaten sa.
Den som du lämnade som bevis att Tate ligger bra till...
Hur översätter du hans svar på förfrågan?

https://www.bildtagg.se/bild/2dnkrok36xiosvxmm29ii68r

Han sa att dom skulle frias 2 gånger. Dina lögner är bedrövligt jävla dåliga.
Citera
2023-01-11, 08:16
Citat:

Shit då måste det vara allvar. Han verkar vara en kille att lita på beträffande rumänska brottsbalken. När exakt tror du Andrew ska frias? Inte igår, kanske idag?

Citat:
Lawyer | Helping Startups & Companies Increase Their Profits by 20-50% In Less Than 4 Weeks l CEO & Founder Onelink l CEO WEB3 Development.
Citera
2023-01-11, 08:51
Medlem
Citat:
Att Tate rider på vågen råder ingen tvekan om.
Vågen av influencer, vågen av konspirationer i sociala media. Vågen av kvinnohat, vågen av extremism. Religion. Alt-right. Vad det än må vara.
En kameleont.

Så förvisso en odlad persona som ger inkomst, men han uppfyller flertal kriterier för patologisk narcissism.
Kåt på uppmärksamhet ända sen Big Brother och Tristan var också med i nån såpa dess innan.

En narcissist har egentligen ett kasst självförtroende men har odlat en mur; en falsk fasad. Så det kan nog finnas glimtar som du noterat via små sprickor.
Problemet är dock att det ofta sitter som cement och att bli beundrad är deras livsluft.
De är trots allt fullblodsegoister.

Vissa s.a.s brinner ut med åldern och det är ingen fager syn när de tvingas möta sig själva, med påföljd depression.
... Vilket föranleder mig att fundera på hans iver att förneka just depression.

Kryddat med antisocialt beteende.
Tydligen nolltaxerare också enligt häktningsframställan och skiter i att han bedrar män och behandlar kvinnor som ett rötägg. Skrävlar över mutor/korruption.

Han är extremt manipulativ. Allt från scam, loverboymetoden till att anlägga en viss "karismatisk" persona. Grandiositet som stigit honom åt huvudet.

Hans far fick diagnos NPD i det militära och AT beskriver en skev syn på föräldra eller könsroller.

Han beundrar gubben för sin disciplinära roll och uppger att hans roll var att fostra dem för att leva och deras mor att se till att de typ överlevde, gick till skolan och höll dem rena.
Mamman förvärvsarbetande och slet för att det skulle gå ihop. Hon beskrivs som submissiv.

Han beskriver att den schackspelande fadern sällan var närvarande och absorberad av schack. Intelligent på savantnivå och tydligen väldigt säregen och fyrkantig. Stönig.

Varav familjen heller knappt hade nåt att leva på, intresset gav väl ingen större inkomst, avgifter till tävlingar och resor över världen lär väl kosta.

När han väl var hemma så tuktade han barnen. Vid ett tillfälle syskonbråkade Tristan och Andrew ( nån av dem var runt 8 år) och deras far satte dem i ett rum på varsin stol där de fick sitta och glo på varann i två timmar innan han släppte ut dem.

Vid ett annat tillfälle kom han hem efter att ha varit borta i flera månader, eller om det var ett halvår. Deras mor hittar nåt på hans mobil eller om det var i fickan och de hamnar i gräl. Låter som nån otrohet men AT visste inte detaljer.
Han kramar då barnen (som givetvis saknat honom), går demonstrativt rätt ut och försvinner i flera veckor till.

Det du nämner om rakad skalle har nåt med hans far att göra. När Andrew var 12 år skulle han klippa sig inför faderns hemkomst, men hamnar hos nån annan än den ordinarie frisören och blir besviken. Hans far blir störd av gnället, att det görs så stor affär av det hela och tyckte han borde raka av sig alltihop.
Minns inte riktigt detaljerna men det var nåt långsökt ode till hans far.
Han pladdrar på i videon så det är svårt att dels höra vad han säger och dels svårt för hans slutsatser är ytterst skeva. Han hoppar fram och tillbaka och håller ingen röd tråd.

Jag har dock hittat ett låååångt transkript men käften går som en symaskinsnål får jag se om jag orkar läsa det vid tillfälle.
Rakad skalle har troligen med att han börjar bli flintis. Tristan hade rejäla problem med tidig flint men har lagt stora summor på att motverka håravfall
Citera
2023-01-11, 09:52
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Shit då måste det vara allvar. Han verkar vara en kille att lita på beträffande rumänska brottsbalken. När exakt tror du Andrew ska frias? Inte igår, kanske idag?

Aha så nu förnekar ni inte längre att han sa det? Nu är det istället fel på budbäraren. 29 är det väl dom släpps eller 28.
Citera
2023-01-11, 12:09
Medlem
Citat:
Ni lakejer gör det lakejer gör, just nu är det Tatepsykos innan dess led ni av Trump derangement syndrome, ni är inte så svåra att läsa i er gulliga lilla fejkade upprördhet. Det makten säger åt er att tycka ja det tycker ni. Dumt och korkat och lättledda, så lever ni era liv.

"Tror". Ja det är allt du gör. Bevis och fakta lämnar dig oberörd, var mer av en jävla kärring liksom, jävla kliché.

Sekter kan du helt klart tala om. Både som barn kuk-klippare och hbtq fjolla och även som nazifeminist här i feminismens Nordkorea så sekter det är du balls deep i. Du projicerar så jävla mycket att du framstår som helt stekt, din hjärna är sönderknarkad eller något är det med dig för du klickar inte längre med verkligheten.

Jag har trott på konspiration i över 15 år. Jag kan tala om för dig att Trump var själv en av eliten som låtsades gå emot dem. Annars skulle inte han vara bästa vän med Benjamin Netanyahu och erkänna Jerusalem. Dessutom skulle inte hans dotter varit gift med en jude som tillhör eliten. Anledningen att de tog bort honom var för att människor från högern skulle blir mer fiender med människor från vänstern.
Citera
2023-01-11, 13:48
Medlem
Citat:

Herregud så pinsam du är. Praktexempel på någon som behöver saker att skylla för att leva med sina misslyckanden i livet.

Lyssna på https://youtu.be/STOY_OCjbqY

Angry foreigner är säkert någon som du följt tidigare.
Citera
2023-01-11, 15:11
Citat:
Lyssna på advokaten istället för ingen bryr sig om blatten och hans simpande.

Advokaten är synsk och vet att det inte finns bevis fast han inte haft tid att titta på fallet.

Han kan säkert spå framtiden i sina teblad. Andrew Tate gjorde ett riktigt bra kap som anlitade honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in