2022-12-29, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ash7vc
Tror inte det fungerar så va? Jag har själv inte koll på det riktigt men min vän har sagt att jag inte behöver göra någonting. Inte ens skicka bild på fötter eller något sånt milt. Jag hade ju iallafall aldrig legat med honom eller gjort något alls sexuellt och han är väl medveten om det.

Jag vet inte om det fungerar så, jag antar att det är just själva grejen. Vi alla lever i förhoppningar, det kan du inte neka.

Inte hur många killar hänger efter tjejer i tron om att hon ska vilja ha han en vacker dag? Du ska nog se att din kompis känner samma sak för dig.
Citera
2022-12-29, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Kräv att du ska ha allt som han ger bort, sen lägger du allt på ett konto avsatt för honom.
När snubben frisknat till så har du allt sparat.
Dock vet jag inte riktigt hur banken förhåller sig till detta, men borde väl gå bra om man säger till dom.

Eventuellt så lägger du allt på fonder mm sen tar du avkastningen och ger tillbaka allt han gett när han ber dig om det.
Win win för båda.

Det är det jag gjort tidigare. När han gett mig pengar har det alltid varit genom paypal och jag har aldrig fört över pengar till mitt bankkonto i hopp om att han 'frisknar' till och att jag kan ge tillbaka allting när han väl är 'frisk' men han säger att det inte går att friskna till av en kink, att det bara är den han är osv.

Senast jag gav tillbaka pengarna sa han att han aldrig ska göra det han gör, att han bara vill ha tillbaka pengarna och sen så började han ge bort pengarna till främlingar på nätet igen. Så jag känner lite att det är bättre att jag tar pengarna eftersom jag får något ut av det ifall han verkligen inte vill ha pengarna tillbaka, men om han vill ha pengarna tillbaka så finns dem där för honom.
Citera
2022-12-29, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkarsmurfen
Fett oschysst tycker jag att du skulle ta tiotusentals av din kompis för hans kink

Bättre jag än folk han inte ens känner. Findom är en jättestor grej på twitter osv så folk tjänar jättemycket på honom redan. Om jag tar dem kan jag iallafall ge tillbaka det när/om han vill ha dem tillbaka.
Citera
2022-12-29, 21:14
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Är det det om han får sexuell njutning av det och själv tycker att det är värt det?
Är det inte snällare att hjälpa honom sluta med detta?
Det skadar hans ekonomi allvarligt.
Citera
2022-12-29, 21:26
Medlem
Obekvamstamnings avatar
Låter mer som ett självskadebeetende än en kink. Alltså att det har konsekvenser efter kinken är över.
Citera
2022-12-29, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noccofocus
Jag vet inte om det fungerar så, jag antar att det är just själva grejen. Vi alla lever i förhoppningar, det kan du inte neka.

Inte hur många killar hänger efter tjejer i tron om att hon ska vilja ha han en vacker dag? Du ska nog se att din kompis känner samma sak för dig.

Du kan ha rätt där faktiskt. Det är lite det jag är rädd för.
Citera
2022-12-29, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Är det inte snällare att hjälpa honom sluta med detta?
Det skadar hans ekonomi allvarligt.

Tro mig, jag har verkligen försökt. Det är inte som att jag tänkte att det är ett tillfälle för mig att få honom att köpa grejer åt mig när jag fick reda på hans kink. Jag försökte få honom att sluta och har även kollat upp om det finns professionel hjälp åt honom men han vägrar. Detta är det enda som ger honom sexuell njutning nuförtiden.
Citera
2022-12-29, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obekvamstamning
Låter mer som ett självskadebeetende än en kink. Alltså att det har konsekvenser efter kinken är över.

Håller med.
Citera
2022-12-30, 00:14
Medlem
Jag skulle ta emot pengarna oavsett om det är mycket elr inte eftersom han vill ge mig så varför inte?
Citera
2022-12-30, 05:16
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Tro mig, jag har verkligen försökt. Det är inte som att jag tänkte att det är ett tillfälle för mig att få honom att köpa grejer åt mig när jag fick reda på hans kink. Jag försökte få honom att sluta och har även kollat upp om det finns professionel hjälp åt honom men han vägrar. Detta är det enda som ger honom sexuell njutning nuförtiden.
Tjänar han bra?
Citera
2022-12-30, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Tjänar han bra?

Ja.
Citera
2024-03-02, 19:47
Medlem
Oj så mycket okunskap.
Findom är en mogen kink och det finns gott om oskrivna regler.
Mitt råd till dig är att om du njuter av att dominera och mjölka av honom mycke pengar så ska du göra det. Pengarna är maktförskjutning, och det är just det som han (cashpiggen) tänder på.
Ett annat råd är att du kollar in X (sök på ord som finsom, cashmaster, pengagris och liknande) för att bli proffsigare och rikare.

/NisseGrisen63
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in