2022-12-29, 09:55
Medlem
Jag har en bögvän som har en findom kink som har uttryckt ett intresse av att ge mig pengar som en "tribute". Det är rätt så stora summor, vi snackar flera tiotusentals kronor, samt att han ska betala av annat jag köper med ett "kontrakt". Jag vet inte om jag vill ta emot hans pengar eftersom jag är helt hetero och tror att det skulle kunna skapa en klyfta i våran vänskap om jag accepterade pengar från honom eftersom det blir något sexuellt (iallafall för honom) emellan oss.

Det hela började med att jag fick reda på att han donerat flera tusen åt män han träffat på grindr och twitter och då försökte jag få honom att sluta eftersom jag tycker det är tråkigt att han ska förlora så mycket pengar men han vill inte och tycker inte det är något fel på sin kink. Av ren nyfikenhet eftersom jag inte förstår mig på den här kinken så testade jag en gång att se om han skulle ge mig pengar om jag var dominant, och det gjorde han gladeligen. Han känner sig ha "tur" att en hetero man tar hans pengar och säger att alla bögar skulle skatta sig lyckliga ifall en hetero man tog deras pengar och att han vill att jag ska tömma hans konto.

Som sagt vet jag inte om jag vill ta emot så stora summor eller några pengar alls från honom, dels för våran vänskaps skull men också av ren moral, men jag är också väldigt snål av mig och det känns skönt att köpa grejer som jag inte betalar för, och jag vet att min vän får njutning av att göra detta. Men ändå vet jag inte om det är en bra idé. Är det någon annan som vart i en liknande sits eller har några idéer?
Citera
2022-12-29, 10:06
Medlem
Gridiots avatar
Jag hade inte tagit emot. Precis som du själv säger är det sexuellt kopplat från din väns sida samtidigt som du saknar intresse. Byggt för att bli knas längre fram om du spelar med.
Citera
2022-12-29, 10:56
Medlem
dwgs avatar
Hade du haft noll intresse så hade denna tråd inte skapas.
Citera
2022-12-29, 11:46
Medlem
snooper123s avatar
Det är taskigt mot din vän.
Citera
2022-12-29, 12:33
Medlem
Sen när du tömt hans konto, så ska du ta hand om han på alla plan. Mat, sexuellt m.m.
Är du tillräckligt man för det?
Citera
2022-12-29, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ash7vc
Jag har en bögvän som har en findom kink som har uttryckt ett intresse av att ge mig pengar som en "tribute". Det är rätt så stora summor, vi snackar flera tiotusentals kronor, samt att han ska betala av annat jag köper med ett "kontrakt". Jag vet inte om jag vill ta emot hans pengar eftersom jag är helt hetero och tror att det skulle kunna skapa en klyfta i våran vänskap om jag accepterade pengar från honom eftersom det blir något sexuellt (iallafall för honom) emellan oss.

Det hela började med att jag fick reda på att han donerat flera tusen åt män han träffat på grindr och twitter och då försökte jag få honom att sluta eftersom jag tycker det är tråkigt att han ska förlora så mycket pengar men han vill inte och tycker inte det är något fel på sin kink. Av ren nyfikenhet eftersom jag inte förstår mig på den här kinken så testade jag en gång att se om han skulle ge mig pengar om jag var dominant, och det gjorde han gladeligen. Han känner sig ha "tur" att en hetero man tar hans pengar och säger att alla bögar skulle skatta sig lyckliga ifall en hetero man tog deras pengar och att han vill att jag ska tömma hans konto.

Som sagt vet jag inte om jag vill ta emot så stora summor eller några pengar alls från honom, dels för våran vänskaps skull men också av ren moral, men jag är också väldigt snål av mig och det känns skönt att köpa grejer som jag inte betalar för, och jag vet att min vän får njutning av att göra detta. Men ändå vet jag inte om det är en bra idé. Är det någon annan som vart i en liknande sits eller har några idéer?
Kräv att du ska ha allt som han ger bort, sen lägger du allt på ett konto avsatt för honom.
När snubben frisknat till så har du allt sparat.
Dock vet jag inte riktigt hur banken förhåller sig till detta, men borde väl gå bra om man säger till dom.

Eventuellt så lägger du allt på fonder mm sen tar du avkastningen och ger tillbaka allt han gett när han ber dig om det.
Win win för båda.
Citera
2022-12-29, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ash7vc

Kanske är trög men vad är det du ska göra för att få pengar ?
Citera
2022-12-29, 14:57
Medlem
Fett oschysst tycker jag att du skulle ta tiotusentals av din kompis för hans kink
Citera
2022-12-29, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Hade du haft noll intresse så hade denna tråd inte skapas.

Nä självklart har jag ju ett intresse. Jag skrev ju det i slutet på mitt inlägg att jag är otroligt ekononisk av mig och det känns skönt att ha någon som betalar av dyra grejer jag köper. Att få något fint men inte spendera egna pengar på det är ju bara bra.
Citera
2022-12-29, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noccofocus
Sen när du tömt hans konto, så ska du ta hand om han på alla plan. Mat, sexuellt m.m.
Är du tillräckligt man för det?

Tror inte det fungerar så va? Jag har själv inte koll på det riktigt men min vän har sagt att jag inte behöver göra någonting. Inte ens skicka bild på fötter eller något sånt milt. Jag hade ju iallafall aldrig legat med honom eller gjort något alls sexuellt och han är väl medveten om det.
Citera
2022-12-29, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Det är taskigt mot din vän.

Är det det om han får sexuell njutning av det och själv tycker att det är värt det?
Citera
2022-12-29, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djuse
Kanske är trög men vad är det du ska göra för att få pengar ?

Inte ett dugg. Existera och kalla honom för en smutsig bög lite då och då. Bara vara mig själv alltså.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in