Citat:

Ursprungligen postat av 
Mr-Krister

Hon kanske har testat utan att berätta för er, är det möjligt? Konstigt nog fick jag ett rus fullt i klass med tyngre droger första gången jag snusade. Hela världen snurrade med eufori och sen motsvarande illamående, men aldrig upplevt liknande efteråt, ens efter åratal av uppehåll och "för" stor mängd nikotin.

Det var ju lite av en chock när jag gick i sjuan och en kille i nian gjorde en enorm prilla till mig. Jag blev ganska snurrig och kallsvettig. Dessutom tog jag in den inför en fysisk ansträngning med att bära upp gitarrförstärkare, trumset med mera i flera omgångar upp för flera trappor. Men jag lyckades hålla minen inför de äldre killarna, vilket ju var viktigast i den ålder. 
Jag har inte fått en liknande kick fler gånger, förutom en euforikänsla jag brukade få av första ciggen när jag hade tvingats låta bli att röka ett tag.
TS, kan hon gå på någon medicin? När jag en gång (inte sista gången) slutade röka, så testade jag Zyban och den tog helt bort nikotinkicken. Alternativt är hon som min sambo, som tjuvröker och håller det hemligt för de flesta hon känner.