2023-08-09, 10:09
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1155471

Ingen som vet ngt om detta?
Citera
2023-08-09, 11:55
Medlem
prinsessan-estelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wockezjabba
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1155471

Ingen som vet ngt om detta?
(FB) Stor polisinsats i Gottsunda, misstänkt grovt vapenbrott
Citera
2023-08-15, 12:30
Medlem
Nu ligger hela rättegången på Krimofon mordförsöket och mordbranden.
Citera
2023-09-07, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M0hamad
Det går runt att Eym*n kommer att ta revansch.

Kan säga såhär jag personligen känner inte eyme*n men har gemensamma
Vänner om Man säger så, och en sak måste jag berätta att den mannen kommer aldrig att backa har hört från mycket säkra källor att han har minst 2 liv på sitt samvete så den mannen kliver om det krävs.
Även hört att han är ute och befinner sig i södra Sverige och håller på att bygga upp sig så till alla ni som lallar härinne ta reda på fakta först, eyme*n ska man ta på allvar han är ingen lallare…
Citera
2023-09-15, 17:21
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ciggopk
Kan säga såhär jag personligen känner inte eyme*n men har gemensamma
Vänner om Man säger så, och en sak måste jag berätta att den mannen kommer aldrig att backa har hört från mycket säkra källor att han har minst 2 liv på sitt samvete så den mannen kliver om det krävs.
Även hört att han är ute och befinner sig i södra Sverige och håller på att bygga upp sig så till alla ni som lallar härinne ta reda på fakta först, eyme*n ska man ta på allvar han är ingen lallare…
Boostar du dig själv? 😄
Citera
2023-09-16, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aztlan
Boostar du dig själv? 😄

Nej, verkligen inte men vet vad jag snackar om då en jag känner har förstahandsinformation.

Han som blev skjuten i Vasastan för ett par dagar sen var ju ey*mens grabb finns en massa bilder på dom 2 som jag har sett dessutom så jobbar ey*men och hans falang ifrån Gävle med foxtrot-grabbarna men nu när det är intern konflikt inom foxtrot så vet jag inte riktigt om dom är på rävensidan eller jordgubbesidan men är helt säker på att dom är
På någon sida av konflikten dessutom så har ey*men sin konflikt här i Gävle och han har minst 2 liv på sitt samvete det är allmänt känt så det är Inget som Jag hittar på.
Citera
2023-09-16, 15:40
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Nej, verkligen inte men vet vad jag snackar om då en jag känner har förstahandsinformation.

Han som blev skjuten i Vasastan för ett par dagar sen var ju ey*mens grabb finns en massa bilder på dom 2 som jag har sett dessutom så jobbar ey*men och hans falang ifrån Gävle med foxtrot-grabbarna men nu när det är intern konflikt inom foxtrot så vet jag inte riktigt om dom är på rävensidan eller jordgubbesidan men är helt säker på att dom är
På någon sida av konflikten dessutom så har ey*men sin konflikt här i Gävle och han har minst 2 liv på sitt samvete det är allmänt känt så det är Inget som Jag hittar på.
Låter märkligt då dessa från uppsala verkar ha sökt skydd hos samma nätverk
Citera
2023-09-17, 02:02
Medlem
Citat:
Låter märkligt då dessa från uppsala verkar ha sökt skydd hos samma nätverk

Ja du… det kan jag absolut hålla med om, mycket här som är märkligt absolut, men sanningen är ju att dom sökte skydd där innan foxtrot delades och som jag skrivit innan så vet jag inte om ey*men och hans grabbar var med räven eller jordgubben, tyvärr!
Citera
2023-09-17, 11:30
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ja du… det kan jag absolut hålla med om, mycket här som är märkligt absolut, men sanningen är ju att dom sökte skydd där innan foxtrot delades och som jag skrivit innan så vet jag inte om ey*men och hans grabbar var med räven eller jordgubben, tyvärr!
Blir ju ännu märkligare isf eftersom det inte var splittrat när dom sökte skydd, då skulle dom mao sökt skydd hos fox som även samarbetar med killen dom suttit häktade för misstänkta för att vilja klippa.
Citera
2023-09-22, 15:50
Medlem
Är det nån som kan lägga upp FUP och dom igen då Anonfiles inte funkar längre?
Citera
2023-09-29, 13:27
Medlem
Citat:
Blir ju ännu märkligare isf eftersom det inte var splittrat när dom sökte skydd, då skulle dom mao sökt skydd hos fox som även samarbetar med killen dom suttit häktade för misstänkta för att vilja klippa.

Som jag förstår har även Gottsundanätverket splittras några är med 🦊 vilket är dessas som tråden handlar om och resten är med 🍓
Citera
2023-10-01, 20:50
Medlem
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här