• 2
  • 3
2022-12-27, 22:51
Medlem
OpieWinstons avatar
Låna aldrig ut pengar till någon utanför din familj.
Citera
2022-12-27, 23:50
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvoforlife1337
Hej! Jag har tidigare lånat ut pengar till en tjej, hon ville därefter ”jobba” av skulden, men jag ville ju ha tillbaka mina pengar. Hon frågade om jag kunde låna ut ytterligare pengar till henne om vi hade sex.. jag gjorde detta och nu vill hon anmäla mig för köp av sexuell tjänst. Jag har ju lånat ut pengar, men inte för sexet i sig. Hon hotar med anmälan eller att få mer pengar.

Osäker på om denna passar här, eller någon annanstans, förstår att jag är ganska så körd, men hur körd?

Blir så där när man tänker med kuken😁
Citera
2023-01-03, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvoforlife1337
Hej! Jag har tidigare lånat ut pengar till en tjej, hon ville därefter ”jobba” av skulden, men jag ville ju ha tillbaka mina pengar. Hon frågade om jag kunde låna ut ytterligare pengar till henne om vi hade sex.. jag gjorde detta och nu vill hon anmäla mig för köp av sexuell tjänst. Jag har ju lånat ut pengar, men inte för sexet i sig. Hon hotar med anmälan eller att få mer pengar.

Osäker på om denna passar här, eller någon annanstans, förstår att jag är ganska så körd, men hur körd?
Enkelt, anmäl henne för utpressning och du har alla bevis för det.
Du har ju inte köpt sex utan lånat ut pengar, hon utnyttjar sin ställning nu och vill kräva dig på mer.
Anmäl du först och kräv en manlig utredare hos polisen, en kvinna kommer vara partiska.
En hora som din ska sitta bakom galler!
Citera
2023-01-03, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OpieWinston
Låna aldrig ut pengar till någon utanför din familj.
Jag har flera nära vänner jag litar på 100 gånger mer än min bror.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in