2022-12-27, 17:46
Medlem
heffaheffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulflower
Sen vem fan lånar ut 10k till någon man träffat en gång?
Precis, låter mer som en som har köpt ett 5-kort men där leverantören av tjänster vill blåsa beställaren, om ni vet vad jag menar?
Citera
2022-12-27, 18:04
Medlem
volvoforlife1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heffaheffa
Precis, låter mer som en som har köpt ett 5-kort men där leverantören av tjänster vill blåsa beställaren, om ni vet vad jag menar?

5-kort?

Jag lånade ut till henne, för vi har pratst ett tag om annat, och setts tidigare, dock utan sex.
Citera
2022-12-27, 18:07
Medlem
Har du några konversationer sparade alls med henne?
Och hon bedriver utpressning, vilka i sig är lika olagligt och straffbart.

Spara allt hon skriver framöver, så frågar du henne om hon vet vad straffet för utpressning är.
Citera
2022-12-27, 18:12
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvoforlife1337
Hej! Jag har tidigare lånat ut pengar till en tjej, hon ville därefter ”jobba” av skulden, men jag ville ju ha tillbaka mina pengar. Hon frågade om jag kunde låna ut ytterligare pengar till henne om vi hade sex.. jag gjorde detta och nu vill hon anmäla mig för köp av sexuell tjänst. Jag har ju lånat ut pengar, men inte för sexet i sig. Hon hotar med anmälan eller att få mer pengar.

Osäker på om denna passar här, eller någon annanstans, förstår att jag är ganska så körd, men hur körd?

Tog du sex i stället för ränta?
Tjej i nöd och desperat så går du i säng.
Kan du inte tänka längre än kukens räckvidd?
Citera
2022-12-27, 18:20
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
5-kort?

Jag lånade ut till henne, för vi har pratst ett tag om annat, och setts tidigare, dock utan sex.
Ni pratar, träffas utanför sex, du blir utpressad och av alla fora väljer du Eskort framför Juridik.
Det är något du inte berättar.
Citera
2022-12-27, 18:23
Medlem
volvoforlife1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noccofocus
Har du några konversationer sparade alls med henne?
Och hon bedriver utpressning, vilka i sig är lika olagligt och straffbart.

Spara allt hon skriver framöver, så frågar du henne om hon vet vad straffet för utpressning är.

Har allt sparat

Citat:
Ursprungligen postat av Soulflower
Ni pratar, träffas utanför sex, du blir utpressad och av alla fora väljer du Eskort framför Juridik.
Det är något du inte berättar.

Vi har setts 2 ggr, plus nu då.

Jag visste inte vad som stämde bäst men tänkte eskort eftersom köp av sexuell tjänst..
Citera
2022-12-27, 18:39
Medlem
Janos avatar
Förmodligen så kommer bara ord stå mot ord. Blocka wannabe ludret, gå vidare i livet och ta med dig en viktig läxa om att inte lånat ut tusentals spänn till folk bara så där.
Citera
2022-12-27, 19:06
Medlem
snooper123s avatar
Om det inte finns bevis på att ni legat så är det bara ord mot ord och det håller inte.
Citera
2022-12-27, 19:32
Medlem
volvoforlife1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Om det inte finns bevis på att ni legat så är det bara ord mot ord och det håller inte.

Finns inget skrivet om det efteråt vad jag kan minnas, så det är ju sant..
Citera
2022-12-27, 19:38
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Finns inget skrivet om det efteråt vad jag kan minnas, så det är ju sant..
Hon verkar inte vara den mest pålitliga människan så vem vet om hon spelat in samtalet eller akten.

Har du minsta lilla bevis på att det handlar om ett lån, skicka det till Kronofogden och prata inte med människan någonsin igen.

Finns det minsta lilla bevis på att du utnyttjat hennes utsatthet (sex för att låna ut pengar) bara ta avstånd och prata aldrig någonsin med människan igen.
Citera
2022-12-27, 19:43
Medlem
Citat:
Hej! Jag har tidigare lånat ut pengar till en tjej, hon ville därefter ”jobba” av skulden, men jag ville ju ha tillbaka mina pengar. Hon frågade om jag kunde låna ut ytterligare pengar till henne om vi hade sex.. jag gjorde detta och nu vill hon anmäla mig för köp av sexuell tjänst. Jag har ju lånat ut pengar, men inte för sexet i sig. Hon hotar med anmälan eller att få mer pengar.

Osäker på om denna passar här, eller någon annanstans, förstår att jag är ganska så körd, men hur körd?

Spännande fråga juridskt - låt oss säga att tjejen är helt jävla konkursmässig o avskrivning mot
sex är enda möjlighet att Få Nånting Tillbaka - är då detta sexköp eller återvebetalning av skuld
eller ett ackordsförfarande medelst underhandsackord
Citera
2022-12-27, 19:48
Medlem
Citat:

Du vill inte höra detta men: skyll dig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in