Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2022-12-29, 18:07
  #49
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Ja straffet är kort men du förlorar ju jobbet , svårt och söka nytt jobb , söka lån till bostad
Ingen normal kvinna vill ha ett drägg som vart tjock pimp

Vilken normal kvinna kollar upp sin date's straffregister. Kom tillbaka till verkligheten.

Edit: Släng gärna upp några snabba tips hur man förvandlar småpengar till stora summor snabbt på börsen.
Citera
2022-12-29, 18:15
  #50
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammasgud
Vilken normal kvinna kollar upp sin date's straffregister. Kom tillbaka till verkligheten.

Edit: Släng gärna upp några snabba tips hur man förvandlar småpengar till stora summor snabbt på börsen.

Självklart kollar en normal kvinna upp sin partner
Nu kanske du tänker på pundare och smuts folk
Ja de förtjänar varandra

Nu pratar jag om en normal vettig kvinna
Citera
2022-12-29, 20:19
  #51
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Självklart kollar en normal kvinna upp sin partner
Nu kanske du tänker på pundare och smuts folk
Ja de förtjänar varandra

Nu pratar jag om en normal vettig kvinna

Det har jag aldrig hört talas om. Kollar du själv upp dina partners register?
Däremot om man börjar ana ugglor i mossen så kan det ju vara bra att ta en titt.

Tror det är ytterst ovanligt att folk kollar upp sin date eller partner, även om det är självklart/normalt i din värld. Men motbevisa mig gärna.

Nej jag tänker inte på pundare och smutsfolk, men om du råkar ut för såna så kan det ju såklart vara bra att kolla register hahaha

Nej kära du, en "normal vettig kvinna" beter sig tyvärr inte så som du önskar. Låter snarare som en paraonid kvinna med kontrollbehov.
__________________
Senast redigerad av mammasgud 2022-12-29 kl. 20:22.
Citera
2022-12-29, 20:33
  #52
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammasgud
Det har jag aldrig hört talas om. Kollar du själv upp dina partners register?
Däremot om man börjar ana ugglor i mossen så kan det ju vara bra att ta en titt.

Tror det är ytterst ovanligt att folk kollar upp sin date eller partner, även om det är självklart/normalt i din värld. Men motbevisa mig gärna.

Nej jag tänker inte på pundare och smutsfolk, men om du råkar ut för såna så kan det ju såklart vara bra att kolla register hahaha

Nej kära du, en "normal vettig kvinna" beter sig tyvärr inte så som du önskar. Låter snarare som en paraonid kvinna med kontrollbehov.

Så om din nya tjej har tex tvivelaktiga vänner på Facebook, undrar du inte då ?

E väl rätt lätt å se om någon är skum på socialamedier
Jag hade aldrig varit tillsammans med en tjej med vänner med beckna väskor å kamphundar på fotona.

Kriminella har ju ofta skumma vänner
Så e väl relativt lätt å inse att personen inte är rätt.

Sen finns det ju många som gillar sånt
Men i min värld vill jag inte ha med luffare / slödders att göra.
Citera
2022-12-29, 20:37
  #53
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Så om din nya tjej har tex tvivelaktiga vänner på Facebook, undrar du inte då ?

E väl rätt lätt å se om någon är skum på socialamedier
Jag hade aldrig varit tillsammans med en tjej med vänner med beckna väskor å kamphundar på fotona.

Kriminella har ju ofta skumma vänner
Så e väl relativt lätt å inse att personen inte är rätt.

Sen finns det ju många som gillar sånt
Men i min värld vill jag inte ha med luffare / slödders att göra.

Då undrar jag!

Nej en sådan tjej behöver jag inte ens kolla upp Har väl oftast gått livets hårda skola som grädde på moset. Inget man tar i med tång ens.
Citera
2022-12-29, 20:58
  #54
Medlem
När man får smak på det ljuva livet så gäller bara TnA och att ha massor av pengar i hög.
För alla er som är svagbegåvade betyder TnA - Tits and Ass om ni nu inte kände till detta?
Citera
2022-12-30, 00:26
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammasgud
Vilken normal kvinna kollar upp sin date's straffregister. Kom tillbaka till verkligheten.

Edit: Släng gärna upp några snabba tips hur man förvandlar småpengar till stora summor snabbt på börsen.

Du blir hallick och tvingar hororna att plugga till börsmäklare.
Citera
2023-03-15, 11:26
  #56
Medlem
Vem är han? Någon som har FUP?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback