2022-12-26, 02:03
Avslutad
Jag hade inte orkat sitta i fängelse (meningslös kostnad och tidsspillan) om jag inte på förhand hade en dödlig och obotbar diagnos. Jag vill minimera risken att upptäckas och stoppas. Därför är masskjutning med maskingevär på tex Sergels Torg nog uteslutet.
Risken att åka fast för vapenbrott är nog för stor oavsett hur försiktig man är och därför inte få något gjort. Att spränga kärnkraftverk till härdsmälta, slottet eller riksdagen är inte möjligt respektive sannolikt.
Jag äger förvisso en gård där vi håller djur och odlar spannmål. Konstgödsel och släp har jag så en Oklahoma City bomb skulle kunna brännas av vid någon arena eller dylikt. Tex utanför ett polishus.
Måhända 100 döda och det dubbla antalet skadade om man kör förbi en större folkmassa och just då går upp i rök tillsammans. Men är det tillräckligt...

Tips på grova brott. Brott som is going to go with you... Vad hade du gjort för brott som det sista innan du ändå skulle dö?
Citera
2022-12-26, 02:06
Medlem
Jag hade inte begått ett brott, jag hade planerat in något precis som när man planerar in en annan särskild dag
Citera
2022-12-26, 02:08
Medlem
Riddarhusets avatar
jag hade försökt att göra så bra grejer jag kan ända in i döden.
Att begå brott är ju bara för de som är skadade i huvudet
Citera
2022-12-26, 02:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SkrivSuddan
Jag hade inte begått ett brott, jag hade planerat in något precis som när man planerar in en annan särskild dag
Du skulle alltså inte känt trygghet av att inte behöva dö ensam. Ger inte vetskap om att andra dör i samma stund som du en känsla av gemenskap?
Citera
2022-12-26, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Todd119kg
Du skulle alltså inte känt trygghet av att inte behöva dö ensam. Ger inte vetskap om att andra dör i samma stund som du en känsla av gemenskap?
Nej.

Den viktigaste frågan du kan ställa är vad du skulle välja att göra innan du dör

Att döda någon kanske skänker dig tröst, men jag hade inte levt som en icke-mördare om jag funnit min tröst i att döda en annan människa.

Du får inte mer kontroll. Du kommer ändå dö. Dessutom säger de att det är rätt skönt när hjärnan börjar stänga ner för döden. Hallucinationer om kära människor och djur folk haft i sina liv. Då är jag inte ensam?
Citera
2022-12-26, 02:16
Bannlyst
jag hade försökt döda så många av de som alltid är så onda som möjligt, d.v.s. de inavlade och/eller de som våldtagit barn.
Citera
2022-12-26, 02:18
Medlem
Kione211s avatar
Richard Russell som snodde ett flygplan i Seattle blev en legend. Jag tror han skulle tycka det är okej om man kopierade det.

https://en.wikipedia.org/wiki/2018_Horizon_Air_Q400_incident
Citera
2022-12-26, 02:25
Medlem
Swegoats avatar
Brott och brott... jag hade nog bara skjutit lite heroin och dött i skönt rus. Hade jag velat begå brott så hade jag gjort det, oavsett om jag var fullt frisk eller döende, men har ingen direkt lust eftersom brott ofta förutsätter att en part blir skadad på något sätt.
Citera
2022-12-26, 02:26
Medlem
Narutoshippchops avatar
Benbrott
Citera
2022-12-26, 02:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kione211
Richard Russell som snodde ett flygplan i Seattle blev en legend. Jag tror han skulle tycka det är okej om man kopierade det.

https://en.wikipedia.org/wiki/2018_Horizon_Air_Q400_incident
Ja att störta tillsammans vore verkligen kärlek men att få in sprängämne på flygplan är nästan 100% uteslutet om du inte är i maskopi med de som skannar handbagaget.

Att ta över cockpit och flyga ett plan är omöjligt. Jag hade inte kunnat något och in i cockpit kommer man inte.
Kanske slå sönder rutorna med glaskrossar-hammare så att det blir tryckfall eller sputa ut någon synnerligen giftig men lustfylld gas i luften.
Citera
2022-12-26, 02:28
Medlem
ShotsFireds avatar
Bara att begå brott för sakens skull är ju riktigt stört.
Hämndaktion om man blivit utsatt för grövre händelser, why not.
Citera
2022-12-26, 02:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ShotsFired
Bara att begå brott för sakens skull är ju riktigt stört.
Hämndaktion om man blivit utsatt för grövre händelser, why not.
Nej. Hämndaktioner för sakens skull är däremot stört om du ändå ska dö. Vad hjälper hämnd dig när du är död?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in