Flashback bygger pepparkakshus!
2022-12-26, 10:18
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AZ9
Jag vet mycket väl vad killen gjort och försvarar det inte och det skrev jag också!!! det trista är hur man sitter och vräker ur sig skit bakom ett tangentbord.
Kom med relevant info om olika case istället( om du har något vettigt att bidra med)
Har jobbat dagligen i Tensta-Rinkeby i 4-5 år och träffat dom flesta av dom här grabbarna och tro det eller ej !! det finns en människa bakom den där fasaden också.
Så vem som är ”patetisk” kan ju diskuteras

En våldtäktsblatte har blivit jappd. Snälla sluta bara.
Allt skit som vräks ut mot denna Dumle Mehdi våldtäktsblatten är befogad.
Vad kul du jobbat med dessa våldtäktsmän och dom är människor bakom fasaden. Har du pratat med den minderåriga flickan som apan torterade och våldtog nästan till döds i 14 timmar?
Nej denna dumle Mehdi är värd mindre än kackerlackor och det visste folk. Därför nån hjälte fimpa han.

Alhamdullilah 🙏

Ta på dig glasögon så du ser igenom deras genomskinliga fasad framöver. Att du försvarar Medhi Våldtäktsapan är inget att va stolt över.
Bakom fasaden finns ingen människa det är monster.
Citera
2022-12-26, 10:24
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Dessutom var han världens snällaste.
Han framstod ju som så i TV4 men deras faktagranskning var inte av denna värld.
Han var ledande i en gängvåldtäkt som gjorde att en kvinna behövde operera sig i underlivet för att blatten fört in ett handeldsvapen och vevat runt det medan han sagt avskyvärda saker till BO.
Mängden blod hon förlorade i den soffa de tvingade ner henne i är bisarrt, ser i FUPen ut som ett slakthus.
A

Han förtjänade sin död.
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
.
Varför skriver du helt muppigt för?
Senast redigerad av psykoshippien 2022-12-26 kl. 10:30.
Citera
2022-12-26, 10:39
Medlem
Har denna Dumle mördat? Vet att han gjort riktigt avskyvärda brott, men med tanke på alla mord från DP håll borde han väl dödat någon?
Citera
2022-12-26, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mukkyhalsarmukawi
Tror du jag är en pundare som ska ”förklara” HAHAHAHAHA. Gå fiska någon annan stans, hänvisar till mina källor.

Nej, du är en färsking som gjorde bort dig helt genom detta.

Detta gick du ut med igår kl 16.26

" De har inte valt att gå ut med dödsbeskedet för de följer sociala medier och spaningar pågår fortfarande efter dem som utfört (MORDET).

Innan 23.59 lär ett dödsbesked komma:yes"

väldigt knepigt du,,,,killen dödförklarades kl 17.15, kan du förklara det?

vill du fortfarande hänvisa till dina källor? Ditt nickname har fått sig en rejäl törn vad gäller sanningshalten i dina inlägg, har en drös med pm tillsända mig om dig med flera
Citera
2022-12-26, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Har denna Dumle mördat? Vet att han gjort riktigt avskyvärda brott, men med tanke på alla mord från DP håll borde han väl dödat någon?

Man vet ju att när han kommentar "inga kommentar" på om han dödat någon så vet man att han gjort det eller varit med och planerat detta.

Bra att han nu är raderad tyvärr gör det ingen skillnad då vi släppt in så in i helvete många flera dumle idioter...
Citera
2022-12-26, 10:47
Medlem
OK, vi vet nu att BO är Dumle.

Vem är:
Beställare/utörare:
  • Ayye
    Scholle
    Hanad
    Schacki
    ...

Polisens infiltratörer som står på tur:
  • Scar
    Haval
    Yasin
    ...

???

Ge gärna lite länkar till dessa boys insta osv.

Kan någon sätta mig in i denna relations-härva?

Länkar såsom följande skulle också uppskattas:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Shottaz
Citera
2022-12-26, 11:02
Citat:
Ursprungligen postat av HalalMuscle
Dumle blev goad av någon nära till honom som avskydde honom för den människa han är. Sorgligt men lite rätt åt honom för att han levt livet på det viset.
Eller så besöker man Fam/släkt i dissa tider. But Man was Lacking🤷‍♂️
Citera
2022-12-26, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thalia2
OK, vi vet nu att BO är Dumle.

Vem är:
Beställare/utörare:
  • Ayye
    Scholle
    Hanad
    Schacki
    ...

Polisens infiltratörer som står på tur:
  • Scar
    Haval
    Yasin
    ...

???

Ge gärna lite länkar till dessa boys insta osv.

Kan någon sätta mig in i denna relations-härva?

Länkar såsom följande skulle också uppskattas:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Shottaz

https://blog.zaramis.se/2022/07/02/i...erket-lejonen/

Mycket åsikter om Dumle, man blir överraskad av hur många som verkar träffat honom 🤔 men tillbaka till brottet och mindre åsikter om hans person..

Han var en del av Einars skydd mot HH och uppväxt i det kriminella Sverige, han har rört sig i farliga kretsar länge och klarat sig bra.

Jag är lejon du är lamm sjöng väll Einar någon gång, sen gick han all in med DP

Södertälje, HH, Shottaz är väll med på något hörn.

Dumle verkar dock blivit mer aktiv i Lejonen på sista tiden eller Lejonen blivit mer aktiva. Kan hända att det inte uppskattats?
Citera
2022-12-26, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soldi

Mycket åsikter om Dumle, man blir överraskad av hur många som verkar träffat honom 🤔 men tillbaka till brottet och mindre åsikter om hans person..

Han var en del av Einars skydd mot HH och uppväxt i det kriminella Sverige, han har rört sig i farliga kretsar länge och klarat sig bra.

Dumle verkar dock blivit mer aktiv i Lejonen på sista tiden eller Lejonen blivit mer aktiva. Kan hända att det inte uppskattats?

Ja fast lejon är ju katt djur och katt betyder ju brud och lam betyder barnKanske menade han att han var mer brud än barn.

Du är helt tappad sitt inte och lyssna på texter och försöka hitta samband.
Din jävla foliehattsblatte
Citera
2022-12-26, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soldi

Tackf för info. :-)

Hur är FilterLösa Grabbar relaterade till allt det här?

Hur stora, antal personer, är dessa olika grupperingar?

(FB) FLG (Filterlösa grabbarna)
Citera
2022-12-26, 11:34
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Går inte hjälpa även finns folk i mina kretsar som hade bra familj o Okej med pengar kunde haft en normal liv,
Men valde o bli kriminell för han e helt enkelt lat för o jobba

Tror knappast att det handlar om lathet. Det är mycket jobbigare att vara kriminell än att gå till jobbet några timmar om dagen för att sedan gå hem igen.

Dessa kriminella får aldrig en lugn stund, måste alltid kolla sig om axeln efter fiender eller polis, pengar finns inte alltid utan ibland, man är utanför samhället.

Lathet är inte anledningen till att leva den livsstilen.
Det är kicksökande, maktbegär och tillslut så blir utanförskapet på riktigt.

Vem anställer en 30 åring utan något alls på sitt cv och med ett brottsregister?

Precis som någon annan skrev innan så behövs dessa grabbar fångas upp redan i tonåren när det fortfarande finns en chans att introducera dem till ett vanligt liv.
Efter det är det för sent.
Citera
2022-12-26, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thalia2
Tackf för info. :-)

Hur är FilterLösa Grabbar relaterade till allt det här?

Hur stora, antal personer, är dessa olika grupperingar?

(FB) FLG (Filterlösa grabbarna)

Det är troligen dom som klippt honom dom är väldigt synliga och aktiva i byn dom är födda sent 90 tal, flg är kanske 20-30 individer skulle jag gissa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in