2023-01-21, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laggiore
Nyvaken! Hahaha, du behöver ju kunna få ett svar, jag vill veta vad han tänker när han läser ditt brev

Bra sovrutiner där. Känner mig inte jättesugen på att skriva avsändare, dels vet jag inte hur brevet kommer tas emot av honom utan han kanske bara tycker det är skitobehagligt att ha en okänd beundrare på utsidan som vet vem han är men inte vice versa. Kan ju vara någon fet gammal tant som luktar ost, det vet ju inte han. Sen vet jag inte om personalen på rättspsyk läser breven, man kanske inte får skriva vadsomhelst pga att det kanske stör hans behandling. Fan att han gjorde detta, hade varit lättare om han varit på utsidan.
Citera
2023-01-21, 23:16
Medlem
Laggiores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzypuff
Bra sovrutiner där. Känner mig inte jättesugen på att skriva avsändare, dels vet jag inte hur brevet kommer tas emot av honom utan han kanske bara tycker det är skitobehagligt att ha en okänd beundrare på utsidan som vet vem han är men inte vice versa. Kan ju vara någon fet gammal tant som luktar ost, det vet ju inte han. Sen vet jag inte om personalen på rättspsyk läser breven, man kanske inte får skriva vadsomhelst pga att det kanske stör hans behandling. Fan att han gjorde detta, hade varit lättare om han varit på utsidan.

Du kanske är en fet gammal tant som luktar ost Hade du vetat vem han var om han inte satt i fängelse?
Citera
2023-01-21, 23:20
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Men överdriv, det är inte Martin Jonsson vi pratar om här
Det är förstås Gullefjun Pluttinuttsson du vill skriva till. En redig karl med sunda värderingar utan minsta grad av psykisk ohälsa eller betéendestörning. En riktig 10-poängare i alla avséenden....
Citera
2023-01-21, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laggiore
Du kanske är en fet gammal tant som luktar ost Hade du vetat vem han var om han inte satt i fängelse?

HAHA, har några år kvar dit. Inte en chans.
Citera
2023-01-21, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Det är förstås Gullefjun Pluttinuttsson du vill skriva till. En redig karl med sunda värderingar utan minsta grad av psykisk ohälsa eller betéendestörning. En riktig 10-poängare i alla avséenden....

Alla har vi olika preferenser.
Citera
2023-01-22, 00:38
Så du vill leva i oförutsägbar situationer som möjligtvis är stressande också?

Tror näppe du får ett passionerad liv under såna omständigheter.

Att söka och leva ett ständigt "spännande" liv är ofta tecken på att man rymmer ifrån sig själva och sina egna känslor. Och är man vuxit upp med mycket stress som barn , då ta det jävligt lång tid att inser att man behöver trygghet och förtjänar trygghet.

Passionerad liv är värkligen när man vågar älskar varandra och visa sig sårbar.

Citat:
Förvisso, men du får iallafall behålla den livet ut, sen märker du ändå inget.

Alla människor är egentligen kapabla att döda under vissa förutsättningar då det är en drift som finns i oss alla, och jag lever nog hellre ett spännande, passionerat och kort liv än ett långt liv med en snäll, trygg teddybjörn som erbjuder mig sin jacka när det är kallt ute och sånt trams. Kan inte tänka mig något tråkigare och mer avtändande.
Senast redigerad av Stalkerdelux 2023-01-22 kl. 00:47.
Citera
2023-01-22, 00:58
Förresten, du burde läsa boken

Women Who Love Too Much av Robin Norwood

Att ständigt söka spänning är inte normalt och en stor varningssignal.
Citera
2023-01-22, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkerdelux
Förresten, du burde läsa boken

Women Who Love Too Much av Robin Norwood

Att ständigt söka spänning är inte normalt och en stor varningssignal.

Jag skiter i vad du säger så...
Citera
2023-01-22, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkerdelux
Så du vill leva i oförutsägbar situationer som möjligtvis är stressande också?

Tror näppe du får ett passionerad liv under såna omständigheter.

Att söka och leva ett ständigt "spännande" liv är ofta tecken på att man rymmer ifrån sig själva och sina egna känslor. Och är man vuxit upp med mycket stress som barn , då ta det jävligt lång tid att inser att man behöver trygghet och förtjänar trygghet.

Passionerad liv är värkligen när man vågar älskar varandra och visa sig sårbar.

Oj vad trist det låter. Kan inte alla bara låta folk få vara intresserade av det de är intresserade av och sköta sitt istället? Om jag hade velat ha era åsikter kring det här så hade jag skapat en sån tråd.

Jättekul för dig om du vill leva ett lugnt och tryggt liv, verkligen, men jag vill få ut mer av livet än att sitta och titta på "På spåret" varje fredag och äta dillchips med Roger, 43 som jobbar på Bilprovningen. Då blir jag hellre styckmördad faktiskt.
Citera
2023-01-22, 03:03
Bannlyst
Citat:
Ja, helt enkelt.. Vill skriva kärleksbrev till en person som sitter på rättspsyk men har ingen aning om var han sitter. Hur får man reda på det? Det är viktigt då det kan vara mitt livs kärlek det gäller.
NEJ! Är du fakking GALEN?!

Min gamla barndomsvän jobbar på rättspsyk och har en drös misshandelsrelationer bakom sig. Hon är inne i en sådan relation nu och den började med att han kärleksbombade sönder henne o sen började gliringarna..

Snälla gör inte detta, det där är inga snälla killar, han tar i värsta fall livet av dig och njuter av din död. Det är fan inte värt det över lite "hett sex" (om det ens blir det, han kan vara för störd för att kunna) då o då.
Senast redigerad av Vildblom 2023-01-22 kl. 04:03.
Citera
2023-01-22, 03:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Fan får "han misshandlar mig varje helg men han är snäll innerst inne" vibbar av detta.

Ge fan i galningarna, finns gott om snälla, bra personer.

Hatar kvinnomisshandlare, skulle vilja ge dem ett nackskott, men också många korkade fruntimmer som inte lämnar dem i tid...
Idiot. Handlar inte om att vara korkad utan om traumabindning och att de vägrar låta kvinnorna gå. Prova själv att lämna någon som ideligen kommer tillbaka för att riva upp dina sår när du försöker läka.
Citera
2023-01-22, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Idiot. Handlar inte om att vara korkad utan om traumabindning och att de vägrar låta kvinnorna gå. Prova själv att lämna någon som ideligen kommer tillbaka för att riva upp dina sår när du försöker läka.

För vissa kanske, men hur många historier har man inte hört om kvinnor som har chansen att lämna sina män utan att riskera fara men som väljer att stanna för att dem "älskar honom fortfarande". Har aldrig fattat det. Jag kanske inte förstår kärlek, men ETT slag EN gång, skulle för mig döda 10 år av kärlek på en sekund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in