2022-12-23, 23:19
Medlem
Hej

Är på resande fot och har sett att flera ”pharmacia” marknadsför och säljer Genotropin kit på 210iu för ca 4.500-6.500 sek

Är det någon som har erfarenhet om av att köpa i Mexico / playa del Carmen / Cancun som jag befinner mig i, äkta vara m.m alt tips på ”apotek”

Sen får vi väl se om jag lyckas få hem det till Sverige med tullen osv 😅.

Tack på förhand för alla svar
Citera
2022-12-24, 19:05
Medlem
Ingen med erfarenhet?
Citera
2022-12-24, 23:42
Medlem
Orkade egentligen inte svara men tyckte synd om dig, Sparar både tid och pengar åt dig. Mexico är allmänt känd att karteller driver all apotek i i stort sett i hela Mexico och speciellt i Cancun, allt från kopior till uglab preparat säljs i varenda apotek i Cancun.
Citera
2022-12-25, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piloten125
Orkade egentligen inte svara men tyckte synd om dig, Sparar både tid och pengar åt dig. Mexico är allmänt känd att karteller driver all apotek i i stort sett i hela Mexico och speciellt i Cancun, allt från kopior till uglab preparat säljs i varenda apotek i Cancun.

Hej

Uppskattar att du svarar, är inte alls insatt men dem marknadsför nedanstående HGH på varje pharmacia

https://genlipharma.com/

Antar det är fake då?
Citera
2022-12-25, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okefe
Hej

Uppskattar att du svarar, är inte alls insatt men dem marknadsför nedanstående HGH på varje pharmacia

https://genlipharma.com/

Antar det är fake då?

Fake/kopior och saftiga ockerpriser,Mexiko och framförallt Cancun är känd för det här i hela sydamerika. Som sagt det är narco karteller som äger all apotek och det är fullt med kopior och fake som säljs till turister
Citera
2022-12-25, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okefe
Hej

Är på resande fot och har sett att flera ”pharmacia” marknadsför och säljer Genotropin kit på 210iu för ca 4.500-6.500 sek

Är det någon som har erfarenhet om av att köpa i Mexico / playa del Carmen / Cancun som jag befinner mig i, äkta vara m.m alt tips på ”apotek”

Sen får vi väl se om jag lyckas få hem det till Sverige med tullen osv 😅.

Tack på förhand för alla svar

Skulle akta mig för att köpa något i mexico. Det mesta är fejk och UGL är skit där. Har du tur så har dom kokat en stor batch testo prop som dom förhoppningsvis filtrerat och sedan bara klistrat på olika etiketter.

Om du söker på youtube så kommer du hitta videos när dave palumbo var där och intervjuade lite apotekare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in