• 2
  • 3
2022-12-24, 06:27
Medlem
StonedMonkeys avatar
Rök hasch, ta extracy eller ta någon Benz överlever du trots din medecin. Håll dig borta från svamp och syra. samt andra hallucinogena droger, brukar inte vara trevligt på uppått.

Du kan även ta tjack, det är ofarligt även i lagens mening sålänge du inte har något på dig, eftersom din medecin gör att du kissar positivt på amfetamin. Var lite försiktig, testa dig fram då du redan äter en uppåt drog. Men har många kompisar som blandar och mäfr bra.
Citera
2022-12-24, 16:14
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Rök hasch, ta extracy eller ta någon Benz överlever du trots din medecin. Håll dig borta från svamp och syra. samt andra hallucinogena droger, brukar inte vara trevligt på uppått.

Du kan även ta tjack, det är ofarligt även i lagens mening sålänge du inte har något på dig, eftersom din medecin gör att du kissar positivt på amfetamin. Var lite försiktig, testa dig fram då du redan äter en uppåt drog. Men har många kompisar som blandar och mäfr bra.

Vad snackar du om??

Ska ta lyrica och alprazolam om nån timme. Sen blir det nog ett sexpack Heineiken också
Citera
2022-12-25, 09:31
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiztell
Jag går på Elvanse och Venlafaxin (SNRI) och nu är man ju lite julledig och vill unna sig något, vad kan jag ta utan att det är farligt?

Sugen på svamp exempelvis men läste ju inte att det var bra när man tar SNRI.

Bråka inte med signalsystemen du redan medicinerar, det blir med all sannolikhet jobbigt i efterhand.

Cannabis är antagligen nog, käka en slatt om du inte gillar ritualen med att bereda och röka.
Citera
2022-12-25, 18:53
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Äter du skaplig dos venlafaxin så räcker det väl med att hoppa över kvällsdosen? Trippiga drömmar är bara förnamnet. Dileruium deluxe.

Standard för mina var att jag bara behövde slappna av så kunde jag flyga (eller snarare "flyta" omkring i luften som en ballong).

Angående drogerna som "bara funkar lite mindre" (svamp/mdma/lsd) tillsammans med venlafaxin så är det ändå inte värt det ändå. Det blir ungefär som att försöka ha sex på ssri: oftast en förnedrande kämpainsats snarare än njutning och glädje.

Hoppade över att ta mina mediciner och käkade 25 svampar för en timme sen känner 0 så ja de va nog ovärt. Istället får jag sitta och kolla på mina vänner som trippar och vara avundsjuk
Citera
2022-12-25, 18:54
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey

Käkade 25 svampar nyss vi får se hur de går
Citera
2022-12-27, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tiztell
Hoppade över att ta mina mediciner och käkade 25 svampar för en timme sen känner 0 så ja de va nog ovärt. Istället får jag sitta och kolla på mina vänner som trippar och vara avundsjuk

Exakt den erfarenheten var det som fick mig att sluta med den sista psykmedicinen (Lamictal) för ca tio år sedan..

Jag fick ett slags tyst insikt där och då, som ett kort telepatiskt meddelande från svampen: "Nix - du får inte vara med ikväll. Och du vet mycket väl varför."

Har aldrig ångrat det beslutet.
Citera
2022-12-28, 21:33
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Exakt den erfarenheten var det som fick mig att sluta med den sista psykmedicinen (Lamictal) för ca tio år sedan..

Jag fick ett slags tyst insikt där och då, som ett kort telepatiskt meddelande från svampen: "Nix - du får inte vara med ikväll. Och du vet mycket väl varför."

Har aldrig ångrat det beslutet.

Sjukt nog började ja faktiskt trippa, tog dock 4 timmar innan trippen slog in. Vet dock inte om den hade kunnat bli mkt bättre om ja inte gick på medicin
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in