Citat:
Ursprungligen postat av
busy-signal
Äter du skaplig dos venlafaxin så räcker det väl med att hoppa över kvällsdosen? Trippiga drömmar är bara förnamnet. Dileruium deluxe.
Standard för mina var att jag bara behövde slappna av så kunde jag flyga (eller snarare "flyta" omkring i luften som en ballong).
Angående drogerna som "bara funkar lite mindre" (svamp/mdma/lsd) tillsammans med venlafaxin så är det ändå inte värt det ändå. Det blir ungefär som att försöka ha sex på ssri: oftast en förnedrande kämpainsats snarare än njutning och glädje.
kan du förtydliga lite de första du skrev? att om du hoppar över en dos så får du trippiga drömmar?
hmm. jag har hoppat över några gånger men får alltid massa obehag som påminner mig att ta min dos. antar det är utsättningssymtom, och venlafaxin är notoriskt att ge hemska hemska utsättningssymtom. men delirium deluxe? kan du förklara mer vad du menar?
de sista du skrev skriver jag under på dock, fast det enda jag tagit under min venlafaxin period har varit mdma, och det har väl funkat ganska hyffsat ändå, dock inte så man ligger på golvet o spänner muskler o är i en mdma värld... det var längesen!!
men ja, sex på antidepp suger röv...

snoppen slaknar o blir hård titt som tätt. man får ha sex i små perioder liksom. jävla jobbigt.