2022-12-22, 22:29
Medlem
Lite kokain och lite alkohol bör vara lugnt men är bara roligt kring andra
Citera
2022-12-22, 22:39
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiztell
menar du att gå på venlafaxin, ta droger blandat med alkohol?
Ja precis. Trifaktorn kan lätt bli för mycket men bara med alkohol eller annan drog är mindre riskfyllt enligt min erfarenhet iaf.
Citera
2022-12-22, 22:51
Medlem
MrSwaggers avatar
Men sluta nu venlafaxin har ingen extra effekt med droger.. Men eftersom det redan är bundet till en del av dina receptorer så kan droger upplevas svagare, that's it.
Du kan tom ta mdma om du vill, kommer bara behöva lite extra. Det är ingen maoi inhibitor inte, och risken för serotonergt syndrom är extremt liten då snri i sig inte ökar mängden serotonin. SSRI är lite värre i detta avseende men inte mycket. Kör på för fan, yolo.
Citera
2022-12-22, 23:47
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Men sluta nu venlafaxin har ingen extra effekt med droger.. Men eftersom det redan är bundet till en del av dina receptorer så kan droger upplevas svagare, that's it.
Du kan tom ta mdma om du vill, kommer bara behöva lite extra. Det är ingen maoi inhibitor inte, och risken för serotonergt syndrom är extremt liten då snri i sig inte ökar mängden serotonin. SSRI är lite värre i detta avseende men inte mycket. Kör på för fan, yolo.

Skrev precis ett inlägg och såg ditt sedan. Trollar du eller menar du det? Enbart venlafaxin känns ju som MDMA fast utan det roliga, riktigt äcklig medicin. Har för mig att den blandningen kan ge serotonergt syndrom...
Senast redigerad av ruttenfimp 2022-12-22 kl. 23:49.
Citera
2022-12-23, 00:00
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Skrev precis ett inlägg och såg ditt sedan. Trollar du eller menar du det? Enbart venlafaxin känns ju som MDMA fast utan det roliga, riktigt äcklig medicin. Har för mig att den blandningen kan ge serotonergt syndrom...
Har gått på venlafaxin I 9 år nu, haha inte fan känns det som nåt öht!

Nä, som jag skrev är det minimal risk för serotonergt syndrom. Lät inte som du ens läste vad jag skrev Om du vill kan du googla på engelska och hitta större forum med mer info om venlafaxin + droger.
Citera
2022-12-23, 00:00
Cannabis, alkohol, ketamine går bra sen kan du skippa elvanse en dag och ta tjack istället
Citera
2022-12-23, 05:39
Citat:
Har gått på venlafaxin I 9 år nu, haha inte fan känns det som nåt öht!

Nä, som jag skrev är det minimal risk för serotonergt syndrom. Lät inte som du ens läste vad jag skrev Om du vill kan du googla på engelska och hitta större forum med mer info om venlafaxin + droger.

Well jag litar inte på folk som är reggade 2022 även om vi är nära 2023. Flashback är inte riktigt vad det varit. Googlade lite och hittade mixade resultat.
Citera
2022-12-23, 06:29
Medlem
Äter du skaplig dos venlafaxin så räcker det väl med att hoppa över kvällsdosen? Trippiga drömmar är bara förnamnet. Dileruium deluxe.

Standard för mina var att jag bara behövde slappna av så kunde jag flyga (eller snarare "flyta" omkring i luften som en ballong).

Angående drogerna som "bara funkar lite mindre" (svamp/mdma/lsd) tillsammans med venlafaxin så är det ändå inte värt det ändå. Det blir ungefär som att försöka ha sex på ssri: oftast en förnedrande kämpainsats snarare än njutning och glädje.
Citera
2022-12-23, 13:12
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Äter du skaplig dos venlafaxin så räcker det väl med att hoppa över kvällsdosen? Trippiga drömmar är bara förnamnet. Dileruium deluxe.

Standard för mina var att jag bara behövde slappna av så kunde jag flyga (eller snarare "flyta" omkring i luften som en ballong).

Angående drogerna som "bara funkar lite mindre" (svamp/mdma/lsd) tillsammans med venlafaxin så är det ändå inte värt det ändå. Det blir ungefär som att försöka ha sex på ssri: oftast en förnedrande kämpainsats snarare än njutning och glädje.

kan du förtydliga lite de första du skrev? att om du hoppar över en dos så får du trippiga drömmar?
hmm. jag har hoppat över några gånger men får alltid massa obehag som påminner mig att ta min dos. antar det är utsättningssymtom, och venlafaxin är notoriskt att ge hemska hemska utsättningssymtom. men delirium deluxe? kan du förklara mer vad du menar?

de sista du skrev skriver jag under på dock, fast det enda jag tagit under min venlafaxin period har varit mdma, och det har väl funkat ganska hyffsat ändå, dock inte så man ligger på golvet o spänner muskler o är i en mdma värld... det var längesen!!
men ja, sex på antidepp suger röv... snoppen slaknar o blir hård titt som tätt. man får ha sex i små perioder liksom. jävla jobbigt.
Citera
2022-12-23, 15:20
Medlem
Citat:
kan du förtydliga lite de första du skrev? att om du hoppar över en dos så får du trippiga drömmar?
hmm. jag har hoppat över några gånger men får alltid massa obehag som påminner mig att ta min dos. antar det är utsättningssymtom, och venlafaxin är notoriskt att ge hemska hemska utsättningssymtom. men delirium deluxe? kan du förklara mer vad du menar?

de sista du skrev skriver jag under på dock, fast det enda jag tagit under min venlafaxin period har varit mdma, och det har väl funkat ganska hyffsat ändå, dock inte så man ligger på golvet o spänner muskler o är i en mdma värld... det var längesen!!
men ja, sex på antidepp suger röv... snoppen slaknar o blir hård titt som tätt. man får ha sex i små perioder liksom. jävla jobbigt.

Ja precis, missade jag en dos på morgonen eller lunch så blev det äckliga krypningar och blixtar i huvudet. Men missade jag kvällsdosen så fick jag bilxt- och dundertrippiga drömmar. Ofta så att jag sparkade hej vilt omkring mig i sängen. Nu åt jag visserligen hästdos (3 x 225 mg dagligen, hade direktverkande - ej depotkapslar) så det kan ha med det att göra.

On topic: Förresten, som nån annan föreslog - cannabis ger nog full effekt fast man är på ss(n)ri. Gjorde för mig iallafall, och ofta åt det trippiga hållet. Var nog faktiskt det som fick mig till att börja trappa ut venlafaxinet och till slut sluta. Tror jag åt det i åtta år totalt, fyfan.
Citera
2022-12-23, 20:18
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal

Käkar 75mg Venlafaxin, tappat ned från 225mg till 75
Citera
2022-12-24, 05:48
Medlem
KringExs avatar
Buprenorfin 4 mg nasalt. Ger lika mycket effekt som 16 mg sublingualt men effekten dalar MYCKET fortare. Tar men tabletten som man ska under tungan är man frisk drygt 24 timmar men snortar man så behöver man fylla på efter 6-8 timmar.
Kaffe med 300 mg Lyrica i
1 mg Alprazolam

Härligt morgon ligger och myser för mig själv i sängen och läser nyheter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in