2023-09-10, 10:51
Medlem
Generalanderssons avatar
Detta är alltså Felix 5:e pole i Indycar.
Citera
2023-09-11, 00:17
Medlem
schlafhunds avatar
Det där var något av det mest amatörmässiga jag någonsin sett från Marcus Ericsson, när han (för andra gången dessutom) kör av Rosenqvist. Och i det läget Rosenqvist hade. Sanslöst kasst.
Citera
2023-09-11, 07:02
Medlem
Generalanderssons avatar
Vad i helvete tänkte Marcus på vid incidenten med Felix? 2:a racet den här säsongen som MEs idiotism har förstört dagen för Felix.
Citera
2023-09-11, 08:55
Medlem
RedXs avatar
Jo, riktigt risigt av Mackan. Ingen vidare avslutning på karriären hos Chip Ganassi.

Nåväl, nu får man se fram emot nästa säsong, med 3,5 svenskar på gridden!
Citera
2023-09-11, 11:33
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Jo, riktigt risigt av Mackan. Ingen vidare avslutning på karriären hos Chip Ganassi.

Kändes lite desperat och stressad. Som du sa, ingen bra avslutning hos Ganassi. Ordentligt akterseglad sista racen av Palou och Dixon.

Standard att det alltid ska skita sig för Felix. Det måste vara otroligt frustrerande och knäckande att det alltid ska vara något, ofta är det inte ens hans eget fel att det skiter sig.
Citera
2023-09-11, 13:15
Medlem
Sqeptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX

Jupp. Så blev det.

Men "nu vänder vi blad och går vidare" som en viss regent sa.

Skall bli kul å följa framför allt Lundqvist nästa säsong, men även Blomqvist visade igår att han också kan köra fort
Citera
2023-09-11, 21:43
Medlem
Generalanderssons avatar
Är lustigt att följa Marcus fanskara När det liksom inte helt går vägen för Marcus så är det allt och allas fel, dock aldrig Marcus eget fel. Han blir liksom medvetet motarbetat av sitt team, får sämre material och sämre förutsättningar än stallkamraterna, teamet försöker att sabba för Marcus osv. Men när Marcus gör tydliga förarmisstag så är det ”otur”, och andra förares fel. Det senaste ifrån sekten, är att det var Felix som orsakade incidenten mellan Marcus o Felix i går.

Den ofelbarliga och alltid motarbetade Marcus Ericsson kan ju såklart inte göra några fel
Citera
2023-09-12, 14:07
Medlem
Mich13s avatar
DHL lämnar Andretti och ryktas går till Ganassi. Tror vi att det blir Linus som får köra gulrött eller tar man mästaren Palou?

Palou borde väl vara det rimliga. Förvånade mig att DHL inte vunnit ett race sedan 2018.
Citera
2023-09-13, 23:06
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
DHL lämnar Andretti och ryktas går till Ganassi. Tror vi att det blir Linus som får köra gulrött eller tar man mästaren Palou?

Palou borde väl vara det rimliga. Förvånade mig att DHL inte vunnit ett race sedan 2018.
Plaou kommer få DHL livery på bilen hos CGR nästa säsong!
Citera
2023-09-16, 13:37
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

Är ju ganska logiskt för DHL att lämna Andretti för Ganassi, eftersom att det är ett bättre team och därmed bättre exponering.

Mkt talar för att Huski kommer att följa med ME över till Andretti. Ngt som jag tycker är lite knepigt, mtp att Rausing ville tydligen sluta att sponsra ME.
Citera
2023-09-16, 13:42
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Är ju ganska logiskt för DHL att lämna Andretti för Ganassi, eftersom att det är ett bättre team och därmed bättre exponering.

Mkt talar för att Huski kommer att följa med ME över till Andretti. Ngt som jag tycker är lite knepigt, mtp att Rausing ville tydligen sluta att sponsra ME.

Var står det att Huski följer med Marcus till Andretti?
Citera
2023-09-16, 13:44
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Var står det att Huski följer med Marcus till Andretti?
Inget är officiellt. Dock så är det en del som talar för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in