2023-06-17, 06:05
Medlem
RedXs avatar
Mackan sexa och Felix åtta på fria träningen.
Citera
2023-06-17, 19:32
Medlem
RedXs avatar
Felix trea och Mackan tjugotrea(!) på andra träningen.
Citera
2023-07-01, 08:36
Medlem
RedXs avatar
Mackan trea på fredagens träning, efter O’Ward och Palou.
Citera
2023-07-16, 08:39
Medlem
RedXs avatar
Mackan startar fyra och Felix femma i Toronto ikväll. Lundgaard i pole.
Citera
2023-07-16, 17:41
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Mackan startar fyra och Felix femma i Toronto ikväll. Lundgaard i pole.

Dubbelpallen vore fint ikväll.

Kan väl också tilläggas, för de som misssat, att vi har ytterligare lite svenskt blod på gridden ikväll i form av Tom Blomqvist, som är rallylegendaren Stigs son. Tom tävlar dock sedan många år under engelsk flagg.
Citera
2023-07-16, 21:42
Avstängd
Korv-Bajss avatar
Soppatorsk?
Citera
2023-07-16, 21:52
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Soppatorsk?

Otroligt dåligt av teamet. Samma drabbade ju även Will Power.
Citera
2023-07-16, 22:01
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Otroligt dåligt av teamet. Samma drabbade ju även Will Power.
Det var mindre bra beräknat vid pitstop dem hade att inte få in full tank, Återstår se vad som händer nu i Augusti då andra stall får börja prata med han om kontrakt!

Tror att han har ögonen mot Andretti Motorsport mer eller mindre då Chip inte riktigt lirar samma fiol, Palou & Ericsson kommer bli ett jäkla tapp för CGR inför kommande säsong!
Citera
2023-07-16, 22:06
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det var mindre bra beräknat vid pitstop dem hade att inte få in full tank, Återstår se vad som händer nu i Augusti då andra stall får börja prata med han om kontrakt!

Tror att han har ögonen mot Andretti Motorsport mer eller mindre då Chip inte riktigt lirar samma fiol, Palou & Ericsson kommer bli ett jäkla tapp för CGR inför kommande säsong!

Jag hoppas det löser sig med Ganassi ändå. Det funkar väldigt bra där, dessutom försvinner med störst sannolikhet Palou. Men om Marcus ska komma utan sin storsponsor och bli betald som en toppförare i IndyCar, vilket han är och förtjänar, kanske Andretti är mer aktuellt. Det har ju pratats om det.

DHL-bilen lär ju stå ledig... helvete vad han alltid lyckas ställa till det, den gode Grosjean...
Citera
2023-07-16, 22:55
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Jag hoppas det löser sig med Ganassi ändå. Det funkar väldigt bra där, dessutom försvinner med störst sannolikhet Palou. Men om Marcus ska komma utan sin storsponsor och bli betald som en toppförare i IndyCar, vilket han är och förtjänar, kanske Andretti är mer aktuellt. Det har ju pratats om det.

DHL-bilen lär ju stå ledig... helvete vad han alltid lyckas ställa till det, den gode Grosjean...
Grodan har trubbel med DHL bilen det är väl inte för inte man vill ha in Ericsson i bilen, Jag tror INTE Chip kommer ge med sig han vill att han ska ha med sina sponsorer vilket inte han vill så....
Citera
2023-07-18, 18:57
Medlem
Mich13s avatar
Lite positivt kring Linus Lundqvist:

Lundqvist inching closer to IndyCar debut
https://racer.com/2023/07/17/lundqvist-inching-closer-to-indycar-debut/
Citera
2023-07-18, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Grodan har trubbel med DHL bilen det är väl inte för inte man vill ha in Ericsson i bilen, Jag tror INTE Chip kommer ge med sig han vill att han ska ha med sina sponsorer vilket inte han vill så....
Framförallt vill man ha Markus för hans skills runt Indy 500 det han har visat två år i rad är guld värt! Enbart den publicitet Markus drar denna tävling räcker i princip hela året.
Jag är mer orolig för Felix som bitvis gör det så bra men i princip aldrig får ihop det helt och hållet, frågan är om det finns plats för Felix när Palou kommer?
Grosjean vill jag bara ha bort han kör lika illa i indycar som i F1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in