2022-12-21, 08:35
Medlem
Är det förnedrande att starta förhållande med ensamstående mamma. Jag har varit intresserad utav henne när hon hade inga barn. Nu har hon gjort slut med barnets pappa. Är det förnedrande att starta förhållande med henne idag om hon skulle vara intresserad utav mig idag?
Citera
2022-12-21, 08:47
Medlem
Du skall icke skåda given häst i munnen. Bryn på, men glöm inte finska rycket.
Citera
2022-12-21, 08:47
Medlem
S.O.Stolps avatar
Det är förnedrande men framförallt tar man en stor risk när man väljer en begagnad kvinna med barn. Man bör noga undersöka vad det är för fel på kvinnan som gjorde att hon splittrade sin familj och om hon nu inte trivs med mannen, varför skaffade hon barn med honom? Sen kan man fråga sig varför man ska ta hand om en annan mans problem? Det är många stenar att vända på.
Citera
2022-12-21, 08:52
Medlem
RiverStyxs avatar
Du blir som en stare som sliter för att mata gökens ungar. Vill du det?
Citera
2022-12-21, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diesel300
Är det förnedrande att starta förhållande med ensamstående mamma. Jag har varit intresserad utav henne när hon hade inga barn. Nu har hon gjort slut med barnets pappa. Är det förnedrande att starta förhållande med henne idag om hon skulle vara intresserad utav mig idag?
Har du egna barn?
Citera
2022-12-21, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diesel300

Jag har resonerat precis så några gånger senaste tiden och… tyvärr får dem stå sitt kast.

Dög det inte innan barn kan dem glömma det nu.
Citera
2022-12-21, 09:02
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Tycker nog det. Hon har barn och du inga.

Kanske inte ens kan få. Hon chansar inte lika mycket med dig liksom
Citera
2022-12-21, 09:03
Medlem
Etta.Places avatar
Varför i hela friden tror du att hon skulle vara intresserad av dig idag? Det är nog väldigt mycket en icke-fråga det här.
Citera
2022-12-21, 09:08
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Tänker också att om du är oskuld så vet hon mer än dig.
Citera
2022-12-21, 09:11
Medlem
KognitivDissonanss avatar
Självfallet är det en avvägning. Är hon snygg och ung och du är t ex närmare 50, så är det ganska okej.

Är ni samma ålder, liknande liga, samma ekonomi, ja då är du lite torsk.
Citera
2022-12-21, 09:19
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Varför i hela friden tror du att hon skulle vara intresserad av dig idag? Det är nog väldigt mycket en icke-fråga det här.

Hon har ju barn nu och är värd betydligt mindre på dejtingmarknade den här gången. Därför måste hon välja något sämre nu och TS kan plötsligt bli en potentiell styvfar även om han inte dög som far till barnet.
Citera
2022-12-21, 09:19
Medlem
Ja att försörja en gökunge är väldigt förnedrande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in