2023-04-21, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Hon har ju barn nu och är värd betydligt mindre på dejtingmarknade den här gången. Därför måste hon välja något sämre nu och TS kan plötsligt bli en potentiell styvfar även om han inte dög som far till barnet.
Åh, fy fan. Det är ju förnedrande för båda två.
Citera
2023-04-21, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicBusiness
Varför skulle det vara det? Är du intresserad eller inte, kör på om hon gillar dig…

För att hon valde mig inte i första hand
Citera
2023-04-21, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diesel300
För att hon valde mig inte i första hand

Tycker inte du ska bry dig om det om du gillar henne…
Citera
2023-04-21, 00:15
Medlem
Citat:

Jag är ingen cock att jag skulle inte bry mig. Sånt köper inte traditionella män. Med det får hon pissa på någon annans huvud om hon hittar någon som vill ha dedär livet.
Citera
2023-04-21, 00:27
Medlem
Citat:

Sen att man blev bortvald i första taget är ju också tecken på att kvinnan hade inte lika starkt kärlek till mig som jag hade till henne. Jag kämpar hårt för att rensa henne från mitt huve nu.
Citera
2023-04-21, 00:36
Medlem
Om du själv hade haft egna barn med en annan kvinna skulle jag inte se problemet riktigt men att ta hand om någon annan mans snorungar nä fy fan.

Men om du verkligen älskar henne så är det bara köra.
Citera
2023-04-21, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sssflex
Om du själv hade haft egna barn med en annan kvinna skulle jag inte se problemet riktigt men att ta hand om någon annan mans snorungar nä fy fan.

Men om du verkligen älskar henne så är det bara köra.

Jag kan inte älska någon på samma sätt som jag tidigare gjort när man blivit bortvald i första taget. Blivit gift, skaffat barn och bär på främmande mans efternamn. Det är alldeles för grova händelser som inte äns går att reparera. Jag söker endast seriöst singel kvinna utan barn från annanstans.
Citera
2023-04-21, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diesel300
Jag kan inte älska någon på samma sätt som jag tidigare gjort när man blivit bortvald i första taget. Blivit gift, skaffat barn och bär på främmande mans efternamn. Det är alldeles för grova händelser som inte äns går att reparera. Jag söker endast seriöst singel kvinna utan barn från annanstans.

Okej då förstår jag, jag läste inte alla inlägg.
Om du har blivit bortvald i första steget ska hon inte komma tillbaka och försöka ta dig som något slags tröstpris/reservplan.

Låter vettigt jag önskar lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in