• 2
  • 3
2022-12-30, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Okej men då är antingen din släkting virrig som har glömt att hen har knutit numret till swish eller så är hen utsatt för något slags bedrägeri. Eller så ljuger hen för dig.
Whatever. Men jag undrar ändå varför favoritens nummer ändrades i Swishappen. Jag lade aldrig in det franska lokalnumret. Appen har getts tillgång till kontakter, dock, så det sker väl automagiskt, då.
Citera
2022-12-30, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observerare
Jag har frågat banken, så får de svara. Postar, om möjligt, svaret här sedan.
Banken hänvisar till Swish... Jag kastar in handduken nu, och har lärt mig att vara skeptisk till de favoriter man lägger in. De kan ändras.
Citera
2022-12-30, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observerare
Whatever. Men jag undrar ändå varför favoritens nummer ändrades i Swishappen. Jag lade aldrig in det franska lokalnumret. Appen har getts tillgång till kontakter, dock, så det sker väl automagiskt, då.

Det har inget med dina favoriter/kontakter att göra, allt sker i swishappen.
Citera
2022-12-30, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Det har inget med dina favoriter/kontakter att göra, allt sker i swishappen.
Jag förstår inte vad du menar med det där, klart att allt sker i Swishappen.
Citera
2023-01-02, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Fast nu ägs Swish (Getswish AB) av några storbanker, så har du tur ingår dessa två bland ägarna, och då blir det kanske svårt för dem att hänvisa vidare.
Jag kollade med Swish och de påstår att jag måste ha ändrat favoritens nummer manuellt i appen. Hur och varför har jag inget svar på, jag swishade aldrig under min anhöriges utlandsvistelse, det har jag kollat med historiken. Det förblir väl en gåta eller så har jag somnambulerat och ändrat numret ändå. Jag trodde dock inte att man kunde swisha till utländska nummer, så varför jag skulle ha gjort det begriper jag inte.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in