nån som kan hjälpa mig med att välja kort? har 2 st jag kan välja mellan, men vill ha hjälp med vilken som är bäst för spel ena kortet är ett red dragon radeon rx 6800 xt eller ska man ha ett Nvidia GeForce RTX 3070? tack på förhand
Tack för svar, är inte så vidare kunnig över grafikkort överlag så det är därför jag frågar
Finns många bra kanaler på YouTube som går igenom grafikkort frekvent. AMD korten är tveklöst mer prisvärda i dagsläget än Nvidia korten. 6600 är förmodligen bäst value kort på marknaden just nu.
nån som kan hjälpa mig med att välja kort? har 2 st jag kan välja mellan, men vill ha hjälp med vilken som är bäst för spel ena kortet är ett red dragon radeon rx 6800 xt eller ska man ha ett Nvidia GeForce RTX 3070? tack på förhand
6800xt alla dagar i veckan och två gånger på söndag! Det är inte bara snabbare utan har det dubbla grafikminnet så det kommer åldras väldigt mycket bättre.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!