2023-01-18, 23:14
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Håller inte med. Ser inte det som ett problem att klaga på att det ser förjävligt ut i köket, var en bra anledning att klaga på. Är man vuxen då ska man klara av att lägga tillbaka saker och diska efter sig!
Absolut. Men borde inte "agendan" ligga på att skapa goda "förbindelser" med personerna man precis träffat? istället för att hitta första möjliga "problem" att klaga på?
Förstår du vad jag menar?
Även om det finns skäll att "gnälla" så kanske man inte alltid borde göra det i första hand?
jag kan ha fel, men så fungerar jag iallafall.
2023-01-18, 23:30
Medlem
BalderNords avatar
egentligen handlar det inte om "förbindelser" heller, utan bara att vara en normal och trevlig människa
2023-01-19, 00:16
Medlem
Sandra klagar inte för att hon vill att ngt skall bli bra utan för att hävda sig.
2023-01-19, 00:18
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Vilken konstig ursäkt, först säger han att det var fel sen avslutar han med att säga att ”är man med i leken får man leken tåla”. Då ursäktar han sitt beteende.

Dessutom verkar han ju inte tycka det är det minsta jobbigt att ljuga för henne eftersom han till och med skrattar när han berättar det för kamerorna och när han pratar med hamburgerkungen.

Inte är det något sunt beteende precis och dessutom som du skriver: Han pratar emot sig själv.
Undrar om han "är karl för sin hatt" och har bett Julia själv om ursäkt eller om han ska fega ur ännu mer och enbart gå till skvallertidningar och försöka förklara sig?! Sicken looser.
2023-01-19, 00:22
Avslutad
Vad är det för fel på Tova? Sängliggande för andra dan i rad? Det verkar inte vara värre än att hon har ork att studera Bondepraktikan i alla fall

Skämskudden åker fram så fort Viktor är i rutan. Nu uppvaktar han tre damer samtidigt . Cia hann knappt in på gårdsplanen innan Viktor kom med framstötar. Pinsamt!
2023-01-19, 01:15
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pettereks
Ser för jävlig ut, hur kan nån man tända på henne 🤮🤮🤮
Jag gissar på att "man är inte bög för att man knullar en man i röven när man sitter inne"-typ kan tända på henne 🤢
2023-01-19, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Vad är det för fel på Tova? Sängliggande för andra dan i rad? Det verkar inte vara värre än att hon har ork att studera Bondepraktikan i alla fall

Skämskudden åker fram så fort Viktor är i rutan. Nu uppvaktar han tre damer samtidigt . Cia hann knappt in på gårdsplanen innan Viktor kom med framstötar. Pinsamt!

Missbrukare byter last. Sexmissbruk har ersatt spelmissbruket.
2023-01-19, 03:36
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Hon såg aldrig sjuk ut, verkar vara en strategi för att hon ska läsa bondepraktikan.

I dagens avsnitt får du veta exakt vad det handlar om, detta har det snackas om tidigare på Farmen. Jag skrev igår om strategin, återstår att se om strategin lyckas.

Detta skrev jag igår, som tas upp i dagens avsnitt igen!
Senast redigerad av Puma006 2023-01-19 kl. 03:42.
2023-01-19, 06:56
Medlem
Plastartikels avatar
Tovas röst.. fy fan vad jag hatar den.
Skär ju i öronen.

Sånt fulspel mot Julia med.
Jag förstår att det är tävling men kom igen liksom.
2023-01-19, 08:34
Medlem
Tycker ff produktionen suger när man inte kan stoppa in en klocka i bild när de tävlar som i går på torpet. Är ganska så säker att de stod med halmbalarna längre över huvudet än vad vi fick se. En smal sak att lägga till, samma sa i säcken på Tinget, där klipps det oxå hej vilt i duellerna
Jävligt trist!
2023-01-19, 10:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Missbrukare byter last. Sexmissbruk har ersatt spelmissbruket.
Har han sagt att han är spelmissbrukare? Nåt fel är det ju tydligt på honom i alla fall. Han sa ju att det var hans jobb att visa låtsaskänslor för Julia. Nu ska han göra samma sak med Cia - med Julia på första parkett! Tror han verkligen att det ska funka?
2023-01-19, 10:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Hon såg aldrig sjuk ut, verkar vara en strategi för att hon ska läsa bondepraktikan.

I dagens avsnitt får du veta exakt vad det handlar om, detta har det snackas om tidigare på Farmen. Jag skrev igår om strategin, återstår att se om strategin lyckas.

Detta skrev jag igår, som tas upp i dagens avsnitt igen!
Aha då tror jag att jag är med även om jag inte har kollat dagens avsnitt än.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in