2023-01-17, 22:30
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Kopplar du ihop att en Fritidspedagog - skulle jobba med högstadietjejer? Eller med folk i gymnasiet? Du verkar inte ha mycket koll du inte ... En Fritidspedagog jobbar med barn = SMÅ barn under 12 år och neråt

https://www.framtidsvalet.se/yrken/gogiskt-arbete/fritidspedagog/

Och på samma skola kan en högstadieelev gå, skönt självmål.
2023-01-17, 22:38
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mingtian
Blev röksuget för stort för Qristina, eller varför valde hon att åka hjem?
Förmodligen Märkligt att man får lämna så när man inte tycker det är kul längre.

Kan ändå köpa Viktors taktik, det handlar trots allt om 500k och det är enbart ett spel. Men visst är det magstarkt att blåsa julia så hårt.

Jävla skoj att Blondie JR och nebbe blev ett sånt radarpar direkt, han går i sin farsas fotspår. Väldigt lika är de också!
2023-01-17, 22:39
Medlem
Zyxel04s avatar
Finns lite potentiall för att skapa drama. Men ännu har det inte hettat till.

Eddie verkar vara gillad som storbonde av de flesta trots att han är lite virrig. Viss kritik har ju riktats mot honom och han verkar inte ha helt koll men det verkar ändå "gå an". Till Eddies försvar så klarade de ju uppdragen under vecka 1 och däremd har Eddie något att skryta med.

Allt var väl inte ens perfekt förra veckan och han skägg-tomten (Wincent) hade ju kunnat underkänna dem. Men som alltid, Wincent har inte förståelse för hur man skapar bra teve.

Sandra Ö är intressant för hon är brutalt ärlig kring att hon stör sig på folk och de gillas, för det är ju inte kul när allt är frid och fröjd.

Sandra Ö och den andra Sandra ses ju som hot och de kan bidra till att de andra försöker pakta runt dem.

Sandra Ö sa idag att hon ogillar Tova, Julia, skänningen och Madde som då lämnade.

Vad ska man säga om att Madde lämnar? Tråkigt när det blir så... får se hur många tapp det blir denna säsong...

Lite intressant med Viktor och Julia... verkar som om Viktor är beredd att manipulera Julia och spela på hennes känslor för att gå långt. D. v. s utnyttja henne.
2023-01-17, 22:44
Medlem
BalderNords avatar
Det verkar som att Viktor har ångrat sig,,,,Typ...

"Jag ångrar absolut om jag spelade på någons känslor. Problemet i en sån bubbla är att man inte vet till hundra procent om det är äkta känslor eller ärlighet från folk. Man är ju där för samma anledning, tror man. Och jag är en jävligt snäll kille i vanliga fall, så om jag sårade henne vill jag gärna be om ursäkt.
Det jag gjorde var fel, man får inte spela på någons känslor. Men det är ett spel, och är man med i leken så får man leken tåla.
"
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/dwL2aO/julia-joelsson-boanges-om-sveket-i-farmen
2023-01-17, 23:20
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Man kan inte ha en sån röst som Madde utan att dra ett par paket Marlboro om dan. Men det var sympatiskt att hon sa att hon skulle ringa barnbarnet först av alla.

Viktor försöker vara mastermind, och i jämförelse med Eddie är det väl inte jättesvårt . Men jag fattar inte varför han lobbar för att storbonden ska skicka Sandra Ö till Torpet om han nu är en sån mastermind. Man vinner amuletter där - har han inte fattat det? Tycker han att Sandra Ö behöver fördelar i tävlingen? Hon verkar klipsk och kan nog läsa in sig på bondepraktikan och styrka har hon också. Hon är väl den sista man skulle skicka till Torpet! Mastermind, my ass.

Nån som har fattat varför Eddie hela tiden tjatar om att han ska hjälpa Viktor vinna? Vill han inte vinna själv?

Sandra Ö är elitistisk och ser ner på folk.
Han vill skicka bort Sandrorna just för att de inte är intresserade av honom vare sig med eller utan vattenpärlor. Behandlar de honom som en skit ja då blir han naturligtvis heller inte lika intressant för någon annan tjej.
2023-01-17, 23:20
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Det verkar som att Viktor har ångrat sig,,,,Typ...

"Jag ångrar absolut om jag spelade på någons känslor. Problemet i en sån bubbla är att man inte vet till hundra procent om det är äkta känslor eller ärlighet från folk. Man är ju där för samma anledning, tror man. Och jag är en jävligt snäll kille i vanliga fall, så om jag sårade henne vill jag gärna be om ursäkt.
Det jag gjorde var fel, man får inte spela på någons känslor. Men det är ett spel, och är man med i leken så får man leken tåla.
"
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/dwL2aO/julia-joelsson-boanges-om-sveket-i-farmen

Vilken konstig ursäkt, först säger han att det var fel sen avslutar han med att säga att ”är man med i leken får man leken tåla”. Då ursäktar han sitt beteende.

Dessutom verkar han ju inte tycka det är det minsta jobbigt att ljuga för henne eftersom han till och med skrattar när han berättar det för kamerorna och när han pratar med hamburgerkungen.
2023-01-17, 23:21
Medlem
Ridnes avatar
Det verkar ju som synes som att de andra på Farmen också tröttnat på Sandrorna och deras sätt. Hoppas VERKLIGEN att de splittas i veckan och att en av dem åker till Torpet för det börjar bli bra tradigt att se de där ihopklistrade och surande hela tiden faktiskt. Men det blir väl så att båda drar till Torpet och förpestar där istället
Tror faktiskt att Sandra G. kanske kan komma fram och bli mer intressant och schysst om hon blir av med sänket Sandra Ö.
2023-01-17, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Kopplar du ihop att en Fritidspedagog - skulle jobba med högstadietjejer? Eller med folk i gymnasiet? Du verkar inte ha mycket koll du inte ... En Fritidspedagog jobbar med barn = SMÅ barn under 12 år och neråt

https://www.framtidsvalet.se/yrken/gogiskt-arbete/fritidspedagog/

Wow, nevermind
2023-01-17, 23:28
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madmwazel
Undrade också det, hittade lite jobbannonser. Verkar vara någon form av manager/teamleader inom försäljning. Operativ betyder bara att hon också aktivt jobbar med samma sak som de hon coachar.
Alltså får folk att jobba åt sig under tiden som de tror de blivit hjälpta att få ordning på sina liv. Hon sa ju vid ett tillfälle att hon inte behövde lång tid på sig för att se på en människa om den var möjlig att manipulera eller ej.
2023-01-17, 23:28
Avslutad
https://www.tv4.se/artikel/6LcbNvnEBIL3Jd2nwOBRjY/farmen-2023-haer-aer-arets-deltagare

Päivi Köpman (62 år) ska vara en av deltagarna men henne har man inte sett. 🤨
2023-01-17, 23:44
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
https://www.tv4.se/artikel/6LcbNvnEBIL3Jd2nwOBRjY/farmen-2023-haer-aer-arets-deltagare

Päivi Köpman (62 år) ska vara en av deltagarna men henne har man inte sett. 🤨

2023-01-17, 23:52
Avslutad
Fan vad lik han är sin farsa! Skrattet t.o.m. antar att han mer PK dock tyvärr! Blir nebil hans Özckan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in