2023-01-18, 09:51
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Var inne och kollade på hon Cias sociala medier som nu är på väg till Farmen från Torpet, verkar som hon är gravid. Så ska bli intressant och se om hon blev de under sin vistelse på Farmen, kanske kommer ut en liten stekare till slut, hans sikte är ju nu på hon den blonde korthåriga, men de kanske skiftade till hon Cia senare, känns ju som han vill gå laget runt

2023-01-18, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge

Nej hon kan ju ha blivit de efter Farmen tiden också givetvis, de framgår inte vilken månad hon är i, men en liten cliffhanger är de ju. Kanske blir ett jävla pippande på höskullen framöver haha
2023-01-18, 10:12
Medlem
[quote=DeVaLaGott88|83158403]Var inne och kollade på hon Cias sociala medier som nu är på väg till Farmen från Torpet, verkar som hon är gravid. Så ska bli intressant och se om hon blev de under sin vistelse på Farmen, kanske kommer ut en liten stekare till slut, hans sikte är ju nu på hon den blonde korthåriga, men de kanske skiftade till hon Cia senare, känns ju som han vill gå laget runt med

Med kåthet i blicken sa hon att Wincent var stilig. Kanske Wincent som är far till barnet? Hon kan mycket väl blivit tagen på traktorn..
2023-01-18, 10:55
Medlem
madmwazels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nej hon kan ju ha blivit de efter Farmen tiden också givetvis, de framgår inte vilken månad hon är i, men en liten cliffhanger är de ju. Kanske blir ett jävla pippande på höskullen framöver haha
Hon är beräknad till nationaldagen. Detta har redan diskuterats tidigare i tråden. Troligen IVF
2023-01-18, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madmwazel
Hon är beräknad till nationaldagen. Detta har redan diskuterats tidigare i tråden. Troligen IVF

Ok, då va den spänningen sabbad
2023-01-18, 13:13
Medlem
Citat:
Det här med att inte få skriva om sånt som inte visats på linjär-TV tycker jag börjar bli lite fånigt. Särskilt som det som händer på Farmen och på Torpet är så sammanlänkat. (Jag fattar inte heller varför TV4 har så knäppa visningstider för Torpet?)

Jag, för min del, går inte in här och läser innan jag själv har tittat på dagens avsnitt. Det tycker jag är en regel som alla som inte vill få spoilers upptryckta i ansiktet borde hålla sig efter. Det är var och ens ansvar att inte tvingas läsa spoilers.

Om jag ändå läser här utan att ha sett det senaste avsnittet så tar jag en kalkylerad risk som jag själv tar ansvar för. Alla andra borde också ta på sig det ansvaret och inte gnälla som barnrumpor när nåt står att läsa som de själva inte sett på sin dumburk.

Att lyckas få alla skribenter på Flashback att hålla sig ifrån spoilers är kanske en god ambition från moderatorerna men knappast något de kommer att lyckas med. Det går "så där", kan man konstatera, bara man följer den här tråden. Så många moderatorer finns inte.
Inget problem. Det finns en egen sådan Farmen tråd där man kan skriva hur och när som..Bara att joina för de som vill.
2023-01-18, 13:32
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Inget problem. Det finns en egen sådan Farmen tråd där man kan skriva hur och när som..Bara att joina för de som vill.

Fast det är i den här tråden det skrivs nåt. Den andra är i princip död i jämförelse.
2023-01-18, 15:08
Medlem
Citat:
Fast det är i den här tråden det skrivs nåt. Den andra är i princip död i jämförelse.

Medhåll, standardtråden med namn "Farmen 2023" borde vara öppen för diskussion utan spoilers så snart det sänds på TV4play.

Undantagstråden borde vara för de som fortfarande följer linjär TV då det är dom som är i minoritet.
2023-01-18, 15:08
Medlem
Citat:

I mitt facebookflöde kom idag upp en bok skriven av Viktor Bergström. Titel Fångad av djävulens drog. Han har varit spelmissbrukare kan jag läsa. Blir lite sugen att lyssna på boken. Bara 3 timmar lång 😊
2023-01-18, 15:10
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techsy
Medhåll, standardtråden med namn "Farmen 2023" borde vara öppen för diskussion utan spoilers så snart det sänds på TV4play.

Undantagstråden borde vara för de som fortfarande följer linjär TV då det är dom som är i minoritet.

Ja, jag har också en känsla av att det är fler som ser på play, iaf bland oss som hänger här.
2023-01-18, 15:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Det där lät lite skumt
🧐
2023-01-18, 15:43
Medlem
Citat:
Ja, jag har också en känsla av att det är fler som ser på play, iaf bland oss som hänger här.

Nu är det fiffigt ordnat med två trådar. Varför det inte lämpar sig med spoilerfritt är att många tittar på natten eller morgonen vilket är extremt. Det extrema skall inte premieras. Flesta tittar på tv eller på playfunktionen under sen eftermiddag eller på kvällen. Om det skall få postas när man vill finns bara ett fönster mellan kl 20 till 02:30 att diskutera föregånde avsnitts händelser. Inte rimligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in